Spørgeskema Spørgeskema
Hej!
Vi er to piger, der i forbindelse med vores innovationsprojekt på landbrugsskolen, er i gang med at udvikle en app, der henvender sig til forbrugeren der ønsker at købe lokalt, købe økologisk og som ønsker at få bedre indblik i landbruget.
https://www.onlineundersoegelse.dk/s/e3c8699
Det vil glæde os meget hvis i ville bruge et par minutter på at besvare spørgeskemaet!
Mange tak
sep 2007
Følger: 29 Følgere: 45 Heste: 6 Svar: 2.895
Fx. Har jeg primært min viden om landbrugt fra uddannelse (snart kandidat i animal science), men det er ikke rigtig en svarmulighed, da jeg ikke vil kategorisere det som en uddannelse inden for landbruget.
Jeg handler de produkter som det giver mening for mig økologisk (primært æg). Hvor der er andre produkter hvor jeg bare går efter om det er dansk produceret. Derfor handler jeg hverken altid konventionelt eller økologisk, jeg er heller ikke ligeglad og om jeg køber økologisk har ikke noget med tilbud at gøre.
Når I stille spørgsmål som fx. "Tror du, at du ville handle mere lokalt, hvis der fandtes en app der kunne gøre det nemmere for dig at kontakte de lokale landmænd?". Så kunne det være meget rart med en svarmulighed som i nogen grad, så man kan svare andet end "ja, helt klart" og "Nej".
Når i skriver nøgletal, mener I så kun økonomiske nøgletal? Eller også nøgletal for reproduktion og sundhed? (Jeg går ud fra at i mener de økonomiske, og dem er jeg ikke så interesseret i, men hvis der også er på sundhed, så syntes jeg at det kunne være interessant)
sep 2016
Følger: 23 Følgere: 14 Heste: 4 Emner: 8 Svar: 106
sep 2009
Følger: 100 Følgere: 100 Heste: 9 Emner: 99 Svar: 371
I landbruget med nøgletal menes antal døde, fravænningsalder, ydelse, smågrise pr årsso osv., altså de resultater der opnås i produktionen, altså intet økonomisk
sep 2009
Følger: 100 Følgere: 100 Heste: 9 Emner: 99 Svar: 371
Mange tak for jeres besvarelse og feedback!
Spørgeskema