494 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Hjææælp! Mane and tail shampoo Hjææælp! Mane and tail shampoo

Hej!
Jeg står og overvejer om, jeg skal følge strømmen og prøve mane and tail shampooen. Det kan vel ikke skade at prøve, eller kan det nu det??
Er der nogle, der har erfaringer med shampooen og eventuelt også balsamen? Jeg mangler virkelig noget feedback.
På forhånd tak smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.
  • Montering af opvaskemaskine 960 kr.
  • Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjææælp! Mane and tail shampoo
  • #1   2. feb 2016 det virker ikke en skid for mig jeg brugte den hver dag i over en måned og det voksede ikke mere af den grund og jeg tror faktisk også det voksede mindre

mit hår blev mærkelig ikke tørt men virkede heller ikke sundt (dog forsvandt denne føelse efter en uges tid hvor jeg ikke havde brugt det)

jeg havde både shampoo og balsam

kan så sige at balsam i sig selv virkede fantastisk det blev bare glat
    med næsten ingen balsam

men de 2 produkter shampoo og balsam gav ikke noget godt til mig

slet ikke 70 kroner værd per flaske

• #2   2. feb 2016 Har hørt det er fordi der er silikone i, men ved ikke om det holder, da jeg ikke selv har brugt det smiley

• #3   2. feb 2016 Hår vokser ikke hurtigere fordi man bruger en speciel shampoo e.l.
    Håret vokser med samme hastighed uanset hvad, det er ens hårsække der bestemmer hvor hurtigt det vokser.
    Men shampoo m.m. kan gøre meget for at håret bliver stærkere og ser sundere ud, og derved virker det som om at håret vokser hurtigere/bliver længere, fordi det ikke knækker lige så hurtigt.

Jeg har ikke selv erfaring med mane and tail, men planen er at jeg skal have fat i det og afprøve det. Kan mit hår ikke lide det, kan jeg jo altid bare tage det med i stalden ^^.

• #4   2. feb 2016 det er det der bliver "reklameret" for på YouTube hvor alle siger deres hår vokser hurtigere og bliver tykkere

derved kan det lokke mange til at forsøge inklusiv mig selv fordi jeg kunne også bare tage det med i stalden

men alt det der blev lovet på YouTube har jeg SLET IKKE oplevet

• #5   2. feb 2016 Men at det bliver lovet, gør det jo ikke nødvendigvis sandt. Ligesom myten om at håret vokser hurtigere hvis man klipper spidserne ofte. Det passer heller ikke. Håret vokser kun så hurtigt og så langt, som ens hårsække er programmeret til.
    Jeg blev klippet for lidt over et år siden. Jeg havde hår ned til starten af lænden, og blev klippet så det gik ca omkring min bhstrop. Et år efter, er mit hår næsten helt nede ved slutningen af min lænd.
    Hvor min veninde det sidste års tid, har haft samme længde næsten konstant. Hendes hår vokser ekstremt langsomt, hvor mit vokser hurtigt. Det kan shampoo og diverse produkter ikke ændre på.

Men ja, hvis man ikke ved det, så er det klart at det lokker. Jeg synes også det lød helt fantastisk, at jeg kunne få endnu længere hår ved at bruge en shampoo. Men så begyndte jeg at læse og undersøge, for jeg synes alligevel det lød lidt for godt til at være sandt.

• #6   2. feb 2016 Vitaminer kan hjælpe lidt på hvor hurtigt ens hår og negle vokser.
    Og shampoo kan beskytte dit hår så det ikke skal klippes så ofte og derved "hurtigere" bliver langt.
    Men alt i alt så handler det om tålmodighed smiley

Og det tager bare lang tid at få langt hår. smiley

profilbillede
  • #7   2. feb 2016 jeg bruger mane 'n tail shampoo og er rigtig glad for den. ikke fordi jeg tror mit hår vokser hurtigere? men havde meget tøt og kløende hovedbund før, men det har jeg ikke efter jeg skiftede shampoo

• #8   3. feb 2016 saca og jeg fandt ud af det derfor skuffet

• #9   3. feb 2016 Lad være med at spilde dine penge på det, det er noget opreklameret fis, at det får håret til at vokse hurtigere. Dit hår vokser ikke hurtigere af at bruge specielle hårprodukter. Du kan bidrage til at håret vokser bedre ved at spise sundt, drikke vand, sørge for at du får de vitaminer du skal have og ved at massere hovedbunden hver dag, da det øger blodcirkulationen og derved giver bedre vækstbetingelser for håret. smiley og så undgå at bruge diverse varmejern, det er utrolig usundt og ødelægger dit hår - bidrager ikke til længden.

• #10   3. feb 2016 Tusind tak for de mange svar. Det er ikke så meget det, at det skal vokse hurtigere. Det er mere for at få tykkere og sundere hår. smiley

• #11   4. feb 2016 Det er dine gener der bestemmer hvor tykt dit hår skal være - det kan du ikke lave om på smiley det sunde kan du ved at gøre det jeg sagde - sørg for at du er dækket ind og at du passer godt på dit hår med god fugtgivende shampoo og balsam og/eller hårkur.

Jeg kan anbefale dig Aussie serien - super god. Har brugt Miracle Moist og det er en super god serie. Hvis man kan holde den ret kraftige tyggegummi duft ud - man er i hvert fald sikret at dufte godt :b

Kommentér på:
Hjææælp! Mane and tail shampoo

Annonce