{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.028 visninger | Oprettet:

Arbejde på Blue Hors {{forumTopicSubject}}

Hej,
Jeg ønsker mig brændende at komme til at arbejde på Blue Hors her i mit sabbatår. Jeg har allerede sendt en uopfordret ansøgning, og også en ansøgning ang deres pt ledige stilling som weekendafløser, men jeg har desværre ikke været heldig smiley
Mit spørgsmål er nok mest til jer der har arbejdet, eller arbejder på Blue Hors, men hvordan fik i jobbet? Sendte i "bare" en ansøgning da de manglede, og var så heldige eller hvordan?
Man kan vel ikke rigtig komme i person og aflevere en ansøgning, vel? Og ville det overhovedet gavne?
Jeg må nok væbne mig med tålmodighed, og prøve at søge igen næste gang de mangler en groom eller lignende.
Evt. erfaring omkring arbejdet modtages også gerne (både det gode og mindre gode), da det ville være fedt at høre lidt om hverdagen osv. smiley

Håber nogen kan hjælpe,
Vh en frustreret ansøger hihi smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Arbejde på Blue Hors
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
    #1   6. aug 2016 det giver altid et bedre indtryk selv at dukke op med en ansøgning - evt. kontakte dem, og spørge om der er mulighed for at komme og aflevere den personligt. det viser en vis engagement.

nu har jeg ikke selv haft job der, eller søgt job. men tænker at der er en stor efterspørgsel på jobbet, fordi det lidt er "stalden".. altså det er et af det mest kendte avlssteder i DK, og stort i udlandet, så der er nok rigtig mange om buddet, så for at komme i betragtning, skal ens ansøgning nok skilde sig markant ud, og virkelig været god smiley

• #2   6. aug 2016 Ja tror du har helt ret smiley Tænker det kunne være en idé at få kigget på ansøgningen igen, go så som du siger, ringe og høre om de ved hvornår der evt. kommer en ledig stilling, og om man må komme med en ansøgning personligt smiley Tak for råddet!

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
    #3   6. aug 2016 det skader aldrig at ringe, at du viser engagement (kan ikke stave til det skide ord), giver et godt indtryk. men det gælder samtidig, om ikke at være for ivrig og "påduttende".

Evt. prøv at læs din ansøgning igennem, og overvej om der er noget du kan ændre, så det bliver mere interessant, og fangende. smiley

Og held og lykke!!! Et job på BH, stod før i tiden meget højt på min drømmeliste.. Men det var nok mere en lillepige drøm, end noget seriøst. smiley

• #4   6. aug 2016 Det har du helt ret i. Hihi mange tak smiley

• #5   7. aug 2016 Min veninde har lige fået job på Blue Horse. Hun sendte bare en uopfordret ansøgning og så ringe de hende op og kaldte hende til samtale smiley

• #6   7. aug 2016 Hihi så må jeg hellere få arbejdet på min ansøgning smiley Men rigtig fedt for hende! smiley

• #7   7. aug 2016 Nu har jeg ikke søgt på blue horse den gang jeg søgte job, men da jeg skulle til Sverige at arbejde, ringede jeg til stedet først hørte omkring mulighederne fortalte lidt om mig selv, fik afvide jeg skulle sende en ansøgning og han ville kigge på den, det gjorde jeg, aftalte jeg skulle ringe igen sidst på ugen, det gjorde jeg og fik jobbet!

Så anbefaler helt bestemt at du at ringer evt tager der op, lige med blue horse ville jeg nok ringe tror chance for at du kan komme til at Snakke med nogen der ved noget!(:

• #8   7. aug 2016 Der er nok rigtig mange om budet på et sted som Blue Hors. Hvis du ikke har noget erfaring inden for den type job i forvejen så ville jeg forslå at du fandt et job et andet sted og fik noget erfaring som du så kan tilføje på min ansøgning til Blue Hors smiley det er nemmere for dem at få en ind som ved hvad der forventes i den stilling og som er nem at oplærer i hvordan man gør på Blue Hors og ikke en som de selv skal starte op fra bunden af.

Kommentér på:
Arbejde på Blue Hors

Annonce