Efterskole med fjender?? {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen.
Jeg er så heldig at jeg har fået lov til at komme på efterskole med min dejlige hest 16/17.
Jeg står i den situation, at jeg har fået af vide, at jeg skal gå sammen med to bekendte, som jeg ikke er så glad for. Det er to piger som er meget strenge og somme tider grove. De skal gå på samme linje som mig - heste linjen. Jeg gik helt i panik da jeg hørte det, og nu ved jeg ikke hvad jeg skal gøre. Jeg havde håbet på et år hvor jeg kunne starte på en frisk, uden nogle der kender en. Det er de to strengeste piger jeg kender, og hvordan kan det ske, at lige præsis de to så skal komme på min efterskole
Skal jeg tage på efterskolen og lade som ingenting, eller skal jeg prøve at se om der stadig er mulighed for måske en 10. klasse eller en anden efterskole. Jeg har ikke lyst til at forlade den efterskole bare på grund af dem, men jeg har heller ikke lyst til at måske få et dårligt år.
Jeg er meget forvirret, og derfor vil gerne spørge til råds.
På forhånd mange tak for hjælpen
maj 2007
Følger: 133 Følgere: 137 Heste: 1 Emner: 80 Svar: 542
okt 2007
Følger: 42 Følgere: 189 Heste: 7 Emner: 170 Svar: 387
sep 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 13 Svar: 473
Det bliver ikke sidste gang du kommer til at være sammen med folk du ikke bryder dig om.
feb 2009
Følger: 52 Følgere: 257 Heste: 5 Emner: 52 Svar: 565
Hvis du ønsker at flygte hvergang du kommer i nærheden af nogle du ikke bryder dig om så får du det svært.
Jeg går i klasse på gymnasiet med en jeg har en meget dårlig baggrund med - og det er så enkelt at når vi arbejder sammen, så er jeg bare kølig men høflig overfor ham og laver de ting der skal laves, og det er så det - udover når vi arbejder sammen i nogle fag, så mærker jeg ikke "til" at han er der.
Ret ryggen, tag på efterskole.
mar 2012
Følger: 45 Følgere: 42 Heste: 7 Emner: 14 Svar: 9
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 9 Heste: 2 Emner: 27 Svar: 4.442
Men efterskole er lige der hvor det skiller, der jo landbrugs linier og dyrepasser linier hvor du kan have hest med, ikke noget der du tænker det den vej?
I din alder burde man nok bide i æblet som flere siger, og tage tingene som det kommer. Men jeg havde nok fortrukket andre veje hvis det virkelig ville påvirke mig dårligt. Hvorfor bruge et år af ens tid på det. Nej så heller en anden skole, en udd.
Eller som minimum fra start få talt med skole og lærer om hvor du står i forhold til disse piger. Så du måske kan komme på andre linier. Dit liv din fremtid og nyd det mens du ung skal helst ikke kikke tilbage og tænke øv, hvorfor lyttede jeg ikke til mig selv.
Held og lykke lige meget hvad du vælger.
jul 2010
Følger: 46 Følgere: 44 Heste: 1 Emner: 4 Svar: 179
sep 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 13 Svar: 473
Efterskole med fjender??