{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
593 visninger | Oprettet:

"opskift" på en god ferie uge {{forumTopicSubject}}

hej smiley

jeg har gået lidt og tænkt på - siden nogle af os har efterårs ferie - hvordan i bruger jeres ferie og hvordan "opskriften" på en god ferie ser ud for jer? smiley

nu snakker vi ikke om at tage ned til de varme lande men mere bare en uge her hjemme i det danske smiley

jeg ligger nemlig også inde med en efterårs ferie om en uge ^^ og det kunne jo være fedt at blive måske inspireret til et eller andet eller bare høre til hvordan det er hos jer smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "opskift" på en god ferie uge
  • #1   9. okt 2016 At slappe af uden stress, lave hyggelige og sjove ting med hesten og bare sove længe smiley

• #2   9. okt 2016 Besøge en jeg mødte til Jesperhustræf (noget for 7.klasser) Det var i sidste weekenden men vi er blevet mega gode venner hurtigt. Og så bare slappe af.

• #3   9. okt 2016 Jeg plejer at bruge den i selskab med hestene. I år bliver der ikke så meget med hesten da jeg har brækket albuen og først får gipsen af D. 21 smiley

• #4   9. okt 2016 Forsøge at få lavet alle de lektier, som er skrevet ind - samt de afleveringer som er mulige at lave. Ellers bare nyde tiden sammen med hesten og veninderne!

• #5   9. okt 2016 I år skal ferien bruges med min skønne kæreste - han bliver blandt andet slæbt med ud og se mig få ride-undervisning, hæhæ! smiley
    Så skal jeg en tur til hospitalet, og så skal jeg arbejde - og jeg slæber kæresten med til det heeeele! Ingen stress på, og bare afslapning c;

• #6   9. okt 2016 Gå på arbejde.
    Måske tage en ekstra vagt?

Ud at ride.
    Træne/ lege med hunden. Timelange ture.
    Spille brætspil med min mand, mens det regner udenfor.
    Finde nye mennesker at spille brætspil med?

• #7   10. okt 2016 De sidste par år har jeg været i Norge. I år skal jeg vidst bare arbejde. Jeg har skolefri, men ikke taget ferie. Så derfor arbejde smiley

• #8   10. okt 2016 Pive over mit hoved gør ondt og at jeg er svimmel xD det er vidst den plan jeg er nået til smiley

Måske komme videre med at strikke smiley

• #9   10. okt 2016 Når vi holder ferie, som regel indenfor landets grænser tager vi så langt væk hjemmefra at vi ikke liiiige kan tage hjem.. vi er begge selvstændige, så er vi hjemme, så arbejdes der..
    vi er ikke så meget til vild luksus.. vi vil lige så gerne på camping eller i hytte, for at komme væk fra hverdagen og virkelig holde ferie.. vi vil gerne ud at se noget, men det er ikke så meget seværdigheder, men mere natur, gamle bygninger osv..

Skal man virkelig væk fra hverdagen i et hyggeligt samfund, så kan Læsø anbefales.. Det er blevet vores lille tilflugtssted når vi trænger til 100% ferie..

• #11   10. okt 2016 Jeg skal hjeeeeem til Jylland!! smiley Hjem til mine forældre, familie generelt, mine veninder, min bedste veninde og mine ponyer smiley smiley
    Jeg har massere af praktiske ting der skal gøres og så skal der læses rigtig meget til eksamen som er i uge 45 smiley

• #12   10. okt 2016 Jeg kan godt lide at få ryddet op i mine ting, både skoleting, værelse og heste ting og sager. Jeg har desuden fri fra arbejde hele ugen, så det giver frit spil. Jeg har fødselsdag d. 18 oktober hvor jeg fylder 20, så der har jeg en veninde der måske kommer og ellers skal min familie og jeg en tur ud og gå ved syvårs søerne med hunden. D. 22. oktober holder vi fødselsdag, sådan rigtig, hvor familie, venner af familien, mine venner og kæresten kommer. Ellers bare slappe af, fokusere på at få ro i hovedet - kunne komme af en gåtur i skoven eller en ridetur. Hygge med film og serier hvis vejret er skidt, snacks og kaffe/varm kakao. Kigge på at få lavet skoleting hvis jeg er bagud i nogle fag eller lave afleveringer frem i skemaet.

• #13   10. okt 2016 Jeg har ikke efterårsferie, så jeg skal arbejde smiley
    Der er dog lidt stille i den uge, så jeg regner med at flexe og gå lidt tidligere et par af dagene, så jeg kan ride om eftermiddagen.

Kommentér på:
"opskift" på en god ferie uge

Annonce