295 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Spørgeskema Spørgeskema

Hej!

Vi er to piger, der i forbindelse med vores innovationsprojekt på landbrugsskolen, er i gang med at udvikle en app, der henvender sig til forbrugeren der ønsker at købe lokalt, købe økologisk og som ønsker at få bedre indblik i landbruget.

https://www.onlineundersoegelse.dk/s/e3c8699

Det vil glæde os meget hvis i ville bruge et par minutter på at besvare spørgeskemaet!

Mange tak smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlfinding og reparation af kabel 1.000 kr.
  • Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Sæt vaskemaskine til (el) 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • elektriker 600 kr.
  • Mounting of TV on wall 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spørgeskema
  • #2   25. apr 2017 Jeg har udfyldt, men der er flere steder hvor ingen af svarmulighederne rigtig passer på mig. Det ville være godt med svarmuligheden andet og mulighed for at skrive ved mange af spørgsmålen.
    Fx. Har jeg primært min viden om landbrugt fra uddannelse (snart kandidat i animal science), men det er ikke rigtig en svarmulighed, da jeg ikke vil kategorisere det som en uddannelse inden for landbruget.

Jeg handler de produkter som det giver mening for mig økologisk (primært æg). Hvor der er andre produkter hvor jeg bare går efter om det er dansk produceret. Derfor handler jeg hverken altid konventionelt eller økologisk, jeg er heller ikke ligeglad og om jeg køber økologisk har ikke noget med tilbud at gøre.

Når I stille spørgsmål som fx. "Tror du, at du ville handle mere lokalt, hvis der fandtes en app der kunne gøre det nemmere for dig at kontakte de lokale landmænd?". Så kunne det være meget rart med en svarmulighed som i nogen grad, så man kan svare andet end "ja, helt klart" og "Nej".

Når i skriver nøgletal, mener I så kun økonomiske nøgletal? Eller også nøgletal for reproduktion og sundhed? (Jeg går ud fra at i mener de økonomiske, og dem er jeg ikke så interesseret i, men hvis der også er på sundhed, så syntes jeg at det kunne være interessant)

• #3   25. apr 2017 Jeg har besvaret spørgeskemaet nu smiley

• #4   25. apr 2017 Til jer der spørger ind til nøgletal, så var planen ikke at nærme os det økonomiske, det har intet med nøgletal at gøre i landbruget nemlig smiley

I landbruget med nøgletal menes antal døde, fravænningsalder, ydelse, smågrise pr årsso osv., altså de resultater der opnås i produktionen, altså intet økonomisk smiley

• #5   25. apr 2017 Vi har fået mange henvendelser omkring svarmuligheden andet, så det vil jeg tage til mig og få ændret smiley

Mange tak for jeres besvarelse og feedback!

Kommentér på:
Spørgeskema

Annonce