{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.176 visninger | Oprettet:

Hader bare når emner slettes {{forumTopicSubject}}

Hej HG.

Jeg er næppe den eneste som virkelig hader når et emne slettet fordi TS ikke lige får de svar hun/han ønsker smiley

Senest var det et emne omkring en køber ville have penge tilbage for en færdig målt pony, fordi den synede højere som blev slettet - udelukkende fordi folk fortalte TS at hun ikke kunne kræve pengene tilbage når ponyen er færdigmålt hos DRF.

Syntes virkelig tit det sker at emner bare slettet fordi TS ikke bryder sig om svarene - hvilket også er årsagen til jeg er mere aktiv i de Facebook grupper hvor det ikke er tilladt at slettet, og mindre aktiv her. Det er simpelthen så træls at have brugt tid på et emne og skrevet et langt svar for at så bare opdage at emnet er slettet smiley

Når det var bare lige mig der trængte til at brokke mig lidt smiley Håber i alle ellers har en dejlig aften smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hader bare når emner slettes
  • #1   5. okt 2016 Enig. Sletknappen burde slettes. Både her og på hundegalleri...

• #2   5. okt 2016 Shit, hvor er det træls at man opretter et indlæg og udmærket er klar over at ponyen er færdigmålt åbenbart både i Danmark OG Sverige, og ejer selv skriver at den er færdigmålt til 147 samt godkendt kat. 1 pony - og samtidig sidder i et emne og påstår at den altså ser højere ud, den er slet ikke målt, og hvad nu hvis jeg måler den til 150, kan jeg så returnere den??

Altså der må satme sidde nogen og være bitre over prisen de har givet for den pony hvis man er så desperat efter at returnere den at man fornægter fakta man selv har nedskrevet......

Så kom jeg også ud med dén frustration smiley smiley

• #3   5. okt 2016 Synes også det er møg irriterende !

• #4   5. okt 2016 Funke: Helt enig, mega træls at bruge tid på et emne som bare forsvinder. Min tanke er at der er mere i den end bare højden smiley Måske ponyen bare ikke giver de resultater de håbede på?

Og er helt enig med at slet knappen skal fjernes!

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
    #5   5. okt 2016 det ret pinligt for trådstarter st blive busted i at lyve...

• #6   5. okt 2016 Det er simpelthen så pisse træls..

havde lige sat og skrevet en længere tekst, undersøgt ponyen for at kunne give et godt og rigtigt svar og så trykker jeg send og bum så var det væk..

føj hvor er det dog bar pisse træls..

er så enig med dig det er virkelig belastende som i virkelig meget :S

• #7   5. okt 2016 AMT: Jep, det er nok også derfor det endte med at blive slettet. Fordi de indså at tingene ikke helt hængt sammen.

Maria: Jeg havde nemlig også lige fået tjekket op på ponyen, taget screen shot af DRF GO hvor målet på ponyen stod og skrevet en lang beskrivelse af at ponyen altså er færdig målt og derfor kan de ikke kræve pengene tilbage fra sælger. Og da jeg trykker send - ja så er emnet slettet

• #8   5. okt 2016 jeg er helt enig, men syntes dog det er lidt meget at slå ned på TS så mange gange.

• #9   5. okt 2016 So'en: Jeg syntes så ikke der var nogen som slog ned på TS. Der blev stillet spørgsmål ind til tingene, som blev besvaret i øst og vest således at TS's problem ikke gav mening.

• #10   5. okt 2016 Synes nu folk snakkede pænt til ts. de satte bare spørgsmål ved det.

• #11   5. okt 2016 Hvad jeg læste af tråden, så var den rimelig pinlig for TS. smiley

• #12   5. okt 2016 Jeg får grå hår af slet-knappen. Hvis nu man bare kunne vælge at "frasige" sig et emne, så TS'en bare stod som anonym eller "Slettet bruger" eller hvad man ellers kan finde på. På den måde forsvandt trådene ikke bare ... Jeg har dælme trampet i gulvet mange gange, når en interessant og lærerig tråd forsvinder fordi en eller anden bliver tøsefornærmet!!

