Hjææælp! Mane and tail shampoo Hjææælp! Mane and tail shampoo
Hej!
Jeg står og overvejer om, jeg skal følge strømmen og prøve mane and tail shampooen. Det kan vel ikke skade at prøve, eller kan det nu det??
Er der nogle, der har erfaringer med shampooen og eventuelt også balsamen? Jeg mangler virkelig noget feedback.
På forhånd tak
apr 2008
Følger: 2 Følgere: 235 Heste: 1 Emner: 30 Svar: 4.086
mit hår blev mærkelig ikke tørt men virkede heller ikke sundt (dog forsvandt denne føelse efter en uges tid hvor jeg ikke havde brugt det)
jeg havde både shampoo og balsam
kan så sige at balsam i sig selv virkede fantastisk det blev bare glat
med næsten ingen balsam
men de 2 produkter shampoo og balsam gav ikke noget godt til mig
slet ikke 70 kroner værd per flaske
nov 2012
Følger: 16 Følgere: 16 Emner: 2 Svar: 33
nov 2008
Følger: 265 Følgere: 1263 Heste: 11 Emner: 201 Svar: 6.444
Håret vokser med samme hastighed uanset hvad, det er ens hårsække der bestemmer hvor hurtigt det vokser.
Men shampoo m.m. kan gøre meget for at håret bliver stærkere og ser sundere ud, og derved virker det som om at håret vokser hurtigere/bliver længere, fordi det ikke knækker lige så hurtigt.
Jeg har ikke selv erfaring med mane and tail, men planen er at jeg skal have fat i det og afprøve det. Kan mit hår ikke lide det, kan jeg jo altid bare tage det med i stalden ^^.
apr 2008
derved kan det lokke mange til at forsøge inklusiv mig selv fordi jeg kunne også bare tage det med i stalden
men alt det der blev lovet på YouTube har jeg SLET IKKE oplevet
nov 2008
Følger: 265 Følgere: 1263 Heste: 11 Emner: 201 Svar: 6.444
Jeg blev klippet for lidt over et år siden. Jeg havde hår ned til starten af lænden, og blev klippet så det gik ca omkring min bhstrop. Et år efter, er mit hår næsten helt nede ved slutningen af min lænd.
Hvor min veninde det sidste års tid, har haft samme længde næsten konstant. Hendes hår vokser ekstremt langsomt, hvor mit vokser hurtigt. Det kan shampoo og diverse produkter ikke ændre på.
Men ja, hvis man ikke ved det, så er det klart at det lokker. Jeg synes også det lød helt fantastisk, at jeg kunne få endnu længere hår ved at bruge en shampoo. Men så begyndte jeg at læse og undersøge, for jeg synes alligevel det lød lidt for godt til at være sandt.
jul 2015
Følger: 10 Følgere: 123 Heste: 2 Emner: 76 Svar: 1.753
Og shampoo kan beskytte dit hår så det ikke skal klippes så ofte og derved "hurtigere" bliver langt.
Men alt i alt så handler det om tålmodighed
Og det tager bare lang tid at få langt hår.
maj 2013
Følger: 5 Følgere: 2 Emner: 64 Svar: 398
apr 2008
feb 2008
Følger: 95 Følgere: 118 Heste: 4 Emner: 232 Svar: 5.243
dec 2012
Følger: 13 Følgere: 12 Heste: 1 Emner: 8 Svar: 22
feb 2008
Følger: 95 Følgere: 118 Heste: 4 Emner: 232 Svar: 5.243
Jeg kan anbefale dig Aussie serien - super god. Har brugt Miracle Moist og det er en super god serie. Hvis man kan holde den ret kraftige tyggegummi duft ud - man er i hvert fald sikret at dufte godt :b
Hjææælp! Mane and tail shampoo