{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bedste veninde <3
  • #1   2. feb 2017 Dejligt for jer. Ikke lige min stil, men så længe i er glade smiley

• #2   2. feb 2017 Åha kender flere veninder som har fået sådan laver ingen af dem er glad for dem mere fordi de ikke er bedste veninder mere og fortryder dem bittert min søster er en af dem og hun har netop fået lavet cover up på den..

Men jah håber da i er glade for den og vil være det i fremtiden.

Men derud over så er det faktisk et rigtig dumt sted i har valgt og den vil højst sandsyngligt hurtig bliver slidt væk da det gør tatoos som sidder der på fingrene. så i skal nok beregne en del i og få tegnet dem tit op a de ellers bliver rigtig grimme og kedelige.

Men ellers er de da meget søde som sådan.

• #3   2. feb 2017 Vi har begge en del tusser på kroppen og ved hvad konsekvensen er på finger smiley
    Men vi tager det som det kommer smiley

• #4   2. feb 2017 Camilla:
    Jeg ville gerne have lavet en med min bedste veninde.
    Men præcis af frygt for at fortryde hvis vi engang ikke er venner længere har gjordt jeg holder mig fra det. Ved nu heller ikke om jeg kunne overtale veninde.
    Vi havde i stedet venindehalskæder. Desværre gik min i stykker. Så nu vil jeg rigtig gerne have et armbånd i stedet for. Kan bare ikke finde nogen jeg vil have smiley
    Der skal ikke bare stå "Best friend"
    På de andre som min veninde havde købt stod der "Best fucking bitches" den var eet cool. smiley

• #5   2. feb 2017 Ej hvor er de flotte! Er helt vilde med dem!

Er da glad for jeres veninde tattoos gik bedre end mig og min venindes xD fulde og på festival... ehm vi endte med 2 forskellige tattoveringer, 2 forskellige steder og vi fik dem ikke engang sammen xD

• #6   2. feb 2017 Om det er dumt eller ej, det skal folk selv om. Personligt synes jeg ikke at det er noget problem. Der står ikke navn på. Det er noget hun har fået lavet med en person der på nuværende tidspunkt er en stor del af dit liv og måske altid vil være det. En tiger kan desuden symbolisere mange ting, så der er flere ting i den. Synes det er fedt I har fået den lavet sammen og at I er glade for den! smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #7   2. feb 2017 jeg har også en bedsteveninde tatovering - vi er bare ikke veninder mere, og tatoveringen er så godt som slidt væk smiley

JEg syntes det er en fed tatovering!
    og uanset hvad, så kan man altid mindes nogle fede tider når man kigger på den smiley

• #8   2. feb 2017 Tiger betyder tre ting
    Indre ro
    Styrke
    Tillid smiley
    Uanset hvad er vi begge glade for den og det vil altid være et godt minde også derfor vi ikke har lavet navne eller andet smiley plus at den er super fed men vi håber på vi kan være veninder i mange år hvilket vil være en stor fordel når vi driver noget sammen smiley

• #9   2. feb 2017 Tatoveringer er slet ikke mig, jeg syntes det er synd og skam at ødelægge, en i forvejen smuk og unik krop.
    Bevares mange af tegningerne er super flotte, men så lave dem som billede i stedet for.....
    Jeg ville aldrig få lavet en veninde tatovering, og ingen af mine veninder ville ønske det, det er for mig en plat måde, og forsegle sit venskab på.

Men det er jo bare min holdning til den slags, hvis i er glade for bækken på jeres fingr så tillykke med tatoveringen

• #10   2. feb 2017 Rikke - hvis du ikke kan lide det, hvorfor så kommenterer? Tror ikke TS lavede hendes indlæg for at folk kan fortælle hvor meget de ikke kan lide tatoveringer eller for at få at vide det er plat.

