{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Beskriv din dag.
  • #2   25. jan 2017 Jeg er hjemme hos min kæreste og vi skulle begge først i skole til kl. 9.30, så hurra for at sove længe! smiley så har jeg været i skole til kl. 13.05 og er lige kommet hjem. Så skal lige have læst lidt lektier og videre i den bog jeg er ved at læse. Ellers tror jeg bare vi skal se lidt serier og hygge når min kæreste kommer hjem smiley

• #3   25. jan 2017 Skole 8-13:30
    hjem 10 min
    og op til ponyerne

• #4   25. jan 2017 Skole 8-15.
    Hjem og "gemme" mig på værelset i et par timer, for at samle overskud.
    Heste ind omkring kl 18.
    Forhåbelig nok overskud til lektier kl 19-20
    Træning 21-22.

Og så ind og gemme sig på værelset igen, med håb om at jeg falder tidligere i seng end kl 01... xD

• #5   25. jan 2017 skole kl 8- 15
    hvor jeg skal kæmpe mig igennem dagen(e). jeg har slet ikke overskud til denne skole mere efter det gik helt galt i fredags... men jeg er her stadig men kun for at tage imod undervisning (kan mærke i 2016 havde jeg intet skolemæssig som dansk engelsk eller mat og kan bare mærke at jeg især engelsk skal have samlet op)
    så for undervisning og for at få løn og på det sociale vælger jeg at blive istedet for bare at gå hjemme til sommerferien (skal også have fundet ud af hvad jeg vil til august)

så hjemme kl 16 regner med at gå en tur med min hund i ca. 1 times tid
    så slappe af og se lidt serier og evt. bage en kage smiley

• #6   25. jan 2017 Ikke en skid... Har vendt lidt op/ned på døgnet..har selvfølgelig ordnet stald og fold som ordnes skal.. Venter på at jeg kan snakke med min søster der blev mor her i formiddags smiley Børnene kommer hjem.. Og så glo på fjernsynet..
    Er vidst inde i en uheldig periode... Gider og orker ikke en skid..

Mvh TT

• #7   25. jan 2017
    Efter som jeg er afløser, så har jeg ret forskellige dage.

Nogle dage arbejder jeg 7-13, andre 7-15, hvis det er aften arbejde er det 15-23 eller 14.30 - 22.30.

Hesten ligger så enten før eller efter arbejde :o)

• #8   25. jan 2017 I skole fra 8-11:40(tidligt fri) smiley
    Så var jeg hjemme kl. 13, hvor jeg går direkte op til Felix(min pony), hvor jeg er endnu.
    Kl. 15 skal min mor og jeg i HorZe og når jeg kommer hjem derfra skal jeg bare op til Felix igen.
    Kl. 18 skal jeg så til dressurundervisning og når jeg kommer hjem derfra, tager jeg ud til Felix igen, kommer ind og spiser aftensmad og går ud til ham igen og er der indtil jeg skal i seng smiley

• #9   25. jan 2017 08-15 skole
    Så skal jeg hjem, lave lektier, gå med hunden, rydde lidt op og måske lave aftensmad. smiley

• #10   25. jan 2017 Har sovet det meste af dagen væk(er syg) og skal snart ud og undervise og derefter ride

• #11   25. jan 2017 Mødte i skole kl 8, skrev derefter opgave og havde skole igen 13:45 til 15:15.

Så skal jeg nå at køre ud og aflevere mine klipperskær til slibning (de lukker kl 16)

Hjem og se om min far har købt rigtig ind, eventuelt spise frokost hvis han har købt rigtigt smiley Herefter muligvis køre min ene træningshest til smed da han har tabt en sko..

Skal nå at ride min egen hest og så skal jeg springe min anden træningshest kl 21.

