pigegarden spiller højt pigegarden spiller højt
ja gladsaxe pigegarden ligger lige ved siden af stalden, og de spiller lige på grasset ude for stalden. det er et hyggeligt sted "eller not", og mange af hestene er rimelig følsome (staves) så de reagere(staves) meget på de der trommer. jeg skulle trække horisont ud og han begynder at hoppe og trippe på stedet og er vildt ophidset han går med næseborene helt spredt ud og er rimelig spændt siger stille rolig rolig basse osv han reagere godt nok men det er ikke meget så stiller vi og grasser længere henne der træder han mig over fusserne og halvdelen af min negl ryger af (det gjorde ikke ondt) men gav ham lii til en af de andre passere på ham så jeg lige kunne se på min negl hun begynder og gå med ham og idet hun kommer ned ved den anden ende af ridebanen løber han op på en bakke på ca 2 m men det er stadig en bakke og der bliver han rimelig underlig for han kunne ikke finde frem og tilbage heh nu kommer Mimi til undsætning og får ham så ned men han er stadig underlig så altså jeg havde lyst til at råbe kan i ikke spille lidt lavere
har i oplevet noget ligne
okt 2006
Følger: 31 Følgere: 58 Heste: 5 Emner: 1 Svar: 774
jan 2007
Følger: 80 Følgere: 74 Heste: 4 Emner: 38 Svar: 249
jan 2007
Følger: 80 Følgere: 74 Heste: 4 Emner: 38 Svar: 249
pigegarden spiller højt