Udsættelse af videreg. Uddannelse - hjælp! Udsættelse af videreg. Uddannelse - hjælp!
Jeg står i en svær situation.
Mine kriterier til drømmestudiet er blevet godkendt, og det jo skønt!
Men men men... Min gamle chef har haft kontaktet mig, og tilbudt mig et barselsvikariat.
Mit spørgsmål er: hvis jeg siger ja til jobbet, kan jeg så søge samme studie igen til næste år?
Eller er det "lukket land" nu jeg har søgt og 95% sikkert er kommet ind?
jan 2007
Følger: 73 Følgere: 102 Heste: 2 Emner: 58 Svar: 640
maj 2006
Følger: 94 Følgere: 84 Heste: 5 Emner: 69 Svar: 398
sep 2010
Følger: 79 Følgere: 89 Heste: 7 Emner: 63 Svar: 756
Just 4 fun: kan jeg få ind på portalen og afslutte min ansøgning så, selvom den er godkendt, og ansøge igen næste år?
okt 2007
Følger: 22 Følgere: 20 Heste: 3 Emner: 3 Svar: 79
Så der skulle man tænke sig om, om man havde "råd" til at vente mere end 2 år og derved ikke have den mulighed = andre havde mulighed for at have et bedre snit.
Hvis det er en udd. der kræver optagelsesprøve f.eks. journalist så skal man ikke tage chancen.
Og overvej om du virkelig vil arbejde endnu et år? Man skal passe på man ikke lige pludseligt ikke komme videre. Man bliver hurtigt "fanget" i hestebranchen, og pludselig er man 30+ med en smadret ryg og ingen udd. Det har jeg set så ofte så jeg havde en regel til mig selv om 2 år i stald også videre i udd.
sep 2010
sep 2010
Det er stedet hvor jeg blev uddannet økonomiassistent, men efter endt læretid kunne de ikke fastansætte. Nu kan de så tilbyde mig et vikariat. Men jeg vil stadig gerne ind på studiet, så overvejer bare at udsætte det et års tid.
jan 2007
Følger: 73 Følgere: 102 Heste: 2 Emner: 58 Svar: 640
okt 2007
Følger: 22 Følgere: 20 Heste: 3 Emner: 3 Svar: 79
Du skal bare takke nej også ansøge igen næste år, det er vidst heller ikke uddannelser hvor de tjekker om man har søgt før.
Udsættelse af videreg. Uddannelse - hjælp!