682 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Film i film?? Film i film??

Heeeej!! smiley

Der er noget, jeg har undret mig over i noget tid.. Faktisk siden jeg begyndte at se pretty little liars. Da lagde jeg nemlig mærke til, at når de ser TV eller film, så er det altid i sort/hvid.

Efter det har jeg lagt mærke til, at det er sådan i mange film og serier. Faktisk har jeg, siden jeg begyndte at kigge efter det, ikke set en amerikansk film, som viste TV/film i farve.

Jeg har prøvet at søge på google uden succes. Har I nogle bud?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tffg g 400 kr.
  • Jysk bord og lille kommode 600 kr.
  • Montage af loftlampe 400 kr.
  • Afløbsslange til vaskemaskine 1.400 kr.
  • Løbende vand i toilet 800 kr.
  • Skifte Køkkenvandlås 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Film i film??
  • #1   2. dec 2016 Altså jeg er faktisk LIGE ved at se et afsnit af Pretty Little Liars (ikke en god idé når det er sent og mørkt, men jeg er blevet obsessed), hvor de lige har set TV i farver smiley

Men det har jeg faktisk slet ikke lagt mærke til? Spøjst, det skal jeg helt klart lige prøve at være opmærksom på!

• #2   2. dec 2016 Ej, er det rigtigt?? Hvilket afsnit ser du? smiley
    Jeg lagde mærke til det i starten af sæsonerne, hvor Aria hele tiden så film i sort/hvid.

Ja, prøv at lægge mærke til det. smiley

• #3   2. dec 2016 Eller måske misforstår jeg dit spørgsmål.. er det når vi ser scenerne fra en film, at de er i sort/hvid? Jeg har faktisk slet ikke lagt mærke til det før..

• #4   2. dec 2016 Hov, vi svarede på samme tid smiley - sæson 2, episode 25!

• #5   2. dec 2016 Haha ja vi gjorde! Hmmm.. Det er meget langt bagud ift. der, hvor jeg et nået til. Jeg er i gang med sæson 7. smiley

Hmm, jeg har ellers set det rigtig mange gange nu, at de ser sort/hvid film. smiley Måske jeg ikke har bemærket det den ene gang der bliver vist farvefjernsyn smiley

• #6   2. dec 2016 Jeg er først lige begyndt for et par dage siden, og har slet ikke turde tjekke hvor mange sæsoner der ligger inde på Netflix.. anede slet ikke der var så mange, men det er dejligt, jeg er blevet helt fanget af den serie nu smiley smiley

• #7   2. dec 2016 Hahaha, jamen så er du alligevel rimelig hurtig! Sæson 7 er ikke udkommrt helt endnu kun halvdelen. smiley Jeg var også afhængig, men så tog jeg en pause! Nu er jeg røget i igen smiley

• #8   2. dec 2016 Hahaha, jeg har set det næsten nonstop i dag... og i går... det er både godt og skidt at give "nye" serier en chance smiley

• #9   2. dec 2016 Haha, det kender jeg alt for godt... Jeg så de første to sæsoner af orange is the new black på 2 dage. Selvom jeg lovede min kæreste, at vi kunne se dem sammen... smiley

• #10   2. dec 2016 Bidløse Madsen hvor ser du der henne jeg har kun fundet til sæson 5?

• #13   3. dec 2016 Mette t
    Jeg tror ikke, jeg må linke til siden herinde. Det har jeg engabg fået en advarsel for i hvert fald. smiley

Team Vindgaard
    Ja, jeg ved de siger, at hun elsker sort/hvid film. Men senere henne i sæsonerne sidder de på et tidspunkt alle sammen og ser tv, og da er det også sort/hvid. Så kom jeg bare til at tænke, at de måske har en lov om, at man ikke må vise andres film i film - udover nogle enkelte stykker, som alle er sort/hvid smiley Men det er der nok ikke, hvis de på et tidspunkt viser farve. smiley

• #14   4. dec 2016 Nu du siger det, så så de også kun sort/hvid-film i True Blood.. Og egentlig også i pænt mange andre serier.. Tror det har noget med rettigheder at gøre, men jeg aner det ikke.. smiley

Kommentér på:
Film i film??

Annonce