{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.913 visninger | Oprettet:

Bredere elastik eller kile i ridestøvler {{forumTopicSubject}}

Jeg har de her virkelig lækre lange støvler fra montar som er ved at være halvandet år gamle. Den gang jeg fik dem sad de lige stramt til, men vi fik afvide de ville løsne sig nogle cm så de ville passe helt fint. Da jeg så ikke har redet stortset siden det, er de stadig næsten lige så stive i læggen som nye støvler, da de jo kun er blevet brugt omkring 20 gange max.
Jeg skal så til at i praktik i en stald i Tyskland de næste 2 uger, hvor jeg skal have støvler med, så de skulle jo lige prøves. Nu står jeg så her og har fået lidt større lægge end da jeg fik dem og kan kun lige knap lyne den ene(Der er et bredt stykke elastik i lynlåsen) og nu hvor jeg sidder stille med dem på dunker det i mit ene ben smiley
Mit spørgsmål er så om i evt kender nogle gode metoder til at få dem udviddet hurtigt, og hvis ikke det er muligt, så få sat et bredere stykke elastik eller måske en kile i? Er klar over det ikke kan nås inden jeg skal afsted, men så vil jeg få dem ordnet efter, da jeg endelig har fundet en hest at ride smiley

Så kender i en god skomager/saddelmager eller noget i den stil der bare er helt vildt dygtige til sådan noget i Silkeborg/Århus området til en overkommelig pris?

Eller synes i bare jeg skal prøve og få dem solgt og købe nogle nye der passer? Vil nemlig helst ikke af med dem, da de bare er helt vildt dejlige, og har heller ikke lige pengene til et par nye smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bredere elastik eller kile i ridestøvler
Kommentér på:
Bredere elastik eller kile i ridestøvler

Annonce