{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
511 visninger | Oprettet:

Nogen drømmetyder? {{forumTopicSubject}}

Hej HG smiley
Jeg tænkte på om der muligvis var nogen herinde, der kunne drømmetyde? Jeg havde i nat den samme drøm for 5. Gang på blot en måned. Det er en underlig og også meget ubehagelig drøm, og jeg kunne godt tænke mig at vide, hvad den betyder og hvorfor jeg drømmer sådan smiley

Andre forumemner med "Nogen drømmetyder?"
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nogen drømmetyder?
  • #1   2. aug 2015 Du kan bare skrive den til mig, så skal jeg prøve og se hvad jeg kan tyde smiley

• #3   2. aug 2015 Det kunne være spændene at vide hvad du drømmer? smiley

• #4   2. aug 2015 Syntes sådan noget er mega spændene så giver Ida ret:-D

• #5   2. aug 2015 Drømme har ikke nødvendigvis en eller anden dyb, symbolsk betydning. Hvis det er noget, du bekymrer dig over, er stresset over, fylder i din hverdag (det er ikke noget du nødvendigvis tænker over hele tiden - bare det ligger i baghovedet), altså en reaktion på pres/stress/bekymring/lignende, så kan det være du har det simple svar dér smiley

• #6   2. aug 2015 Okay, jeg vælger at skrive drømmen ind her, selvom den er yderst underlig og for nogle måske også grænseoverskridende.

Jeg finder ud af at jeg er gravid, når jeg er 2,5 måned henne, hvorefter jeg bestiller tid til en abort. På klinikken får jeg at vide, at de først har tid til at foretage den om 1 måned, altså når jeg er 3,5 måned hende, hvor det så er for sent, eftersom de fortæller mig at man maks må være i 3. Måned. Bestyreren på klinikken fortæller mig så at jeg bliver nødt til at fuldende graviditeten, og føde det her barn, og så kan jeg bortadoptere det, hvis jeg ikke vil være mor.
    Når jeg så er 7 måneder henne, går vandet pludselig og jeg bliver anbragt på sofaen i min sture, hvor fødslen går igang (2 mdr for tidligt) barnet vil IKKE ud, og jeg ender med at dø af blodtab under fødslen......

• #7   2. aug 2015 Der er en gruppe på HG der hedder drømmetydning og du får altid nogle svar du kan bruge.

Kommentér på:
Nogen drømmetyder?

Annonce