{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
992 visninger | Oprettet:

Ondt i knæet - fest? {{forumTopicSubject}}

Heeeeej - jeg har en skade i mit knæ, som jeg har haft i mange år. Det skifter lidt med at have betydning, men især om vinteren har det tendens til at gøre ret ondt.
Jeg var ude i stalden i går, hvor der var en hest med kolik. Mens vi forsøgte at få fat på ejeren, der gik jeg med den oppe i ridehuset i cirka 1,5 time. Det har så resulteret i, at jeg har forfærdeligt ondt i mit knæ i dag. Jeg kan ingenting uden det gør vanvittig ondt. Jeg havde rigtig aftalt med en veninde fra klassen, at vi skulle i byen i aften, men ved ikke om jeg er i stand til det, når mit knæ gør så ondt. Samtidig har jeg også en frygt om at gøre min skade værre.

Hvad ville i gøre? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ondt i knæet - fest?
  • #1   13. jan 2017 Jeg ville nok tage afsted og total smadre mit knæ, men det fornuftige ville nok være at tage en dag hjemme på sofaen. xD

• #2   13. jan 2017 Jeg var nok ikke taget afsted, men det kommer ant på hvordan en bytur for jer ser ud. Hvis i sidder og snakker med folk kan du nok godt. Men hvis i danser osv. Så havde jeg nok udskudt det da jeg ikke tænker de der vrid er særlig gode.

Og så et råd herfra. Det lyder til at dit knæ har problemer når det bliver koldt. Du kan jo prøve noget back on track til det, så det ikke bliver så koldt når du er ude? smiley

• #3   13. jan 2017 på med en varme pude her de næste par timer

tag noget godt fodtøj på = ingen stiletter eller små ballerinaer NO GO

og tag bukser på i byen så du holder dit knæ varmt = ingen lårkort med nylon strømpebukser

og så sid stille og snak med folk = ingen dans

og så lad vær med at drik dig i hegnet = mindsker slag på knæet

og gå tidligt hjem (hvis der bliver behov for det)hvis du kommer afsted og er lidt øm og det bare bliver værre så stop før det bliver for slemt
    har du nogle gode veninder så forstår de din situation og din "helte gerning" fra i går

• #4   13. jan 2017 man kan vende den rundt
    ville en bytur gøre noget skidt for din helingsperiode

fx vil en person som er sygemeldt med stress have godt af en god løbetur (eller gå tur)

hvor det vil være næsten helt kriminelt for personen at ligge under dynen

hvor det for en person med brækket ben være godt at ligge på sofaen
    og i hvertfald ikke godt hvis personen begynder at støtte på benet med en løbetur

forestil dig hvis du sidder hjemme i aften vil du så begynde at løbe rundt i huset fordi når du ikke er i byen kan du støvsuge og støve af og du kan løfte store tunge flyttekasser og du kan også lige tage ud og muge boksen

så vil en bytur ikke være skidt for dig (hvis du da bare sidder på en stol en hel aften)

eller vil du bare finde 2 liter cola en hel aftens film pop nogle popcorn æde 3 kilo slik og så bare sidde på sofaen

så vil en bytur være slem for dig da du ville have slappet mere af ved at blive hjemme

• #5   13. jan 2017 Jeg har genetisk dårlig knæ og er oveni platfodet for at gøre det hele bedre. Så jeg kender absolut til problemet. Jeg ville blive hjemme, det kan virkelig blive slemt med smerterne, og du skal gå på knæet maaaange år endnu smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
    #6   13. jan 2017 nu har jeg haft ondt i knæet siden 2006, og mit knæ er for værdifuldt i forhold til en bytur. smiley

så jeg ville lade være, og blive hjemme og give det ro.

• #8   13. jan 2017 lad vær med at tag afsted. Når de allerede har ondt nu, kan det blive meget værre hvis du render i byen smiley

jeg har slidgigt i begge knæ, og får også voldsom ondt her om vinteren og hvis jeg laver uvant arbejde (eller overbelaster). Hvis jeg døjer med smerter så skal jeg absolut ingen steder smiley

• #9   13. jan 2017 Jeg pådrog mig en knæskade i 2015, og jeg er svag i mit venstre knæ nu. Hvis jeg har smerter, så vil jeg hellere blive der hjemme.
    For mig er det vigtigere at mit knæ holder i forhåbentligt mange år endnu, frem for en tur i byen med veninderne smiley

• #10   13. jan 2017 Først: bliv hjemme

Derefter: mit knæ er også følsomt overfor kulden, med et BOT knæbind gør i underværker i den kolde årstid.

Kommentér på:
Ondt i knæet - fest?

Annonce