{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.208 visninger | Oprettet:

Drømme om ulve og død {{forumTopicSubject}}

For nogle dage siden havde jeg den her drøm, og den har hængt ved lige siden. Normalt bliver drømme egentlig ikke hængende, hvilket får mig til at tro, at den her drøm er særlig og/eller vigtig på et eller andet plan - tænker jeg!

Anyhow, jeg drømte, at jeg var en hvid hunulv og at jeg styrede en flok hanner. De kæmpede så om at blive min mage for en sæson (og derved far til mine næste kuld hvalpe), men jeg syntes ikke, at nogen af dem var gode nok, af en eller anden grund. Alligevel valgte jeg en til sidst, og vi fik hvalpe. Et kuld på ca. 8 hvalpe, som næsten alle lignede mig.

En dag var jeg ude og jage med to af hannerne, de andre passede hvalpene, og kom tilbage til vores territorium/lejr, men lejren var tom! 'Min' han var blevet dræbt sammen med alle de andre hanner, som var blevet i lejren, og hvalpene var væk. Jeg kaldte og kaldte efter dem, men synes ikke at kunne finde dem. De andre hanner var pludselig også væk, og jeg ledte og ledte i skoven omkring mig. Endda også udenfor vores territorium, hvor jeg ellers aldrig bevægede mig hen. Det eneste jeg fandt var døde hvalpe lidt her og der.

Senere den dag hørte jeg en hylen. Jeg havde ellers opgivet, men fulgte lyden. Der fandt jeg den eneste hvalp, som lignede 'min' han. En grå hun-hvalp. Men før jeg nåede til hvalpen, blev jeg angrebet af en sort ulv. Denne slår mig bevidstløs.

Da jeg vågner, befinder jeg mig i en fremmed lejr. Min eneste overlevende hvalp er ved min side, og der sidder den samme sorte ulv, som angreb os tidligere lidt fra os. Jeg snuser til luften, og opdager, at den kraftigt byggede ulv er en hun - og her slutter drømmen så.

Hvad filan kan det dog betyde? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Drømme om ulve og død
  • #1   21. feb 2017 Hvor interessant!
    Det var da noget af en drøm!

• #3   21. feb 2017 Er ikke så god til drømmetydning, men vil bare sige at det er en meget interessant drøm. Og ret mærkeligt du ikke "vågner" af at blive slået bevidstløs i drømmen.
    Men som en anden siger, så kommer drømme ofte af livssituationer du er i, eller har været i. Og din situation kender vi jo ikke smiley

• #4   21. feb 2017 Anine: Ja, mine drømme har altid været meget kreative, haha smiley

Team Vindgaard & Lamhavegaards Fjorheste: Men jeg tænker mere, at sådan noget som ulve, flokke, unger/børn osv. må have en eller anden 'general' betydning eller sådan noget?

• #6   21. feb 2017 Her er lidt om nogle af symbolerne i din drøm.

Ulven symbolisere at gøre tingene selv. Den selvstændige.
    Hvalpe er enten dine barnlige følelser eller produktet af dit arbejde.
    Han og hun er dine maskuline og feminine sider af dig selv
    Død betyder at noget skal slutte for at noget nyt kan begynde
    Fremmed område giver sig selv. Noget nyt og ukendt
    Valg af mage, giver også sig selv, hvem er den bedste partner, hvem giver det bedste resultat

• #7   21. feb 2017 Guuud! Så giver det jo pludselig mening Rikke!

Jeg har lige afleveret et større opgave(ungerne) med min studiegruppe(flokken). Men jeg har følt, at jeg har gjort alt arbejdet selv(ulv), mens de intet har lavet.

Derfor har jeg overvejet at finde mig en ny studiegruppe (mage/partner), men har samtidig ikke lyst til at slippe den (afslutte/død) jeg har, fordi jeg frygter at den nye gruppe blot er værre (fremmed område).

Det satte lige nogle brikker på plads smiley

• #8   21. feb 2017 Sjovt nok sad jeg med en tanke om skole opgaver, eksamen eller noget i den dur, men gad ikke skrive en sammenfatning af symbolerne..

Men ja det giver ret god mening.......

Selvom man kender til symbol betydning, er det hamrende svært at tolke sine egne drømme

Kommentér på:
Drømme om ulve og død

Annonce