Et sted herimellem skal jeg nå at ordne stald hos de 3 der står hjemme og forhåbentlig spise aftensmad smiley Herefter bare direkte i seng. Onsdage er altid heftige for mit vedkommende - især de dage hvor jeg rider undervisning på den ene hest det ene sted og den anden hest det andet sted smiley

• #12   25. jan 2017 Den mest intetsigende dag i skolen jeg længe har haft, så derfor gik jeg 2 timer før jeg havde fri. En tur i stalden for at ride (søøød hest), og så er jeg nu hjemme og vasker tøj. Opvasken trænger også, så det må jeg også hellere smiley

• #13   25. jan 2017 Har slappet af og sorteret en masse flytterod idag.
    Så var jeg lige hos hestene en 1 1/2 times tid. og nu arbejde fra 16-19 smiley

• #15   25. jan 2017 I dag har jeg været til skriftlig eksamen i erhvervsøkonomi fra 9-13, og så er der transporten frem og tilbage.
    Resten af dagen skal jeg læse op da jeg har mundtlig eksamen i dyr, mennesker og samfund i morgen tidlig.
    Eat, study, sleep, repeat. Længe leve uni smiley

• #16   25. jan 2017 alarmen ringede kl 7:00.
    kl 9:28 kørte jeg til klinikken.
    kl 9:50 var jeg på klinikken.
    Derfra og til kl 13:00 var det en ret stille dag, indtil vi fik en hund som ikke stoppede med at kø før den blev hentet igen smiley efter kl 13:20 var der travlt på klinikken. Men ikke så travlt at vi ikke havde styr på det, men en hund skulle have drop og det tog lidt tid før vi fik helt styr på det.. en af de næste hunde blev ejet af en jeg kendte, så har fået en god snak idag smiley alt i alt syntes jeg at jeg har haft en rigtig god dag smiley

og mit dyrehjerte smelter smiley

• #17   25. jan 2017 op 8.30 komme i tøjet mm
    fodre dyr (heste, hunde, kat, høns)
    lukke heste ud
    ind og spise
    ud og samle hestepærer på folden
    arbejde fra halv to til halv fem
    ud og bytte bil ved svigerforældrene
    se lidt tv
    ordne stald
    lave og spise aftensmad
    heste ind
    fjernsyn og seng smiley

• #18   25. jan 2017 Normalt hedder min dag
    Op kl 20, drikke kaffe, i bad, spise morgenmad ( aftensmad), køre afsted på arbejde. Være på arbejde fra kl 22.30 til 07.30.
    Bruger ca 1,5 time på at komme hjem, hvor jeg henter mad til hestene og hundene, kører ud og fodre heste, går tur med hundene, hjem og lige lave en enkelt opgave, måske sætte tøj over, vande blomster eller andet. Spise et stykke rug brød og så i seng alt mellem kl 10 og 13.

Når jeg så har fri uge, sover jeg til vågner, sørger for dyrene, sørger for rengøring og ellers laver jeg hvad jeg har lyst til.

Pt går jeg hjemme, jeg har barsel frem til 24 februar, jeg sover til jeg vågner, går lange ture med hunden, fodre hestene og laver ellers kun hvad jeg har lyst til

• #19   25. jan 2017 Jeg har haft en fantastisk dag i dag smiley

8:00-9:30 Først var jeg til præst, men det tæller næsten ikke da vi så en virkelig god film

10:00-12:45 havde jeg timer

12:50-13:45 spiste jeg en lækker frokost med mine forældre

14:00-15:00 så jeg lidt netflix, mens jeg kælede mine marsvin og min kat

15.30-17:15 var jeg ude i stalden. Jeg lå 20 min med en hest der normalt er vildt sky (mega hyggeligt at ligge med heste)
    Min egen var også bare en stjerne i dag til træning hun var mega sej og fulgte efter mig i galop rundt på en volte. Da jeg løslongerede hende kunne jeg styre hendes gangarter kun ved hjælp af stemme og kropssprog og hun er normalt ret sløv

