552 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Drømmetyder Drømmetyder

Hejsa har drømt nogle underlige drømme på det sidste nogle der kan tyde dem

1 jeg falder i søvn og syntes der er nogle efter mig da jeg vender er der en vampyr der straks tilkalder en masse venner drømmer at hvis jeg når op i min seng og lader som om jeg sover overlever jeg men jeg bliver altid langsom når jeg når trappen og for det meste bliver jeg dræbt

2 jeg har fødselsdag og en sender en ræv efter mig jeg ved jo ikke at det ikke er en der er bange for mennesker og den spiser mig på min 10 års fødselsdag

3 jeg bliver jagtet og en jeg Harder beskytter mig så bliver jeg tisset i hovedet og gemmer mig men det hjælper ikke de finder mig og så vågner jeg

4 jeg er hjemme men pludselig kommer der en bus jeg bliver kidnappet og jeg ser min mor nedenunder busen jeg kan ikke komme væk

5 jeg ser noget kommer ind af døren det er en masse ulve springer op i min seng og æder mig

6 jeg må over junglen men først ud i stalden jeg ser den farligste tyr af alle er sluppet løs og dens venner er også skynder mig ind og advarer de andre men det er forsent jeg laver en boks ud af puder og for dem der ind og så kommer der en Bjørn mine venner og min familie bliver dræbt men ikke jeg laver en boks til den og falder bevidstløs om vågner så og ser at koen er sluppet ud men tænker jeg kan lige så godt dø min familie og venner er døde så hvad nytter det at jeg er her det vil aldrig være normalt igen den dræber mig men jeg vågner op for de døde også er der en masse monstrer de spiser mig og jeg dør i en skov hvor jeg bliver fundet og begravet smiley

Nogle der kan sige mig hvad disse drømme betyder de har nemlig givet mig skræk for mørke lidt skræk for højder og skræk for busser og lejr ture smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Handyman to fit some blinds 1.000 kr.
  • Install shower mixer 500 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • Installere vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Drømmetyder
Kommentér på:
Drømmetyder

Annonce