ARGH !!! Jeg orker det ikke -.-' {{forumTopicSubject}}
Kender i det når man bare render ind i en person, som kun skaber problemer ??? -.-'
Der hvor jeg har mine heste opstaldet (har været der siden juni problemfrit), er der en person som har set sig sur på mig.
Første problem var da det virkelig blæste i fredags og gårdens ejere og dem der står for udlukningen besluttede at hestene ikke skulle ud. Der blev han virkelig sur og skrev en masse åndssvagt på vores fb gruppe.. Så jeg skrev til ham en masse årsager hvorfor det var klogt at lade dem blive inde..
Han gik totalt i DIVA og skrev alt andet end pænt til mig og beskyldte mig endda for noget jeg aldrig har gjort !!! at jeg bare har stået og gloet en søndag morgen mens de lukkede ud - man hjælper hvis man er der.. men jeg var der slet ikke??????
I dag da jeg kommer hen til min plads hvor jeg har foder, dækkener osv var der fyldt med hundelorte (igen!!). Men jeg er blevet træt af at fjerne dem! Blandt andet fordi de den her gang lå på mine ting!! Så jeg skrev på tavlen at dem med hunde godt måtte fjerne dem for det er ikke mit job. Jeg skrev det i en pæn tone. (nogen siger så det er kattelort - det er stadig ikke mit job! Jeg har mine to heste - slut! Derudover så graver katte altså deres lort ned? og det ligner for mig hundelorte.)
Ham her manden har selvfølgelig en hund. Så han har taget det meget personligt. Så han har da stået og svinet mig til over for en anden i stalden. Og kaldt mig en kælling. Hun har heldigvis fortalt mig det. Som om det ikke var nok, da en anden blandede sig fik hun beskederne "Klamme kælling" og "jeg håber du dør"
Jeg er fandme træt af at man ikke bare kan ha sine heste og ting i fred! Uden at blive talt skidt om bag ens ryg!!!
Skulle bare lige ud med det
feb 2010
Følger: 76 Følgere: 95 Heste: 9 Emner: 91 Svar: 1.288
maj 2007
Følger: 143 Følgere: 136 Heste: 3 Emner: 459 Svar: 2.262
det skal du sg ik finde dig i
sep 2009
Følger: 29 Følgere: 28 Heste: 4 Emner: 48 Svar: 1.231
Men de kommer ikke til at smide ham ud, fordi ham og hans mand flytter deres heste hjem inden for de næste to måneder.. Lige nu prøver jeg bare at holde ud og ikke mindst at undgå ham!!!
Men kan jo desværre ikke bevise at han har bagtalt mig.
sep 2009
Men jeg har fandme aldrig set ham feje stalden..... Og vi skal selv muge ud.. Så han oprydning består i at sørge for møddingen bliver tømt et par gange om ugen.. halleluhja hva !
sep 2009
okt 2010
Følger: 104 Følgere: 101 Heste: 1 Emner: 45 Svar: 370
Men som du selv skriver så venter du lidt og hvis du så for svineren siger du det, syndes stadig du skal sige det nu! For det er jo overhoved ikke i orden på nogen måde!!!
Stakkels dig! det ødelægger jo bare fornøjelsen ved at komme ud til dine heste!....
Uhaa kan virkelig ikke klare sådan nogle personer der bare begynder at svine og bagtale en....
sep 2009
Jeg holder udelukkende hovedet koldt fordi jeg ikke er interesseret i at blive smidt ud.
okt 2010
Følger: 104 Følgere: 101 Heste: 1 Emner: 45 Svar: 370
sep 2009
ARGH !!! Jeg orker det ikke -.-'
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside