226 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Roer og andet grønt Roer og andet grønt

Hej HG. smiley

Det her spørgsmål handler ikke om heste og høre nok mest til inde i Gnaver Galleri, men sagen er bare den, at jeg rent faktisk har spurgt derinde, men jeg har ikke rigtig fået et ordenligt svar...
Så derfor spørger jeg nu herinde (fordi nogle gange hjælper det faktisk bedre betale sig at spørge her end i GG).

Hvad grønt fodre I jeres kaniner med om vinteren, når græsset er væk? Ville rigtig gerne høre om jeres løsninger og have lidt inspiration til hvad jeg kunne supplere med. Helst ikke alt for dyrt, da jeg har nogle stykker og fodre på.
Pt. fodre jeg med øko græs grønpiller og urter, hø ad libitum, al den græs de kan spise på de timer som de er ude om dagen, og så plukker jeg også græs til dem når de bliver "lagt i seng" i deres bur om aftnen.
Til vinter ville de stadig få grønpiller, urter og hø ad libitum, men ville rigtig gerne supplere med nogle grøntsager når nu græsset ikke er der mere. Gerne nogle grøntsager som indeholder vitaminer og mineraler. Jeg ved at gulerødder indeholder en del vitaminer og mineraler, men min dyrelæge sagde engang til mig, at man skulle passe på med give for mange... Jeg har hørt at roer er godt for dem, men aner ikke hvor kan kan få nogle henne? Og så ville jeg jo aller helst fodre med lidt forskelligt grønt, så det ikke bare bliver det samme. smiley

Håber at I vil dele ud af jeres erfaringer, metoder og hvad grønt I fodre med og hvordan I anskaffer jer det.

Mvh Emma

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Roer og andet grønt
Kommentér på:
Roer og andet grønt

Annonce