Nu vil jeg se en god film og spise noget slik smiley

• #21   25. jan 2017 Op kl. 06.45
    I skole kl. 08.00 til 15.00
    Opvask 18.00-18.30
    Lektier 18.30-19.10
    Nu er jeg i hallen og spille badminton smiley
    Går på efterskole btw

• #22   25. jan 2017 Står op 05.30
    Arbejde 7-15
    Hestene 16-19
    Hjem og spise og i bad, derefter så hækler jeg en del for tiden smiley
    Så går jeg gerne i seng 21.30 smiley

• #23   25. jan 2017 Vågnede lidt over otte og konstaterede at hovedpinen stadig ikke var væk. Ud og lukke heste ud og så tilbage i seng indtil jeg skulle til fys.
    Efter fys ordnede jeg et par ærinder og derefter hjem og ligge igen, da hovedpinen nu var endnu værre.
    Efter nogle timer gav jeg op og konstaterede at hvile ikke hjalp, så ud og ordne lidt stald og træne lidt bomme med hesten.
    Siden har jeg ligget på sofaen stadig med bragende hovedpine.

Har kapituleret og bestilt tid til KST i morgen, så forhåbentlig bliver dagen i morgen bedre end idag.

• #24   25. jan 2017 God bedring Mette! smiley
    Håber du får det bedre i morgen.

Mvh TT

• #25   25. jan 2017 Tak TT
    Jeg er jo vant til daglige smerter, men hovedpine får mig altså helt ned med nakken, og piller hjælper ikke en dyt. Håber min terapeut kan fikse det i morgen.

• #26   25. jan 2017 Jeg stod op ved 10.30 tiden og tog til hest, hvor jeg gik en tur på 6km, sammen med en af de andre i stalden, efter det, fodrede vi og ordnede vand. Så tog jeg hjem ved 17 tiden, købte ind, lavede mad og gik med hund.

• #27   26. jan 2017 Lad os fortsætte tråden. smiley

Idag har jeg fri. smiley
    Spise god morgenmad
    Gå tur
    Handle
    Pensionsmøde kl 11 (Gab smiley )
    Lakere nogle karme
    Cykle en tur i forhåbentlig lidt solskin
    Afslapning og tv smiley

• #28   26. jan 2017 Stod op 6.30.
    Der kom Maler på efter branden.
    Fodre heste
    Spise morgenmad.
    Ordne stald og fold.
    Sove lidt
    Gøre klar til møde kl.15 og efterfølgende arbejde.
    Arbejde/møde kl.15-22.(glæder mig) smiley
    Falde til ro og så i seng.

Mvh TT

• #29   26. jan 2017 Idag;
    Skole 8-15
    Tandlæge 15;15 (Total angst da det er første gang siden jeg blev 18)
    Så hjem
    "pakke" kanin, da der er en der kommer og tager en af mine kaniner med til kaninhop - jeg har selv meldt fra, da jeg ikke kan overskue det.
    Gemme mig på værelset igen.
    Heste ind.
    Aflevering..
    Aftensmad.
    Forhåbenligt lidt søvn xD

• #30   26. jan 2017 Godmorgen smiley
    min dag idag ser således ud:
    06:45 stå op og gøre klar til at tage afsted på "skole"
    7:30 køre i skole
    8:10 - 11:50 være i skole (uddannelse som Serviceøkonom)
    12:30 hjemme.
    13:00 -14:00 sove (er rigtig sløv for tiden, så har brug for en times søvn midt på dagen)
    14:00-15:30 lektier
    15:30 køre ud til mine bedsteforældre og spise aftensmad (gør jeg hver anden torsdag da jeg efterfølgende kører til Amerikansk fodbold træning og det ligger lige på vejen at køre forbi dem :D)
    18:30 -20:00 træning
    21:00 hjemme igen og i bad
    22:00 sove!

