{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
516 visninger | Oprettet:

jeg orker det ikke mere nu!! {{forumTopicSubject}}

Nu er det altså nok! så kommer matingalen på igen;ss! selvom jeg havde bestemt mig fór at det var slut! men jeg gider simpelthen ikke mere, sidst jeg var ude at ride Lotte, (hun stejler for tiden) kunne jeg ik engang ride påbane uden at hun sprang over hegnet og styrtede afsted, og vis jeg holdte hende tilbage, ja så stejlede hun! jeg ville så prøve at ride op på springbanerne da hegnet er en del højere, det endte med at jeg måtte trække hende derop pga at hun simpelthen nægtede, bákkede, stejlede og jeg ved ik hva! da jeg så går med hende går hun sidelæns og træder mig 2 gange i hælen, og jeg rider altså kun i tennisko! AV!!! jeh kunne give mig til at hyle! da vi så kommer op til springbanen er jeg simpelthen så sur og nervøs, så jeg skridter rundt! men pga af at jeg var så sur bestemte jeg mig for at springe lidt små spring, det gik af helve* til, så var jeg ved at få nok, rigtig dårlig dag, så der blev sat en okser op på 50/65 og den sprang jeg så, Jubii jeg lev i godt humør igen, da jeg så sammen med min veninde vil ride videre, ja så begynder Lotte stras igen!;ssss går til siden og vil hele tiden stejle, hun blev bange for det mindste, og så vader hun lige gennem et stort bed og det bliver hun ved med indtil jeg trækker hende væk! jeg er simpelthen SÅ træt af det efter hånden og aner snart ikke hvad jeg skalgøre, for vis jeg ruger nogen af de metoder jeg er blevet forslået med at ramme hende med noget i hovedt når hun stejler panikker hun helt stejler endu højere og stikker af med mig;ss jeg orker hende ikke mere, jeg forstår ikke hvad der sker med hende, hun er også blevet mega hovedsky, og jeg slår hende jo ik;ss??

Undskyls, skulle bare lige ud med det;ss.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jeg orker det ikke mere nu!!
Kommentér på:
jeg orker det ikke mere nu!!

Annonce