{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fantasy bøger
  • #1   26. feb 2017 Jeg har selv været rigtig glad for at læse disse serier smiley

divergent
    hungergames.
    Frygtens skole
    Shadow falls
    Beautiful creatures
    Fallen
    Døden i dine øjne

• #2   26. feb 2017 Heksejægerens lærling
    Pænt meget alt af Josefine Ottesen
    Game of thrones

Hvis du læser på engelsk:
    Theft of swords
    A dance of cloaks

(ok, jeg har mange flere anbefalinger, magter bare ikke lige at gennemsøge mine reoler :D)

• #3   26. feb 2017 Den Store Djævlekrig af Kenneth Bøgh Andersen
    En serie, der omhandler en dreng, der skal oplæres til at overtage tjansen for djævelen - super god!

Uprooted af Naomi Novik
    Omhandler en troldmand, der som pris for at beskytte en landsby mod en forhekset skov, tager en pige fra landsbyen hvert 10. år.

Neverwhere af Neil Gaiman
    Omhandler en mand, der "falder igennem revnerne" i London, og kommer til at færdes i London Below sammen med alle de skæve og overnaturlige eksistenser, hvor han blandt andet forsøger at komme tilbage til sit gamle liv.

American Gods af Neil Gaiman
    Omhandler den kriminelle Shadow, der hyres af en gud som sin bodyguard. Denne bog udkommer som en TV-serie til marts/april smiley

Serien The Infernal Devices af Cassandra Clare
    Det er lidt svært at forklare dette univers... Det er i hvert fald en rigtig god serie, der er enormt fængende. smiley

Dette er i hvert fald mine favoritter. Ellers kan hjemmesiden Goodreads anbefales til inspiration!

• #4   26. feb 2017 Shadow hunters/ dødens instrumenter er også en god fantasy serie

• #5   26. feb 2017 Tusind tak! smiley

• Franciska D
    Franciska D Tilmeldt:
    jun 2014

Følger: 1 Svar: 50
    #6   26. feb 2017 De udødelige smiley af Alyson Nöel

• #7   26. feb 2017 Throne of Glass (Sarah J. Maas), Six of Crows (Leigh Bardugo), Poison Study (Maria V. Snyder), The Immortal Rules (Julie Kagawa), The Young Elites (Marie Lu), A Darker Shade of Magic (V.E. Schwab).... har mange smiley smiley

• #8   26. feb 2017 LOTR/The Hobbit smiley

• #9   27. feb 2017 Artemis fowl
    divergent
    twilight
    det er de serier som jeg har læst og syntes var gode??

• #11   27. feb 2017 Jeg er på J. Ottesen-toget ^^'

• #12   27. feb 2017 Skammerens datter læste jeg for mange år siden og synes var god smiley

• #13   27. feb 2017 - En krigers hjerte (Super god bog, selvom den efterhånden er en del år gammel)
    - Dødens instrumenter (Generelt alt af Cassandra Clare)
    - Døden i dine øjne (Super god serie)
    - Nattens cirkus (Rigtig god bog)

Stod jeg foran min bogreol lige nu, så kunne jeg formentlig have nævnt en del flere, men disse er i hvert fald gode smiley

• #14   27. feb 2017 Throne of Glass er vildt god smiley Dog er det kun 1'eren der er udkommet på dansk, ved ikke lige om de har fået oversættet 2'eren endnu. Ellers er jeg igang med at læse sagaen om valhal - den er også vildt god smiley

• #15   27. feb 2017 katriona serien:
    1. sølvhesten
    2. hermelinen
    3. isfuglen
    er selv i gang med den sidste

• #16   27. feb 2017 Skyggeporten af Lene Kaaberbøl og The Dark Heroine serien af Abigail Gibbs smiley

• #17   27. feb 2017 Jeg læser det meste på engelsk. Genren er simpelthen bedre på engelsk synes jeg.

Jeg har læst meget forskelligt efterhånden.
    Hunger Games
    Divergent
    Twilight (ikke videre begejstret for dem - og læser dem afgjort ikke igen, der er så meget bedre derude).
    Hobbitten
    Shadow Falls
    Poison Study, Magic Study, Fire Study - Maria Vi Snyder (ikke oversat - men så absolut værd at læse)
    Hun har skrevet en hel del efterhånden. Bl.a. en triologi som efterfølger til serien om Alena og Valek.
    Alle af Tamora Pierce (hvor serien om Alanna nok er den bedste).

På min liste er:
    Games of Thrones
    LOTR

Jeg læser meget forskelligt, så det er absolut ikke kun fantasy jeg beskæftiger mig med.

• #18   5. mar 2017 A Song of Ice and Fire
    Lord of the Rings
    The Hobbit
    Throne of Glass
    A Court of Thorns and Roses. Jeg er igang med 2'eren lige nu, og kan ikke slippe den igen. Så god!!
    Det meste af Stephen Kings' fantasy.
    The Mortal Instruments
    The Infernal Devices

Min veninde har en instagram der fokuserer på YA bøger, hun anmelder en del af dem, og jeg har opdaget en del gode bøger igennem hende. Thebookranter hedder hun, hvis nogen mangler inspiration til nye bøger smiley

Kommentér på:
Fantasy bøger

Annonce