{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.047 visninger | Oprettet:

Påkørsel af min parkerede bil. Hvordan gøres hvad nu? {{forumTopicSubject}}

Hej.

Min bil er i forgårs blevet påkørt, mens den har holdt parkeret på parkeringspladsen tilhørende det boligkompleks jeg bor i.

Der er flere vidner på påkørslen. Jeg var på vej hen til min bil og var ca. 5 meter fra den. Jeg ved også hvem der har gjort det.

Modparten har overfor politiet erkendt at have gjort det.

Men jeg kan ikke få oplyst forsikringsselskabet. Min bil er i går blevet kørt på værksted med et fejeblad, da den ikke kan køre efter påkørslen. Det er en firmabil, der har påkørt den, men firmaet siger, jeg skal melde det til min forsikring, som så vil køre resten derfra.

Er det korrekt? Der er jo ingen tvivl om, hvem der har skylden og hvilken forsikring, der skal dække skaderne på min bil. Det er jo også erkendt til politiet, der har skrevet en rapport.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Påkørsel af min parkerede bil. Hvordan gøres hvad nu?
  • #1   27. apr 2016 Du kontaktet dit eget forsikringsselskab og oplyser at du har haft en skade som modparten har erkendt. De vil derefter spørge efter de nødvendige informationer på modparten og du skal hvis alt går vel ikke fortage dig mere bagefter

• #2   27. apr 2016 Tak.

Skulle lige være sikker på, at jeg ikke kommer til at hænge på regningen selv eller selvrisiko osv.

• #4   27. apr 2016 Har du kasko er der ingen problem. Uden er det lidt mere omstændigt. Og ja så skal man selv anmelde til deres forsikring at de har en skade. Men snak med din mekaniker. Og hold fast i dine vidner, de gode at have hvis der blir noget.

Kommentér på:
Påkørsel af min parkerede bil. Hvordan gøres hvad nu?

Annonce