414 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Sebastian K
Sebastian K
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Ferie - men hvor og hvordan? Ferie - men hvor og hvordan?

Hejsa! smiley

Jeg står overfor at vælge årets ferie. Jeg havde egentlig tænkt mig at hoppe på en afbudsrejse hos Spies eller Tui, da deres priser er banket helt i bund, hvis man har lidt is i maven.

Men til trods for deres afbudsrejser er rimelig billige, så koster de stadig omkring 1.800-2.200 kr., hvis man vil bo på et firestjernet hotel. Jeg tjekkede her: https://www.spies.dk/afbudsrejser/DD/A/CPH/-/99/-/-/-/-/-

Men jeg fandt så faktisk et tilbud, hvor det ikke var en afbudsrejse, og det var med både fly og hotel. Kender nogle af jer til siden eller konceptet? Denne er Malaga i fem dage til kun 1.379 kr. Det er næsten for godt til at være sandt.
http://trippy.dk/tour/nerja-naer-malaga-fem-dage-4-hotel-gode-fly-tr-kun-1-379-kr/

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.
  • Køb og installering af Aquastop på vaskemaskine 1.289 kr.
  • Skift af slange til trillebørhjul 205 kr.
  • Afinstallation af gaskomfur samt gasinstallation i lejlighed 3.500 kr.
  • Kitchen clogged 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ferie - men hvor og hvordan?
  • #1   11. maj 2017 Du kunne evt. tjekke rejsespejder smiley
    http://rejsespejder.dk/home/
    De samler en del gode tilbud på rejser - ofte er fly og hotel inkluderet i prisen.

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.680
    #2   11. maj 2017 Louise: mon ikke at dette er ren reklame for firmaet smiley

• #3   11. maj 2017 Altså jeg sletter da gerne mit svar, hvis skulle være, men alle links herinde (og i mange forumemner herinde generelt) kan vel i grunden kategoriseres som reklame for det pågældende firma tænker jeg? Ikke at det gør det bedre smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.680
    #4   11. maj 2017 louise: ment som at emnet udelukkende er oprettet for at reklamere for firmaet smiley

• Sebastian K
    Sebastian K Tilmeldt:
    apr 2015

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #5   11. maj 2017 Tak for dit svar Louise. Jeg vil lige kigge videre på Rejsespejder også så, da det i så fald minder om det samme. Måske de har nogle foreslag.

• #6   12. maj 2017 Jeg synes hjemmesiden for Trippy virker uprofessionel og underligt formuleret med "tilbuddet her er næsten for godt til at være sandt" og "jeg tager udgangspunkt i...." - det giver mig i hvert fald ikke nogen god mavefornemmelse at siden er formuleret sådan, så jeg ville uden tvivl være mere sikker ved at tage Tuis afbudsrejser. Vil man være sikker på at få noget fra et etableret selskab, frem for en hjemmeside der bruger en jeg-fortæller uden at kunne finde noget information om firmaet bag, så ville jeg altså helt klart satse på Spies og Tui, Sebastian smiley

Kommentér på:
Ferie - men hvor og hvordan?

Annonce