Vågn op, Bazoom ... Fjern slet-funktionen smiley

• #13   5. okt 2016 Hollaender: Det var faktisk et smart foreslag det med at kunne frasige sig et emne.

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#14   5. okt 2016 men så burde emnet også stoppe, så folk ikke længere kunne kommentere på det. smiley

• #15   5. okt 2016 Ja, hvis man på en eller anden måde kunne låse tråden, ligesom på Howrse smiley

• #16   5. okt 2016 AMT: Det ville også være mere fair end bare at slette smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#17   5. okt 2016 grafik: ja.
    for det ville pgså være forkert at kunne stoppe en tråd fra trådstarters side, så denne ikke kan svare, men at alle andre kan smiley puha, nogle diskutioner der kunne komme ud af det..

• #18   5. okt 2016 Amt: Bestemt smiley Tænker dog det kunne komme en form for tidsgrænse på fra at emnet bliver frasagt til det bliver gjort umuligt at svare. Således at man ikke er igang med et langt svar som så ikke kan slås op smiley
    Måske bare sige 5 minutter fra frasagt til lukning.

Men jeg ser langt hellere emnet bare lukkes end slettes smiley

• #19   5. okt 2016 smart ide!

• #20   5. okt 2016 Jo bare de ikke fjerner ret knappen!! Jeg skriver tit noget som jeg opdager ikke er fyldestgørende eller måske stavet forkert e.l. Så kan jeg skynde mig ind og få det rettet. smiley selvfølgelig indenfor fristen der er smiley men jeg har kun slettet 1 emne i alle de år jeg har været her.. Og jeg har skrevet mange smiley
    Så for mig er det okay at den knap fjernes så længe jeg får beholde de 5 minutter man har til at rette i smiley

Mvh TT

• #21   6. okt 2016 uha ja jeg retter også ofte, enten fordi jeg staver forkert eller glemmer et punktum eller komma .

• #22   6. okt 2016 Jeg vil lige give et tip.... inde på app'en kan du rette hele tiden - ingen begrænsning smiley

• #23   6. okt 2016 Funke - dig og dine apps smiley smiley

Mvh gamlemor TT uden Hg app smiley

• #24   6. okt 2016 Jeg er ærlig talt rimelig ligeglad med om folk sletter eller ej, det må de selv om.

• #25   6. okt 2016 Synes det må være lidt op til TS om de vil slette eller ej. Man kan komme til at formulere noget andet end det man mener, og så får man nogle helt andre svar end det man egentlig søgte. Og det kan ikke altid redes, så det nemmere at slette og evt. oprette nyt emne med en formulering som så passer til det man mente.

Kan dog være irriterende at emner bliver slettet, når de egentlig er en god kilde til viden (lyder ikke umiddelbart sådan for dette emne). Der synes jeg Hollaender's ide var genial, så tråden bare bliver stående for informationens skyld.

I forhold til det specifikke emne, hvor i nævner at man ikke kan sende hesten retur pga. højde når den er færdigmålt. Der er jeg så af en anden holdning; køber jeg en pony som viser sig måske at være målt lidt ned til de officielle målinger, men egentlig er for høj så den kan tages i evt. kontrolmåling. Så ville jeg også overveje at sende retur hvis man vil ride stævner.

• #26   6. okt 2016 Jeg er faktisk ret glad for slette knappen smiley

Jeg har flere gange prøvet at spørge i øst og få svar i vest, det synes jeg er ret så irriterende.

Eks.
    spørgsmål:
    -min islænder står på boks om natten, og er et bokssvin, hvilken bund vil i anbefale. og så er der sat et find billede ind af hyppen.

svar:
    -det er meget bedre i løsdrift
    - det er en hest, den tager ikke skade af at gå ude og i guder hvorfor har den dækken på, på biledet o.0
    -måske skal du skifte foder den er ret tyk

det er nu bare et eksempel, men når jeg opretter emner, som jeg nogle gange vælger at slette, så er det simpelthen fordi, at det der, det gider jeg bare ikke. Jeg ser også forholdsvis mange indlæg hvor folk skriver sidst i spørgsmålet "Jeg ønsker ikke råd omeksempel, eksempel og eksempel, kun svar på mit spørgsmål" og det burde jo bare ikke være nødvendigt, men det er det bare herinde...