Hesten har fri idag smiley dog skal vi ud og løbe lidt imorgen da jeg har fri smiley

• #31   26. jan 2017 godmorgen smiley stod op samme tid, har 20 til at jeg køre mod klinikken smiley glæder mig til endnu en god dag med en masse dyr smiley

idag er dag nr. 4 uden Sam.. savner min røde forvoksede pony smiley glæder mig til at komme hjem imorgen så jeg endelig kan træne ham smiley

• #32   26. jan 2017 Har været i skole siden 8.10 - 10.40 (er syg) skulle have været i skole til 14.30 smiley
    Men så tror jeg jeg vil lave pligter og tjene lidt lomme penge med opvaskeren, eller er det vist lektier og serie på computeren smiley

• #33   26. jan 2017 Tjoooh... undervisning i opgaveskrivning fra 9 til 11. Fri mellem 11 og 13, hvorefter jeg så (kl. 13) skal til lægen. En halv times transporttid tilbage til indre København. Aflæse et par videoer, og så ellers bare hygge sammen med min Farmor resten af dagen ^.^

• #34   27. jan 2017 Op kl 8, spise fesen morgenmad for glemte at købe ind smiley
    Kl 10 i skole og øve til prøve-eksamen 12:30
    I skole til 15:15
    Og herefter skal jeg åbenbart nå at hente wrap, ride en hest (selvom jeg burde ride 3...) og ordne stald mellem kl 15:30 og kl 17 smiley Ved ikke heeelt hvordan jeg gør det... Har en aftale med nogle piger så kan i princippet komme lidt for sent hvis det går galt, men egentlig skal jeg kunne klare det på halvanden time smiley Så det er med at holde tungen lige i munden og håbe på at jeg ikke punkterer eller sådan noget smiley

• #35   27. jan 2017 Idag skal jeg

Har igen fri. smiley
    Styrketræne
    Gå tur
    Vaske tøj
    Lave lidt nem mad til fryseren
    Hjælpe med en tilridningshest kl 17
    Aften - tv og afslapning. smiley

• #36   27. jan 2017 Hverdagene ser typisk sådan ud:

Kl. 5.30 stå op
    kl 6.45 - kl ca. 15.00 På arbejde
    Kl 15.30 - kl 18 ordne 3 bokse, give hø, lave foder klar, lukke heste ind, ride 1 hest, sikre at alt er i orden når jeg forlader stalden (fejet og lukket af).
    Kl. 18 - Evt indkøb til aftensmad, lave mad, tale med manden og klappe hundene.
    Kl 22.00 I seng

• #37   27. jan 2017 I dag har jeg fri.
    Har lige vågnet da kl var 01.30. Før jeg slukket lyset. (kom hjem fra arbejde kl 23.)
    Skal intet andet end at ordne stalden... Måske give de en strigletur..vi må se hvad jeg gør... smiley

Mvh TT

• #38   27. jan 2017 idag har jeg fri fra skole (noget med at læreren skulle noget og derfor får vi fri mod at vi skal lave en opgave til mandag)

så kl 8:30 vågnede jeg - kl 9 cyklede jeg ned til hestene og fik longeret den ene og så ud på folden med alle hestene igen kl 11:30 tog jeg derfra smiley
    så her kl 12:20 spiste jeg middags mad (rugbrød) med min far
    ser lige en film lige nu og ellers er min plan at få gået 1-2 ture med hunden (hun er blevet luftet en gang af min far idag)
    den uendelige kamp med at få ryddet værelset op (kan jeg gører så tit xD) og evt. få støvsuget og tørret af osv. - jeg har lavet den deal med mig selv at den sidste uge/weekend - alså "sammenhængede uge" af måneden tørrer jeg af og får støvsuget mit gulvtæppe ellers støvsuger jeg jævnligt mit værelse smiley ellers gør jeg det imorgen men helst idag så er det klaret smiley

Kommentér på:
Beskriv din dag.

Annonce