{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.531 visninger | Oprettet:

kristine
kristine
Tilmeldt:
29. jan 2016
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 8

flytte fra kæresten beholde forholdet. {{forumTopicSubject}}

Hej hg...

Jeg har boet sammen med min kæreste i halvandet år .. Det sidste halve år har det gået dårligt og min kæreste har samlet sig så meget gæld at selvom at han går fra du til lærlingeløn mener han ikke at der er penge til at vi bor sammen ... Jeg tror vores forhold kommer til at gå i stykker afatvi ikke rigtig har mulighed for at at ses .. Han køre kl 6 om morgnen og er hjemme kl 5 om eftermiddagen plus en times kørsel hvis vi hver især flytter hjem til vores forældre. Han forslår at vi ses fast en gang om ugen og nogle weekender når han har tid ...

Ville i kunne se en fremtid i det forhold ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  flytte fra kæresten beholde forholdet.
  • #1   19. feb 2016 Hvis man virkelig vil hinanden ja. ellers nej så er der ingen fremtid. Men eftersom du er i tvivl så kender du nok svaret.

  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.710
    #2   19. feb 2016 Man kan hvad man vil. smiley
    og hvis ens forhold er det værd, så kan det sagtens lade sig gøre.


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.710
    #3   19. feb 2016 Men ud fra din beskrivelse lyder det ikke til at du tror på det, hvorfor skal i pludselig ses så lidt fordi at i flytte hver til sit? og hvorfor kan han kun ses nogen weekender?

    ud fra det lyder det næppe holdbart smiley


  • #4   19. feb 2016 Altså, det går i forvejen dårligt og du ikke tror jeres forhold kan holde - så er svaret et nej.

  • #5   19. feb 2016 elsker man hinanden kan man sagtens bo hver for dig, i god afstand enda smiley

    Min kæreste bor i Glostrup, og jeg i Bramming, vi har aftalt at være sammen hver anden weekend, og det fungere rigtig godt smiley


  • #7   19. feb 2016 Man kan hvad man vil, men jeg ville personligt synes at en gang om ugen + de weekender han kan er for lidt, men sådan er jeg bare..

    Jeg boede sammen med min (eks)kæreste på landbrugsskolen, i godt og vel 7 måneder, også flyttede vi hver til sit - til trods for at der kun var små 20km mellem os, sås vi aldrig - og han arbejdede meget. Vi endte med at gå fra hinanden fordi vi simpelthen sås for sjældent - selvom jeg holdte af ham, synes jeg at jeg fortjente mere end at skulle ses med ham to gange om ugen..

    - Men ja, hvis i begge ønsker det - så er det langt fra umuligt!


  • #8   19. feb 2016 Det ville ikke fungere for mig. Måske det er en måde for ham at give udtryk for at han ønsker afstand. Men nogen kan sagtens gøre det, jeg kunne desværre ikke

  • #9   19. feb 2016 Nu bor jeg sammen med min og hvis han ikke ville bo sammen mere så ville jeg ikke mene der er en fremtid sammen

  • #10   19. feb 2016 Det kommer an på jeres forhold. Ud fra hvad du skriver tror jeg ikke det komme til at gå.

    Min mand og jeg var meget sammen i starten, stor set hver dag men så skulle han flytte så vi stor set kun så hinanden i weekenderne og jeg arbejde hver anden weekend. Men vi holder rigtig meget af hinanden og holdt sammen og i dag er vi gift og har har snart været sammen i 7,5 år. Så det kan sagtens lade sig gøre, men man skal begge to ville det, og ud fra det du skriver lyder det som om i allerede er ved at glide lidt hinanden.


  • #11   20. feb 2016 Mig og min kæreste, har haft boet 100Km, fra hinanden og det har da også krævet lidt planlægning, når man kun kunne ses i weekenderne og der også skulle være plads til venner og familie smiley
    Men vi da stadigvæk sammen efter snart 2 År, og han er så flyttet tættere på mig, så det kun tager 2 timer med offentlige transport smiley

    Så man kan, hvad man vil og har lyst til. Men det virker lidt til at du TS nærmest har opgivet forholdet? smiley


  • #12   20. feb 2016 Det lyder mere som om kærsten vil ud af forholdet smiley

    Hvorfor forslår du ikke at i kan da prøve at finde jer noget billiger at bo i ?
    Kan I ikke bo hos det ene forældrepar indtil i finder noget der er billigt nok ?
    Hvis han ikke er interesseret i at finde en holdbar løsning, er det fordi han vil ud af forholdet.


  • #13   20. feb 2016 Det kommer an på hvem man som person. Min kæreste er rejse montør og han er væk 200 dage om året, og jeg ved aldrig hvornår han er hjemme og hvor længe han er væk. Vi køre på vores 5 år sammen sådan.

    Så du er nød til at gør op med dig selv om du vil give det her en chance og kæmpe for det, eller om du heller vil være single


  • #14   20. feb 2016 Lyder rigtig fornuftigt at få banket gælden ud af verdenen. Ikke fedt at starte ud med en masse gæld.
    Om forholdet holder! Et og andte er jo løbet af sporet et sted, hvis hans/ jeres gæld er vokset mens i har været sammen. Og det meget tidligt, og kan få stor betydning fremad. Så at han er voksen nok, til at bide i det sure æble og sige mor og far, kan i hjælpe... Det stort syntes jeg at sluge den kamel.
    Mærkeligt at i ikke fælles har sat jer, talt om det. Og ville efter så lang tid sammen, hvis vi var glade for hinanden da sammen flytte hjem til enten hans eller min familie tænker jeg.

    Medmindre det er fordi han trænger til luft. Er i tvivl om det er dette han vil fremad. Men ja er han må du vurdere. Er han en du vil kæmpe for at dele livet med ham, så kæmp for det. Hvis du kørt sur i det, så giv hinanden fred og plads og se hvor det hele ender.
    Men bedste råd er nok, hiv fat på en veninde, og få læsset af smiley


Kommentér på:
flytte fra kæresten beholde forholdet.

Annonce