{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  FB side
  • #1   22. mar 2016 Gode billeder, heste venlige trænings metoder og så skal det være interessante tekster og ikke bare " nu har jeg redet lotte, hun var sød og så et dårligt mobil billed"

• #2   22. mar 2016 Jeg ville ikke følge en side med give aways da det intet siger mig og bare fylder en masse.

Men ellers vil jeg gerne at der sker noget på en side. F.eks at personen ofte møder andre heste mennesker og kan skrive om dette.
    Så vil jeg gerne have gode billeder... Ofte.

Videoer mindst 2 om ugen. Og gerne med ordentligt indhold. Ikke bare "se mit sadelskab" smiley

Og så vil jeg se og høre en person der ikke bare går udfra at det personen gør er rigtigt. Jeg vil høre om både det gode og det dårlige på en gang for det indeholder al træning. Og jeg vil høre personen analysere sin egen træning. - Hvorfor gik det godt. - Hvorfor gik det ikke så godt. Hvad skal vi arbejde videre med?

De der "Søde Lotte var bare Fantastisk. Vi red lidt på banen og sluttede af med en tur i skoven"
    Det er simpelthen de kedligste sider og jeg afliker ret hurtigt igen smiley

• #3   22. mar 2016 Jeg har en hygge side hvor der står noget om ham og mig og så engang i mellem hvad vi foretager os, billeder samt video smiley

• #4   22. mar 2016 Jeg vil ikke følge siden, da jeg hverken kender hesten eller dig. Hestesider jeg følger er/skal være nogle jeg kender personligt eller stutterier, professionelle indenfor ridesporten og lign. - altså sider med interessante erfaringer, workshops mv.

Kommentér på:
FB side

Annonce