{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
755 visninger | Oprettet:

"Sådan kommer jeg igennem dagen"... ? {{forumTopicSubject}}

Hej Folkens.

Jeg ville bare spørge:"Hvordan kommer du igennem dagen?"

Her mener jeg jo naturligvis ikke dagen som sådan, det er nok lidt en metafor. Men du ved på en rigtig dårlig dag. En øv dag, eller en dag hvor der bare er sket ting der har påvirket dig negativt.

Hvordan holder du dig oppe? Er det dine venner? familie? Musik? Film? Din hest?

Hvad hjælper dig?!
Fortæl og beskriv! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "Sådan kommer jeg igennem dagen"... ?
  • #1   13. jan 2011 Min hest, og dem der står mig nærmest af veninder. smiley

• #2   13. jan 2011 Min hest smiley
    Ligemeget hvordan jeg har det, er han der altid, og gør sit bedste for at gøre mig glad :}

• #3   13. jan 2011 Hvad med dig selv? (-;

• #4   13. jan 2011 Min hest
    Er kanon dejlig person, som betyder alt
    Og musik til

• #5   13. jan 2011 uha det kommer meget an på hvad det er der gør en dag knap så god

• #7   13. jan 2011 Min hest Coco, sådan generelt set.
    Men det er altiså også en god start på morgen at vågne op med min kanin liggende og sove helt tæt ind til min hals smiley

• #9   13. jan 2011 Jeg har en helt speciel veninde, jeg ALTID kan skrive ALT til. Hun er helt fantastisk til at hjælpe mig igennem dagen.

Derudover holder min dejlige pony mig oppe. Vores islændere, katte, ged og hund. Dyr er bare fantastiske.

Jeg prøver også altid selv, at have en så positiv indstilling som muligt, men lige i tiden skal der ikke meget til, før jeg bliver depri..

• #10   13. jan 2011 Mig selv, min hest og mine andre dyr. (-:
    - det er de eneste man kan stole 100% på..

• #12   13. jan 2011 Jeg bruger rigtigt meget musik og mine dyr (Hunde, katte, hamster og self. hestene)
    nu har jeg det sådan at lige fortiden skal der ingenting til før jeg bliver lidt små sur eller depri. pga det "pres" der læggeer på mig fortiden med eksamerne o.s.v.
    Men allermest Fleur da hun kan gøre et eller andet ved en som altid for en til at blive glad igen

• #13   13. jan 2011 Bruger dog ikke mine veninder/venner da jeg har meget svært ved at stole på andre pga. min gammle skole

• #14   13. jan 2011 'Min' hest, mine veninder som støtter mig meget, musik, også min familie, men jeg har ikke verdens bedste forhold til min familie :-s.
    - og så det at tude ud om aftenen eller når man er alene, det er dejligt:')
    - jeg eeelsker at snakke i telefon med mine 'rigtige' veninder :')

• #15   13. jan 2011 Spændene læsning.

Personligt er det meget forskelligt ved mig. Jeg elsker min hest, Dino. MEGET. "Problemet" er at han står 1 time væk, så hvis jeg ikke har planlagt i min kalender at jeg skal ud til ham (Det er jeg ca. 4 gange om ugen) så har jeg ikke tid til at komme afsted. men har jeg en dårlig dag og jeg skal ud til ham - er det en sikker redning.

Faktisk er musik og TV virkelig stærk terapi for mig. Dem der kender mig godt ved at jeg er "besat" af serien House M.D, det er ikke fordi at jeg er glad og tænker."wuhu" livet er godt når jeg har set den, men imens jeg ser den er jeg helt væk i en anden verden og det er fantastisk. jeg kan grine og græde med karakterene i serien uden at tænke på mine egne følelser i mit eget liv.

Derudover er musik noget jeg elsker. Når jeg er MEGET trist høre jeg trist musik og når jeg er lidt trist høre jeg glad musik - for at blive glad. Elsker især Robbie Williams og Take That og deres tekster er nogle der virkeligt rammer mig. Men også folk som Al Green, Pink, Greyson Chance osv er folk jeg virkeligt er glade for.

Min familie og venner hjælper ikke, jep det lyder hårdt! Jeg ved det godt... men når jeg er virkeligt øv så vil jeg ikke snakke med nogen overhoved, så vil jeg bare gerne sidde hjemme for mig selv og fordybe mig i de ting jeg nu gør...

• #16   13. jan 2011 Camilla - gud hvor jeg har det på samme måde som dig..
    Jeg har ingen veninder eller familie, der hjælper mig - vil også bare hellere sidde for mig selv..

• #17   13. jan 2011 Altså jeg har folk der hjælper mig, de vil jo gerne og er der for mig, og er jeg sådan:"Små sur" eller fustreret vil jeg også gerne snakke med dem, men sådan HELT nede... sådan VIRKELIGT øv... Så skære jeg mig væk...

• #18   13. jan 2011 Hvis jeg er helt nede, vil jeg også bare gerne være alene. Det føles akavet og belastende ellers..

• #19   13. jan 2011 Min hest :')

• #20   13. jan 2011 Uden tvivl Pretty :')

• #21   14. jan 2011 En lille lur hjælper altid for mig smiley Så kan jeg nærmest starte forfra når jeg vågner. Ellers hjælper mine dyr mig altid.
    Synes egentlig bare generelt at den dårlig dag bliver god ligeså snart jeg kommer hjem til mine rotter smiley

• #22   14. jan 2011 At lukke mig inde i mig selv og tænke på de ting jeg har lyst til. Er en meget privat person, og jeg behøver ikke have nogen rundt om mig for at hjælpe mig. Havde for nogle år siden en forfærdelig tid i mit liv og det eneste der gjorde at jeg kom videre var mig selv, har altid kun arbejdet med mig selv for andre skal ikke fortælle mig hvad jeg skal gøre.
    Så når jeg skal igennem en dårlig dag vil jeg være for mig selv og kun gøre det jeg har lyst og overskud til. Fx at være alene hjemme og kigge tv og lukke mig inde i min egen verden indtil jeg har energi til at komme ud i den virkelige verden igen smiley

• #23   14. jan 2011 Anne Sofie, lige præcis sådan har jeg det også. Andre mennesker gavner mig ikke hvis jeg har det svært eller bare har en dårlig dag, kun mig selv kan hjælpe.
    Blev meget påvirket af at folk altid sagde at det var vigtigt at snakke om tingene, så jeg har haft tendens til at blande folk ind i mine problemer, men det har ikke gavnet. Det gik ligesom op for mig at det eneste jeg havde brug for var at isolere mig selv og bearbejde problemerne i fred og ro

• #24   14. jan 2011 Ja, man vil altid kende sig selv bedst smiley

Kommentér på:
"Sådan kommer jeg igennem dagen"... ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce