Utro - Værste dag i mit liv. {{forumTopicSubject}}
Hej piger.
Jeg har utrolig meget brug for Jeres hjælp. I går fandt jeg ud af at min kæreste har været mig utro. Værst af alt fordi at jeg får det ad vide af 3 part og sendt billeder dertil, der er derfor ingen tvivl. Han måtte derefter æde den og indrømmede blankt at han har løget for mig og gjort diverse 'ting' de sidste 5 uger imens vi har været sammen.
Jeg er sønderknust, fyldt med vrede og mest af alt total kvalm over det han har gjort!
Vi er naturligvis ikke sammen længere, trods vi havde et (troede jeg) fantastisk forhold gennem 4 år.
Sagen er at jeg ikke rigtig har nogen at snakke med om dette og jeg kunne virkelig godt bruge nogle gode råd til at komme videre med mit liv. Helst af nogen som selv har været dette helvede igennem.
Så ja - findes der noget bedre at bruge en lørdag aften på? Av av det gør fandme ondt...
apr 2008
Følger: 6 Følgere: 7 Heste: 1 Emner: 36 Svar: 1.109
Personligt er jeg typen der eksploderer, taber hovedet og bliver stik hamrende tosset. Til gengæld bærer jeg ikke nag og formår simpelthen ikke at opretholde stærke negative følelser ret længe.
Men du er nødt til at tillade dig selv at være ked af det, gal, hysterisk eller hvilken som helst reaktion der ellers hjælper dig.
Mest af alt vil jeg bare give dig et kram med på vejen og sige; du er ikke alene...
dec 2012
Følger: 28 Følgere: 287 Heste: 5 Emner: 2 Svar: 2.716
jun 2009
Følger: 23 Følgere: 18 Heste: 4 Emner: 14 Svar: 105
maj 2009
Følger: 54 Følgere: 602 Heste: 2 Emner: 278 Svar: 5.750
Jeg ville være helt knust!
dec 2012
Følger: 28 Følgere: 287 Heste: 5 Emner: 2 Svar: 2.716
Utroskab er noget af det mest usle!
dec 2007
Følger: 31 Følgere: 42 Heste: 12 Emner: 2 Svar: 226
Har også været igennem utroskab, du skal være velkommen til at læsse af i PB!
mar 2007
Følger: 56 Følgere: 1367 Heste: 6 Emner: 722 Svar: 4.476
jeg er ikke ked af det, men sur og indebrændt med en masse skuffelser og mistillid!
sep 2010
Følger: 19 Følgere: 18 Heste: 1 Emner: 70 Svar: 312
Jeg har ikke selv prøvet utroskab, men har prøvet at blive erstattet. Det gjorde også utrolig ondt. Jeg føler virkelig med dig.
dec 2007
Følger: 41 Følgere: 37 Heste: 12 Emner: 40 Svar: 651
okt 2004
Følger: 98 Følgere: 160 Heste: 5 Emner: 156 Svar: 9.684
Men husk at det er helt i orden at være vred og jeg over det, og giv dig selv lov til at græde eller råbe hvis det er det som du har lyst til.
En ting som hjælper for mig, er at nedskrive mine følelser og tanker. Altså jeg skriver et brev til en person hvor alt kommer ud, brevet skal dog aldrig læses af vedkommende
jun 2010
Følger: 35 Følgere: 38 Heste: 3 Emner: 13 Svar: 176
Mit bedste råd er nok at tænke sådan her på det: Godt, at han har vist sit "sande jeg" NU, og ikke først om en måned, et halvt år eller om 5 år, hvor I måske kan have bundet jer endnu mere til hinanden med ægteskab, børn osv. Godt at han viser hvilken idiot han er nu, så du fremover slipper for at bruge mere tid og følelser på en der tydeligvis er den helt forkerte.
Og husk!! Det er IKKE dig der er noget galt med, eller som ikke er god nok. Det er ham der har været en kæmpe taber. Hvis han har haft lyst til at være sammen med en anden, burde han have slået op inden han gjorde det, så det er ham der har været en stor kujon uden lige, og ham der burde have det dårligt med sig selv.
Jeg håber du kommer godt igennem det!
jul 2010
Følger: 30 Følgere: 23 Heste: 11 Emner: 18 Svar: 212
det er ham der har handlet forkert og ham der har et problem med loyalitet.
brug en masse tid sammen med din(e)heste så du tænker på noget andet og hygger dig i så mange timer som muligt, Evt besøg familie/venner for at få hovedet fra det
rid lange ture, brug alle dine børster på hesten osv.
og husk det ikke er din skyld!
kærlige tanker fra en fremmed
sep 2012
Følger: 56 Følgere: 47 Heste: 2 Emner: 14 Svar: 186
Det findes virkelig ikke noget mere sårende!
Jeg har os prøvet at en som jeg var sammen med, var utro.. For at sige det ligeud så stor tudet jeg i 14 dage, og det skal man have lov til, det er kun godt at man kan reagere! For at komme videre, så vil det være bedst for dig at gøre ting som gør dig glad!:)
jun 2009
Følger: 23 Følgere: 18 Heste: 4 Emner: 14 Svar: 105
maj 2016
Følger: 49 Følgere: 5 Heste: 3 Emner: 6 Svar: 34
Utro - Værste dag i mit liv.