• #27   6. okt 2016 Dingle - præcis! Jeg gider ikke, når jeg opretter et emne og spørger om noget 100% konkret, at der så kommer alle mulige svar jeg ikke kan bruge.

• #28   6. okt 2016 En tråd vil jo altid udvikle sig, hvis man ikke ønsker dette, så skal man nok holde sig væk fra et forum.

• #29   6. okt 2016 Men hvis man spørger om hvad man skal gøre med et bokssvin, så er det da på INGEN måder relevant at folk begynder at kommentere på hvorfor den har dækken på og at løsdrift er bedre og dit og dat. Kan simpelthen ikke forstå at folk ikke kan holde sig til det spørgsmål der står, eller smutte ud fra indlægget. Det er sgu ikke særlig svært og jeg synes det er uforskammet overfor TS.

Det ses og sker SÅ tit fordi folk åbenbart har brug for at blande sig i alt muligt der ikke kommer emnet ved.

• #30   6. okt 2016 Tjae, ofte sviner hesten i boksen, fordi den keder sig, der hjælper en ny bund ikke, løsdrift derimod kan afhjælpe det problem smiley

• #31   6. okt 2016 Men det er stadigvæk ikke det der bliver spurgt om. Der er mange der hverken har mulighed eller lyst til at rykke deres heste i løsdrift.

Det er heller ikke den tråd der skal tages udgangspunkt i, der er SÅ mange andre tilfælde og det ender ofte ud i folk der rotter sig sammen og mener at TS er forkert på den, ellers sidder folk og kører deres egen samtale og svarer fuldstændig irrelevant.

• #32   6. okt 2016 Så kan man jo springe de svar over, man ikke kan bruge til noget smiley

• #33   6. okt 2016 Guldhesten, det er jo bare et eksempel jeg kom med smiley

Men har før oplevet at det kun var 2 ud af 13 svar der rent faktisk var hjælpsomme i forhold til hvad der blev spurgt om. At tråden kan udvikle sig, selvfølgelig kan den det, men som sagt, når det så sker på den måde som i mit eksempel, så må folk jo oprette tråde omkring den slags istedet for at fordreje tråden på en sådan måde, at den bliver fuldstændig irrelevant for trådstarter. Nu er min heldigvis ikke et bokssvin, men selvom jeg ville ønske at han gik i løsdrift, så er det, som Sandra siger, ikke alle der har muligheden, heriblandt mig.
    Jeg personligt synes at det er en større irritation at folk føler at de skal tale om næsehorn når der bliver spurgt guldfisk, end det er at folk sletter deres opslag. Derudover så drukner hg i opslag omkring "hvad kan jeg klæde mig og min hest ud som, som man tydeligt kan se til hver fastelavn, at der ikke bliver søgt efter, for spørgsmålet kommer alligevel 10 gange om dagen i 3 uger op til fastelavn. Tænk hvis alle de gamle opslag blev slettet og der så kun var 1 med alle idéerne...

• #34   6. okt 2016 Jeg ville også synes at en fryse eller låse knap af emner ville være nyttige. Der er emner som kommer ud af hånd og ud af kontrol, men ofte står der også mange guldkorn andre kunne bruge til noget. smiley

• #35   6. okt 2016 Dingle: I sådan et tilfælde ser jeg så stadig hellere at tråden lukkes end helt slettes. Måske andre kan få glæde af de svar som TS måske ikke kan bruge til noget smiley
    Og ellers kan man som TS vælge at se bort fra ligegyldige kommentare smiley

• #36   6. okt 2016 Fjern slet-funktionen, behold ret-funktionen, lav låse-funktionen.

• #37   6. okt 2016 Hollaender - hvad mener du med lås funktionen? smiley

Mvh TT

• #38   6. okt 2016 At man kan låse et emne, så ingen kan skrive i det mere smiley

Kommentér på:
Hader bare når emner slettes

Annonce