573 visninger
|
Oprettet:
Nanna ~ Bella, Choise & Rosemarie <3
3. mar 2011 Følger: 15 Følgere: 16 Heste: 4 Emner: 154 Svar: 2.136
3. mar 2011 Følger: 15 Følgere: 16 Heste: 4 Emner: 154 Svar: 2.136
FB side?? :) {{forumTopicSubject}}
hejsa HG
Har de sidste par dage overvejet at oprette en Facebook side om min unghest Rosemarie på 3 år. Bare sådan med opdateringer om hvordan det går med hende, træningen og begyndelsen til tilridningen af hende
Altså en slags blog
Men tænker at det er mega plat at lave den hvis den ikke får nogle likes selvfølgelig får man jo nok ikke 100 likes de første par dage
men er der overhovedet nogle der ville følge den?
jun 2008
Følger: 278 Følgere: 884 Heste: 7 Emner: 292 Svar: 2.113
mar 2011
Følger: 15 Følgere: 16 Heste: 4 Emner: 154 Svar: 2.136
hehe ja giveaways er en ren like magnet liker jo selv sider som har giveaway konkurrencer
jan 2007
Følger: 68 Følgere: 62 Heste: 2 Emner: 450 Svar: 3.847
Og det er naturligvis ikke fordi jeg vil være ond eller noget, men jeg følger kun dem jeg enten kender, eller ved hvem er fordi jeg godt kan lide deres arbejde.
Og er heller ikke med i giveaways-konkurrencer, så det ville heller ikke lokke mig til..
Men synes da bestemt du skal oprette en side, og se om du får likes. Det skader jo ingen
Har også nogle gange selv tænkt på det. Men det er ikke fedt kun at have 5 likes, så kunne man lige så godt lade være xD
Og jeg gider heller ikke det der give-away halløj. Hverken som giver eller modtager
mar 2011
syntes nemlig selv at det er mega plat at have en side som netop kun får 5 likes.
Og ville heller ikke lave nogle give away konkurrencer medmindre jeg ender med et par hundred likes (not gonna happen)
tror måske at det hænger lidt sammen med at jeg virkelig elsker at arbejde med min unghest, fordi vi begge to lærer af det, det er første gang jeg selv skal træne en hest fra bunden af og tilride den, og jeg har faktisk ikke nogen fast plan for hvad vi skal, hvordan osv. så det er meget spændende for mig, og jeg er den eneste heste-freak i min familie og ser ikke mine venner så meget, så at ringe til dem hver/hver anden dag og fortælle hvad jeg har lavet med Rosen er sådan lidt underligt så det er vel sådan set fordi jeg bare SÅ gerne vil fortælle og hvad vi laver, hvordan, hvorfor, og hvordan det går, at jeg har fået den ide at lave en facebook side
jan 2007
Følger: 68 Følgere: 62 Heste: 2 Emner: 450 Svar: 3.847
Jeg har heller ingen i familien der er desideret hesteinteresseret, og heller ingen bekendtskaber - venner der er hesteinteresseret.
Jeg står kun sammen med en anden i stalden, og det er ikke altid vi er på lige god talefod, så heller ikke der får jeg styret mit behov for at snakke om hestene/dele succes.
Har selv en på 3,5, som jeg er ved at lære tingene, og skal tilride hende næste år, og jeg er som dig også "førstegangs" med det, og der er så mange succesoplevelser, spørgsmål osv man gerne vil dele.
Jeg kender skam hele historien, da jeg selv er ligesådan
mar 2011
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.031
Opret en side hvis du har lyst.
Jeg oprettede delvist en fordi jeg havde lyst og fordi andre gerne ville følge med i hvad jeg og dyret laver. Men jeg er ret ligeglad med de pokkers likes.
Jeg har 353 mener jeg - de svinger med +/- 3. Men jeg afholder med vilje ikke give aways, beder folk om at dele eller andet for at øge mine likes da jeg personligt hader folk der har sider, som kun har mange likes fordi "del min side og vind bla bla bla ".
Så opret en side, men hvis du på forhånd er bekymret om antal likes - så lad være ;o)
FB side?? :)