{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.096 visninger | Oprettet:

Når man bare hader sig selv.. {{forumTopicSubject}}

Puha! Har bare hadet mig selv de sidste to dage, pga min glemsomhed, og at jeg er så dårlig til at huske navne!!
og må bare lige ud med det! x(

Jeg var i byen med en veninde, efter vi havde været til julefrokost, og vi ville bare have en øl, eller to i byen.
Vi sidder så og ryger ude på sådan en altan-ting, og der kommer så to søde(og ret dejlige) fyre hen til os, og vi falder ellers i snak og de sætter sig hos os.
Jeg snakker så med en af dem (som bare ér min "type") og han giver mig sit nr og navn på en seddel, da de skulle gå(tænkte ikke på at give ham mit nr, så dum jeg er '-.-).
Han beder mig om at kontakte ham, da han godt kan lide mig, men han flytter til Fredericia (som ligger godt 20-30 minutter fra hvor jeg bor) til nytår..

MEN.. Jeg har så smidt sedlen væk og har glemt hans navn(ved det starter med M/N og min veninde mener det var "Morten") men , ARGH!! Jeg hader tanken om at han nu vil tro jeg slet ikke var intrasseret i at lære ham at kende smiley

Har prøvet at lede på facebook, men det virker jo ikke, når man ikke har/eller er sikker på navnet...

What should I do? smiley
Han har mit fornavn

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når man bare hader sig selv..
Kommentér på:
Når man bare hader sig selv..

Annonce