Andre forumemner med "FB navn?"
Navn til fb side
Hej mit firma hedder pt det min bruger her hedder, men jeg leder efter et kortere navn max to ord, hvoraf det ene ord afspejler at min træning er træning af alle dyr. Jeg har selv tænkt på positiv dy...
Hej mit firma hedder pt det min bruger her hedder, men jeg leder efter et kortere navn max to ord, hvoraf det ene ord afspejler at min træning er træning af alle dyr. Jeg har selv tænkt på positiv dy...
Skrevet af: Hestetræning - tilbagetilhesten - 16. maj 2018
Navn til FB side:)
Hej:) Da jeg overvejer at lave en FB side hvor man kan følge min udvikling frem i ridesporten mangler jeg lidt et navn:/ Skriver lige lidt om mig selv da det måske kan hjælpe... Jeg hedder Jo...
Hej:) Da jeg overvejer at lave en FB side hvor man kan følge min udvikling frem i ridesporten mangler jeg lidt et navn:/ Skriver lige lidt om mig selv da det måske kan hjælpe... Jeg hedder Jo...
Skrevet af: Josephine K - 27. nov 2016
navn til FB side?? :)
Hejsa! :) Overvejer at oprette en facebook side/blog omkring min unghest, Rosemarie ;) Meeen mangler nogle ideer til navnet på siden, kan i hjælpe? :P er selv helt blank, jeg hedder Nanna, he...
Hejsa! :) Overvejer at oprette en facebook side/blog omkring min unghest, Rosemarie ;) Meeen mangler nogle ideer til navnet på siden, kan i hjælpe? :P er selv helt blank, jeg hedder Nanna, he...
Skrevet af: Nanna ~ Bella, Choise & Rosemarie <3 - 14. okt 2014
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Bundventil skiftes i vask 400 kr.
- Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
- Ophæng af lampe 350 kr.
- Planlimning af kogeplade 1.000 kr.
- Toilet løber 1.000 kr.
- Overgang EL net 700 kr.
nov 2013
Følger: 22 Følgere: 34 Heste: 5 Emner: 30 Svar: 82
apr 2013
Følger: 75 Følgere: 61 Heste: 19 Emner: 220 Svar: 972
nov 2013