446 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Fejre 18års? Fejre 18års?

Davs derude!

Jeg kom sørme til at se på kalenderen, og gæt hvem der bliver 18..
indenfor de næste 3 måneder.
Ak ja! Måske det var en idé at planlægge noget?

Men.. hvordan pokker gør i det?
Der er rigtig mange der fejre deres 18 års ved den store druktur. Rigtig mange i min omgangskreds har lejet noget ved et diskotek, hvor at alle under 18 så bliver smidt ud efter 00.00.
For det første, fordi at jeg ikke er skide meget til at drikke mig i hegnet til sådan en dag, vil super gerne kunne huske min fest dagen efter haha! og frygter også at det bliver for "upersonligt."
og for det andet, har jeg en del venner der er under 18, og desuden også et par stykker der ikke drikker.

Så jeg ønsker egentlig lidt en mellemting - noget hvor vi kan hygge os og være sammen, men hvor der er mulighed for at drikke, for dem som ønsker.. Det kan ikke være tøseaften, da min omgangskreds består af drenge også, haha!
Nogle ideer? o.o

Hilsen den fortabte 17 årige xDD

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Handyman to fit some blinds 1.000 kr.
  • Install shower mixer 500 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • Installere vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fejre 18års?
  • #2   9. jul 2016 altså min 18 års blev fejret hjemme, hvor jeg inviterede nogle veninder (tror jeg inviterede 4) og vi havde bare en super hyggelig aften med spisning, hørte musik, gik en tur om aftnen med godt humør, og fik fik drukket smiley ikke det store og det behøves en 18 års ikke at være

jeg fylder 20 om 1 måned, så jeg er igang med at tænke hvem og hvor mange der skal inviteres med, og skrive en ønske liste, og hvad jeg skal have købt ind til inden smiley

• #3   9. jul 2016 Til min havde vi sat et stort festtelt op i haven, og så var familien inviteret til aftensmad, og hen ad aftenen kom venner og klasse osv, og så blev det en fest på den måde smiley Syntes det fungerede præcis som det skulle smiley

• #4   9. jul 2016 Hvis du ønsker at det skal være lidt for alle så lej et sommerhus med pool. Inviter de nærmeste til spisning tidligt på aftenen og til at overnatte. Og så inviter resten til at komme til fest/hygge/poolparty smiley

Mvh TT

• #5   9. jul 2016 Vi satte et festtelt op i haven, også inviterede jeg nogle venner over. Vi var 18 stk, + der kom nogle "udefra" senere på aftenen, vi havde en super hyggelig aften.

• #7   10. jul 2016 Jeg holdt min 18 års, og det var nok den værste bytur jeg har haft. Min ene veninde smuttede tidligt, en anden havde for travl med at score fyre, en tredje havde andre venner i byen som var mere interessante og den sidste havde ondt i fødderne.. Wohuu en fed fest.. Nej, selv kan jeg godt lide at drikke og hygger mig med det, skulle også have de 18 shots, men de kom aldrig, ej det var bare noget lort! Min mor og jeg aftalte at holde en stor fest for både familie og venner som kan holdes i haven. Så familie og venner kommer og vi hygger med mad og snacks, måske en øl eller lidt vin til de "voksne", men uden stærk alkohol til efter aftensmaden og senere på aften. Men i og med at vi ikke er super rige og det ville blive en utrolig dyr fest slår vi den sammen med studentergilde om et års tid. Fyldte dog 18 i november 2015.. Men altså holdt en lille fødselsdag der for den tætteste familie og de tætteste veninder som fungerede super godt! Der var god stemning og alle var glade, lige indtil det gik galt for os tøser i byen.

Jeg glæder mig meget til min store fest, som jeg er sikker på bliver super hyggelig. Og så i stedet for det der dødsdruk som det tit ender med, så bare stille og roligt i haven med bål eller sådan noget hyggeligt smiley

• #8   10. jul 2016 Jeg holdt min 18 års derhjemme :). Inviterede mine venner hjem på pizza og så kørte den ellers bare med musik og druk. Jeg blev i hvert fald godt fuld, og jeg er så glad for at jeg holdt det hjemme :).

• #9   10. jul 2016 Vi skal netop holde min lillesøsters 18 års fødselsdag i næste uge. Familien kommer og så har hun også inviteret nogle af sine venner, så det bliver lidt en blanding. Det er jo netop en "mellemting" hvor man kan hygge sig og være sammen, men der er også alkohol og "drinks" til dem som vil det.

• #10   10. jul 2016 Min familie blev inviteret til spisning på selve dagen (en torsdag) - det var meget stille og roligt, men lige som det skulle være smiley
    Jeg er ikke selv typen som går i byen eller drikker/fester - det fik jeg nok af da jeg fyldte 16.
    om lørdagen havde jeg inviteret et par venner/veninder og min daværende kæreste - der kom 3 - vi grillede bare, og så havde jeg klasket en (i øvrigt meget klam og sukkerfyldt) My Little Pony Rainbow Dash Cake sammen xD
    Det var hyggeligt, selvom det stod ned i stænger smiley

• #11   10. jul 2016 Hvis i har en have kan i sætte et stort telt op, så kan der typisk være mange smiley

Kommentér på:
Fejre 18års?

Annonce