• #11   2. feb 2017 Tak sandra for dine søde ord men alt negativitet går forbi mine øjne. smiley
    Da min bedste veninde også er min søster og altid er en person jeg har i mit liv. :)<3

• #12   2. feb 2017 Sandra:
    Hvis TS ikke ønskede kommentar på det. Positive som negative. Så høre det til i statusopdatering.
    Når hun ligger den i forrum bliver der lagt op til debat og så står det en frit for st komme med sin holdning.
    Og syntes faktisk Rikke hør det på en rigtig god måde smiley

• #13   2. feb 2017 Banilla:
    Hvis du ikke vil ligge op til en debat. Hvorfor ligger du det så ikke i statusbeskeder i stedet for? smiley

• #14   2. feb 2017 Siger skam heller ikke noget til folk har sine meninger smiley de må gerne skrive hvad de ønsker jeg nægter bare at skrive tilbage med en flabet besked eller anden form for diskutioner det fint folk har deres holdninger til vores tusser smiley
    Og jeg har min kan sagtens forstå dem der ikke kan lide det men gider ikke gå ind i en lang diskution omkring det. smiley

• #15   2. feb 2017 banilla:
    Hvis du ikke vil skabe en diskution omkring det. Hvorfor så ligge det i forrum. Det bliver jo bare fyldstof. Tænk hvis alle smed deres tatoveringer i forrum?

• #16   2. feb 2017 Jeg ser igen grund til at lave en lang ballade besked her inde det spild af tid og unyttig så kan man sidde og skændes over noget med nogen man ikke kender. smiley
    Og ønsker ikke konflikt over en tus kan folk ikke lide den er det bare sådan og dem der kan er jo dejligt kan ikke tvinge folk til at syntes det er en fantastisk ide smiley
    No hate smiley

• #17   2. feb 2017 Bettemus: dem der mener det er irrelevant i forum kan jo bare gå uden om ?:)
    Du læser ven heller ikke hver og et forums opslag :)?

• #18   2. feb 2017 Banilla:
    Kan gentage mig selv en gang mere. Hvad hvis alle postede deres tatoveringer i forrum?

Så ville opslag jo drukne. Forrum høre til til spørgsmål eller debat ikke til "Se Mig" det er det du har statusbeskederne til smiley

Jeg deltog i emnet fordi jeg gik ud fra der blev lagt op til debat da det ellers ikke høre til i forrum smiley

• #20   2. feb 2017 Gentag bare smiley gør mig skam intet som sagt folk er velkommen til at skrive det de vil omkring vores tusser hvilket de også gør som du kan se smiley
    Og hvis jeg endelig ville lave et oplag "se mig" var jeg gået helt anderledes til værk smiley

• #21   2. feb 2017 De super fede vi måtte af med 500kr hver det tog knap 35 min pr mand han ligger ude forbi Herlev kan lige sende en pb smiley
    Han er ret billig og kanon dygtig!

• #23   2. feb 2017 Banilla der er heller ingen grund til at gå ind i en diskution. Du og din veninde er glade for jeres nye tatovering, det er hvad der betyder noget, ikke en aldeles for jer ukendt profil på nettets kommentar og holdning.

Sandra min holdning til hvad andre gør ved deres krop kan da være ganske uden betydning, såfremt man har gjort noget man selv er glad for og stolt af, hvilket banilla tydeligt er. At du vælger kun at læse og tolke at jeg er negativ må stå for din egen regning.
    Når du lægger holdninger og billeder med mere på nettet, så bliver det pludselig hver mands " eje" og man må derfor forvente at der kommer holdninger frem der går mod ens egne.
    Vi har ytringsfrihed i dette land, ikke dermed sagt at vi skal ytre os,men når vi gør, skal det foregå på ordenlig måde. Hvilket jeg gør, jeg stempler ingen, nedgøre ingen, tilsviner ingen. Jeg siger min mening, uden at pådutte andre min mening.

• #24   2. feb 2017 Har også en veninde tat på venstre underarm smiley Vi har været bedste veninder i 13 ud af de 21 år vi har kendt hinanden. Selvom I ikke skulle være veninder længere senere i livet, er det vel stadig en sjov tatovering.

profilbillede
  • #25   2. feb 2017 Sejt! smiley

Kommentér på:
Bedste veninde <3

Annonce