Arbejde på Blue Hors {{forumTopicSubject}}
Hej,
Jeg ønsker mig brændende at komme til at arbejde på Blue Hors her i mit sabbatår. Jeg har allerede sendt en uopfordret ansøgning, og også en ansøgning ang deres pt ledige stilling som weekendafløser, men jeg har desværre ikke været heldig
Mit spørgsmål er nok mest til jer der har arbejdet, eller arbejder på Blue Hors, men hvordan fik i jobbet? Sendte i "bare" en ansøgning da de manglede, og var så heldige eller hvordan?
Man kan vel ikke rigtig komme i person og aflevere en ansøgning, vel? Og ville det overhovedet gavne?
Jeg må nok væbne mig med tålmodighed, og prøve at søge igen næste gang de mangler en groom eller lignende.
Evt. erfaring omkring arbejdet modtages også gerne (både det gode og mindre gode), da det ville være fedt at høre lidt om hverdagen osv.
Håber nogen kan hjælpe,
Vh en frustreret ansøger hihi
maj 2007
Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
nu har jeg ikke selv haft job der, eller søgt job. men tænker at der er en stor efterspørgsel på jobbet, fordi det lidt er "stalden".. altså det er et af det mest kendte avlssteder i DK, og stort i udlandet, så der er nok rigtig mange om buddet, så for at komme i betragtning, skal ens ansøgning nok skilde sig markant ud, og virkelig været god
maj 2007
Følger: 124 Følgere: 125 Heste: 7 Emner: 114 Svar: 746
maj 2007
Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
Evt. prøv at læs din ansøgning igennem, og overvej om der er noget du kan ændre, så det bliver mere interessant, og fangende.
Og held og lykke!!! Et job på BH, stod før i tiden meget højt på min drømmeliste.. Men det var nok mere en lillepige drøm, end noget seriøst.
maj 2007
jun 2011
Følger: 77 Følgere: 85 Heste: 2 Emner: 6 Svar: 636
maj 2007
okt 2007
Følger: 348 Følgere: 384 Heste: 4 Emner: 772 Svar: 11.330
Så anbefaler helt bestemt at du at ringer evt tager der op, lige med blue horse ville jeg nok ringe tror chance for at du kan komme til at Snakke med nogen der ved noget!(:
jan 2008
Følger: 68 Følgere: 82 Heste: 6 Emner: 136 Svar: 2.570
Arbejde på Blue Hors