{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Canon eller Nikon??
  • #1   27. jan 2016 Det er smagssag, hvis man finder de rigtigt kan de de samme smiley jeg er helt klart til Canon, de er rigtigt nemme at finde ud af og at sætte sig ind i smiley

• #2   27. jan 2016 Som Astrid siger..det er smagssag smiley
    Jeg er personlig til nikon!

• #3   27. jan 2016 Tag ned i en fotobutik og hold på kameraerne, så finder du det du bedst kan lide smiley

Personligt kan jeg ikke lide nogle af delene, men hvis jeg skal vælge en af dem, skal det være Nikon :b
    Jeg er mest til Sony smiley

• #4   27. jan 2016 Det er et temperament spørgsmål. smiley
    Personligt er jeg selv til Nikon, jeg kan slet, slet ikke med Canon! smiley
    Jeg har en veninde som har Canon, og de gange jeg har fået stukket den i hånden, har den været tæt på, at få en flyve tur, jeg kan slet ikke arbejde med deres system, haha! smiley

Jeg vil anbefale dig at tage ned i en foto forretning (ikke Bilka, El Giganten osv, men en rigtig foto forretning), og spørge om du må prøve nogle af kameraerne, og se hvilket system du fungere bedst med, og hvilket der ligger bedst i din hånd. smiley

• #5   27. jan 2016 Nikon helt sikkert! Jeg har taget billeder med Nikon, Sony, Olympus og Canon. Og jo jeg kan godt tage billeder med de - men jeg kan slet ikke forholde mig til deres system, det er forfærdeligt! smiley

Mit Nikon D3100 er fra omkring 2012, og det fungere fantastisk! Men husk at et god objektiv gør meget! Mit kamera kan også sagtens filme. smiley

profilbillede
  • #6   27. jan 2016 At vælge mellem Canon og Nikon er som at vælge mellem iPhone og Android. Det er en smagssag. Der er alligevel ikke den store forskel på de 'billige' kameraer. Jeg er også Nikon menneske.

• #7   27. jan 2016 Find det der passer dig. Jeg er mest til Canon fordi det er simpelt og nemt.
    Jeg har Canon 7D.

profilbillede
  • #8   27. jan 2016 Personligt siger jeg Canon, de har osse flest objektiver.
    Men det er en smagssag.
    Holdbarheden har typisk noget at gøre, med hvordan det blir behandlet og hvor slidt det blir.
    Kvaliteten på cams i dag, fejler ikke noget.
    Men går man efter noget virkelig go kvalitet, er Hasselblad et godt bud smiley

Kommentér på:
Canon eller Nikon??

Annonce