{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kontrakt ved køb af hest..
  • #1   23. jan 2016 Nu er det ikke langt væk join stod, men jeg ville lave en kontrakt, maile den til anden part og så dagen hvor man hentede hesten skrive under smiley

• #2   23. jan 2016 Send den på de mail så sælger/køber har mulighed for læse den grundig plus mulighed for komme med indvendinger. Udskriv kontrakten på dagen og udfyld alle felter sammen så punkterne bliver snakket igennem

• #3   24. jan 2016 Vi købte Junior i Viborg ca 250 km fra os vi tog op og prøvede ham 2 gange med 5 dages mellemrum og gammel ejer sendte en kontrakt over mail og vi kunne komme med indvendinger og vi gav hende halvdel af pris
    Vi hentede hesten nogen dage efter
    Vi forlangte hesten var undersøgt så den kunne forsikres og den var tandraspet og at der var garenti for sædstreng halløj (Junior blev købt af en dyrlæge)
    VH
    Annette

• #4   24. jan 2016 Da jeg købte Tindur som også var langt væk så kørte vi og hentede ham hvor vi så betalte og underskrev og jeg fik hans papirer... Men denne gang håber vi at vi kan ordne noget med aflevering.. Så derfor vil jeg vide hvordan I har fået det lavet smiley

Mvh TT

• #5   24. jan 2016 Da vi købte Vulkan (han var 6 mrd) aftalte vi pris her inde over og jeg ringede til damen og vi snakkede lidt om hvornår vi måtte hente ham og om Lørdagen kørte vi de godt 300 km op og fik ham i trailer og fik papire færdig slut.
    Da vi fik Zarina blev der ikke skrevet kontrakt ( købt ved hestehandler) men jeg hade hende på prøve i 3 mrd og fik den for egen regning undersøgt af dyrlæge og smed og hun var til dato et godt køb
    VH
    Annette

Kommentér på:
Kontrakt ved køb af hest..

Annonce