Bedste veninde?:'( {{forumTopicSubject}}
Please læs og giv mig jeres svar, det betyder så meget!!:)
Mit spørgsmål: Er hun en bedste veninde?:/
Hej. Jeg er en pige på 16 år, som har en bedsteveninde. Vi går sammen til kampsport, hvor jeg for noget tid siden og havde en kæreste.
- Inden jeg slog op med ham, synes min kæreste tit jeg var sammen med min veninde, hvilket jeg IKKE var.. Vi var kun sammen til træning, og der var jeg også sammen med ham, og ellers kun meget få weekender..
Hun synes hele tiden det var træls, at jeg var "lidt" sammen med ham til fester, det vil sige i højest 10 min til sammen på en hel aften! Hvis jeg bare hurtigt gik over og sagde "hej", var hun fordi jeg lige havde været væk i 2 min:/ Min kæreste blev efterhånden også lidt sur, fordi det altid var ham, der skulle respektere at jeg gik med hende konstant:(
Der begyndte at komme problemer i mig og hans forhold, og havde derfor brug for at snakke med min veninde om det. Det første hun sagde var "slå sgu da op med ham?!" det forstod jeg ikke, for jeg havde jo følelser for ham, og hun virkede total ligeglad:/
Da jeg endelig tog mig sammen til at slå op med ham, var hun over lykkelig da jeg sagde jeg ville gøre det.. Da jeg så ville snakke med ham om aftenen (til en fest), ringede hun 5 min efter, og spurgte om hvor jeg blev af, for hun kedede sig! (5 min!:O?) Hun sagde så, "jamen skulle du da ikke bare slå op?!".. "jo det skal jeg, kommer om lidt.." Da jeg så kom tilbage 20 min efter, (skulle jo snakke med ham, og han græd meget:( ). Var hun sur, og gad ikke engang sige "hej" da jeg sagde "hej igen". Hun kiggede bare på mig.. Så sagde jeg "jeg har slået op nu, hvorfor er du så sur? Det synes jeg ikke du kan tillade dig.." "Nå, okay godt du har det, for havde godt nok også været sur, hvis du ikke havde, også smilede hun.
- der var fest nogen uger efter, og min X havde skrevet meget at han savnede mig osv osv.. Han skulle også med til festen.
Da festen er 4 timer henne, vil han snakke med mig i 2 min. Amanda giver mig "blikket" som betyder, "du går bare ikke med ham!" Men det følte jeg, at jeg var nød til, for jeg kunne se han havde grædt en del:/ Hun gik så indenfor, og præsis 3 min efter, kommer hun gående og siger "kommer du heller hvad?".. Jeg vender mig om, og går hen til hende. han kigger på mig, og siger noget jeg ikke hørte, men han vender sig om, og går den anden vej. IGEN er hun sur, og denne gang vil hun hjem, for hun skal tisse, og hun gider ikke bruge toilettet som var indenfor. Den forklaring kom hun med, da jeg spurgte om hvorfor hun pludselig var så sur.. Det skal siges, hun kendte ALLE til den fest, som hun kunne snakke med..
Da jeg så siger at vi nok skal tage hjem, ringer hun efter sin far. (Jeg var nød til at tage med, da vi skulle sove sammen:/). Da vi kommer hjem, har jeg selvfølgelig brug for at snakke med min BEDSTEVENINDE om det der er sket.. Det første hun siger da vi ligger under dynerne, og jeg begynder at snakke om ham er, "han vi ikke lade være at snakke om ham? synes tit du snakker om ham! Godnat.. Der blev jeg virkelig såret.. Hun er min bedste veninde, og hvis det var hende, havde jeg givet hende alt den tid hun skulle have brugt, både på at snakke med mig, men også til at snakke med ham:'( Uanset hvor træt jeg ville blive over at høre det samme og det samme igen, ville jeg give hende alt det.. Men det vil hun åbenbart ikke:(
Hvad synes i?:/
mar 2010
Følger: 86 Følgere: 82 Heste: 10 Emner: 238 Svar: 1.259
Kan godt se at det er træls
Din veninde er nød til at respektere at du engang imellem, også gerne må snakke med nogle andre end lige hende!?
Hvis hun kendte andre til festen, må hun jo godt kunne snakke med dem?
Altså syns det lyder lidt underligt at du slog op for hendes skyld!
Godt nok er det din bedste veninde men det er hende der har valgt at være sut på dig!
Hun er nød til at respektere dig og dit liv, hvis man kan sige det sådan.
Det lyder også lidt som om at hun er bange for at han vil stjæle dig, og at du ikke vil være sammen med hende mere, fordi du har ham.
Jeg formor at du gerne stadig vil være sammen med hende(altså BV'en)?
Du er nød til at sige klart til hende at hun ALTID vil have en stor plads i dit hjerte, men der er altså også plads til andre. Sig også at du selvfølgelig aldrig vil glemme hende osv ! ;D
Håber jeg hjalp lidt ! ;D
Knus
mar 2010
mar 2008
Følger: 41 Følgere: 39 Heste: 3 Emner: 153 Svar: 2.307
Vi har været veninder i 3 år, og på intet tidspunkt har jeg svigtet hende, og mig og min X kom sammen i 4 måneder, og vi havde været til en del fester sammen, hvor jeg næste KUN gik med hende. Det respekterede han:i
- slog ikke kun op med ham, fordi hun ville det. Men det var en stor del af det, hun sagde der gjorde det:( Er en person, som tænker meget over hvad min veninde tænker og føler, og fik faktisk færre og færre følelser for ham, ved at hun begyndte at snakke grimt om ham:/ men da jeg så slog op og det virkelig gik op for mig, forstod jeg ikke hvad jeg havde gang i.. Men sådan var det, men han vil stadig have mig tilbage, men igen ved jeg ikke hvad hun vil synes om det:(
mar 2008
Hun har haft en kæreste før, men det er lang tid siden, og hun virker ikke somom hun vil have noget med nogen, for ingen er gode nok rigtig.
Ved ikke om hun bare vil være sådan, men så må hun da forstå at jeg ikke er sådan, og vil have lov at have en kæreste?:/
mar 2010
maj 2010
Følger: 25 Følgere: 36 Heste: 2 Emner: 12 Svar: 64
han det samme problem med min bv. hvor jeg gjorde det samme og vi har aldrig haft et bedre forhol før!;DD
mar 2008
jun 2009
Følger: 75 Følgere: 73 Heste: 5 Emner: 5 Svar: 23
mar 2008
Bedste veninde?:'(
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside