2.036 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 78 Svar

Fem random facts om dig? Fem random facts om dig?

På sådan en dejlig, solskinsrig fredag tænkte jeg det kunne være sjovt at høre fem random facts om jer HG'ere :).

Her er fem om mig:

1: Jeg er B-menneske. Som i virkelig meget B-menneske :P.
2: Jeg er samler. Mest af bog- og filmserier, men også af fx Pokémonspil, -kort, -bamser osv. Bardommen har ikke rigtig sluppet mig der :P.
3: Jeg har en forkærlighed for Hayao Miyzaki's film (Det levende slot, Chihiro og Heksene etc.) og Klokkeblomst. De to ting har jeg sammen med min mormor <3.
4: Jeg er en dårlig vinder og en dårlig taber når det kommer til at spille spil med min familie - Især min far c:.
5: Jeg er huge Harry Potter fan :b.

Må jeg høre jeres? smiley

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fem random facts om dig?
  • #1   22. jan 2016 5 random facts.

1: kæmpe bog samler. jeg elsker bøger og har mange jeg ikke har læst.
    2: jeg hader at gå i bad. det er spild af tid og gør det kun fordi jeg skal.
    3: a menneske. kan ikke sove længe. og går altid tidligt i seng.
    4: et stort rodehoved. min bil ligner lort og bor nærmest i den i tiden. Men stalden er til gengældt ryddet og pæn ?
    5: angst for alt der hedder reptiler. kan ikke fordrage de små kryb .

årh gud alle de små mærkelige ting der gør en til den man er smiley

• #2   22. jan 2016 1) jeg har samlet på jubilæumsmønter siden jeg var barn, dog er det sat på standby men har stadig en mappe med 10- og 20 kr'er smiley
    2) Jeg samler på julekalendere på DVD og er efterhånden oppe på 10-15 forskellige smiley
    3) jeg elsker julen og ser gerne julekalendere hele året smiley
    4) Jeg er typen som kun bruger et par sko ad gangen, bruger dem til de er helt slidt op før jeg køber nye eller begynder at bruge andre smiley
    5) første gang jeg nogensinde fløj var da jeg sidste år den 26. Januar tog til London 5 måneder i praktik sammen med 4 (på det tidspunkt) fremmede piger smiley

• #3   22. jan 2016 1: Jeg er seriøst B menneske!
    2: Jeg har en forkærlighed for RBH underlag.
    3: Jeg ELSKER at have mange smykker, men går aldrig med dem.
    4: Jeg har en hund
    5: Jeg elsker at have billeder på mit værelse, altså på væggen. smiley

• #7   22. jan 2016 1. Elsker at se krimier i tv.
    2. Samler på 20kr mønter, dem med særligt motiv
    3. Kan ikke lide lasange og frikadeller
    4. Elsker mørk chokolade
    5. Elsker en god handel.

• #8   22. jan 2016 1 - Jeg er sindssygt dårlig til mennesker, og lukker ikke specielt mange ind.
    2 - Jeg er virkelig kontrollerende.
    3 - Jeg bliver tit beskrevet som negativ.
    4 - Jeg er virkelig højdeskræk. Dog kun hvis der er 'åbent' som i en rutschebane, det gøre mig ikke noget at f.eks. flyve.
    5 - Jeg er virkelig dårlig til følelser. Hader at have dem, og jeg kan slet ikke snakke om dem.

• #9   22. jan 2016 1) Jeg er å menneske. Går i seng kl 20, står op til 08 smiley
    2) Jeg har tabt 10 kg på en raw till four diæt. Mangler 5 - 10 endnu.
    3) Jeg ser alt for mange serier. Det er næsten pinligt.
    4) Jeg har en kæmpe forkærlighed for Fantasy. Film, bøger, serier osv.
    5) Jeg er et rigtig emo-barn inderst inde

• #11   22. jan 2016 1. Jeg elsker og når jeg siger elsker mener jeg virkelig ELSKER at nuller hjørner i dyner, gerne til de går i stykker :')

2. Jeg plagede min mor om at tage bukser på til min konfirmation for år tilbage xD - Jeg hader nemlig at gå i kjoler :i

3. Jeg elsker bass, det er sådan det kilder i hele kroppen når jeg hører mit house, tramp osv. smiley

4. Min livret er kartoffelmos med mælk smiley

5. Hvis jeg havde pengene til det, var jeg shoppe afhængig smiley

• #12   22. jan 2016 1. Jeg hader elge - ja selv skiltene hader jeg. smiley
    2. Jeg er på kort tid blevet temmelig afhængig af fitness.
    3. Jeg elsker elsker stærk mad! Jalapenos !!! smiley
    4. Jeg kan 3 sprog flydende. Dansk, tysk og engelsk.
    5. Jeg elsker den britiske accent - kan den også selv hvis jeg vil. smiley

Meget random haha

• #13   22. jan 2016 1) Jeg tror jeg har været italienere i et tidligere liv, eller ihvertfald er født i det forkerte land i det her.
    2) Jeg er bestemt ikke glad for pasta med svampe i
    3) Jeg ved hvor næsten alle busserne i vejle køre hen, og har næsten også styr på hvornår de køre
    4) Jeg HADER når folk ikke starter en sætning med stort.
    5) Jeg drømmer om at sejle jorden rundt, og har ikke noget behov for nødvendigvis at forlade en eller anden lille stillehavsø igen.

• #14   22. jan 2016 Hvor er det nogle hyggelige facts I kommer med :D.

• #15   22. jan 2016 1. Jeg elsker Harry Potter!
    2. Men jeg er en endnu større Once Upon a Time-fan! Især Evil Regal.
    3. Jeg skriver pt. på en roman.
    4. Min hest er pt. med min søster på efterskole, men det forhindrer mig ikke i at købe ting til hende xD
    5. Jeg er sådan lidt små-besat af westernridning og drømmer om at prøve det, når hypsen kommer hjem igen ^^'

• #17   22. jan 2016 1. Jeg kan ikke gå forbi fluffie ting uden at røre dem (tæpper, trøjer, sokker osv).

2. Jeg kan ikke koge pasta, men kan lave selv de sværeste stege så de er helt perfekte. smiley

3. Jeg ELSKER farver (mit værelse er malet med 3 forskellige og har endnu mere farverige billeder på væggene).

4. Jeg bliver fysisk dårlig og kan ikke få mig selv til at spise koldskål, hvis ikke kammerjunkerne ligger i et bestemt mønster (længe leve ocd xD).

5. Jeg kan ikke spise tyggegummi pga dårlige kæbeled.

• #18   22. jan 2016 1. Jeg stiller hele tiden for store krav til mig selv, så jeg hvis jeg ikke kan gøre tingene perfekt første gang ja så nægter jeg at prøve igen..
    2. Jeg bor hos min mormor og morfar
    3. Jeg har PNES, som er psykiske anfald.. Det mindste stress kan resultere i anfald
    4. Jeg er for det meste negativ omkring mit liv og min fremtid
    5. Jeg kan ikke mærke efter, hvordan jeg har det.. Har en følelse af at være psykisk blokeret..

• #19   22. jan 2016 1 Jeg vil ha min mad delt op hver for sig på tallerkenen..
    2 Jeg har en fobi for ting med små huller i .
    3 Jeg er enebarn.
    4 Jeg kan ikke leve uden musik
    5 Jeg er et rodehoved.

• #20   22. jan 2016 a fellow Hayao Miyzaki fan! smiley

• #21   22. jan 2016 1. Elsker biografier om gamle danske skuespillere (Poul Reichardt, Bodil Udsen, Dirch Passer osv. Er pt oppe på 16 biografier smiley

2. Elsker julekalendere, kan se dem hele året rundt, er vidst oppe på 18 stykker nu mener jeg.
    Fun fact: Siden jeg så Nissebanden i Grønland for allerførste gang har jeg virkelig gerne villet til Grønland for at se den smukke natur.

3. Kæmpe Potterhead her også smiley

4. Elsker at bage.

5. Jeg går til porcelænsmaling, hvilket jeg ar gjort i en del år nu smiley

• #22   22. jan 2016 1. Jeg har fri i dag smiley :)

2. Jeg elsker, elsker, elsker bøger. Ved ikke om man kan sige at jeg samler på dem, for det er en ret dyr hobby, men har da omkring 200 på reolerne.

3. Jeg elsker at leve mig ind i en anden verden. Som gættet, især gennem bøger - og især fantasy (SELVFØLGELIG en Potter-nørd!!)

4. Jeg er mere til hunde end jeg er til heste.

5. Jeg hører en hel del "trailer music" - cinematic orchestra, epic soundtrack eller hvad man vil kalde det. Det mest FANTASTISKE musik, selvom mange nok synes det er lidt underligt eller kedeligt (igen det der med at man kan leve sig ind i en anden verden)

smiley

• #23   22. jan 2016 1; Jeg er enorm Harry Potter nørd, har læst alle bøger både dansk og engelsk, har en Hogwarts hættetrøje og har to af hver film. Derudover mødes mig og min veninde ofte fredag aften og drikker drinks og ser HP film smiley

2; Jeg er en afslappet Boho-hippie natur elsker, med en forkærlighed for make-up og forlader aldrig huset uden krigsmallingen smiley

3; Jeg får hurtigt blå mærker og sår p har pt 15 små blå mærker på mine ben.

4; Jeg har resting bitch face syndrom

5; 90% af tiden forgår alt på engelsk i mit hoved smiley

• #24   22. jan 2016 1) Jeg har haft Sukkersyge/Diabetes siden jeg var 4 smiley

2) Jeg er SINDSYGT bange for aber, især Bavianer O...o'

3) Jeg elsker at tegne, men er ofte lidt for genert / kritisk til at lægge mine værker ud på nettet ( jeg arbejder på det ^^ )

4) Jeg ELSKER musik og høre det næsten hele tiden! hvis jeg kunne ville jeg altid ha' musik kørende og jeg hører næsten alle genre og syntes det er fedt at fordybe sig i <3(Elsker også at synge :D)

5) Jeg er en meget sensitiv person, hvilket vil sige at jeg fanger andres mennesker sindstemming meget hurtigt og påvirkes også af den, Har det svært med konflikter og vil helst gerne ha' alle er venner (fjollet i know hehe) Det er både lidt belastende men samtidig også lidt en ''gave'' for mig smiley smiley

• #25   22. jan 2016 1. Jeg er typen, der går tidligt i seng, men ligger og ser film til langt ud på natten smiley

2. Jeg elsker sne, men hader kulde. Jeg fungerer bedst i +25 grader.

3. Jeg blander engelsk, dansk og til tider fransk, når jeg snakker.

4. Jeg virker stille og generet, men dem der kender mig godt ved, at det bare er en facade smiley

5. Jeg overtegner alle papirer, jeg får i skolen også afleveringer smiley

• #26   22. jan 2016 Uhhh, lyder sjovt smiley

1. De fleste synes jeg er sær
    2. Jeg har en forkærlighed for små børn
    3. Jeg er single
    4. Jeg elsker fester men drikker mig aldrig fuld
    5. Jeg savner min pony

• #28   22. jan 2016 1 - Jeg elsker at spille billard.
    2 - min kæreste er 27 år ældre end mig - vi har været sammen i 2 år.
    3 - Jeg elsker at give, hvis det gør folk glade.
    4 - Jeg kan ikke fordrage små børn, nybagte forældre og børnebutikker.
    5 - Hvis jeg først tænder fjernsynet på en fridag, kommer jeg aldrig videre.

• #29   22. jan 2016 1. Spiller RPG, og er en total nørd omkring det.

2. Fik 11,5 i gennemsnit på HF - altså blot endnu en bekræftelse af nørde status!

3. Jeg har ikke drukket mig rigtigt fuld i 4 år, og har ingen planer om at gøre det.

4. Jeg elsker Harry Potter, The Hunger Games, White Collar og House M.D.

5. Jeg er 24 år gammel, men hvis jeg spørger folk om hvor gammel de tror jer er, bliver jeg skudt til 16-18 år xD

• #30   22. jan 2016 1: Elsker småbørn
    2: Jeg kan ikke tåle grøntsager som kål, broccoli, dåsemajs osv. (Ifølge mig selv)
    3: Jeg er meeega kræsen som i at det nogen gange er pinligt smiley
    4: Jeg elsker at læse.
    5: Jeg er hader at gå i bad lige indtil jeg er inde i badet. Det tager nemt en halv til en hel time at gå i bad for mig..... Upsii:)

• #31   22. jan 2016 1. jeg er en bette skid, 157 høj, og 43 kg smiley
    2. jeg går på en musikefterskole
    3. jeg har redet en del, men ikke så meget for tiden smiley
    4. jeg bor i et gammelt mejeri smiley
    5. jeg har fødselsdag her den 4. februar smiley

• #32   22. jan 2016 Camilla - jeg er vikar på en folkeskole og har oplevet at blive forvekslet med en elev. Jeg ligner åbenbart en 15-årig. Du er ikke den eneste smiley smiley

• #33   22. jan 2016 Camilla & Fünke -
    jeg var med min lillesøster i biografen.. der var gratis adgang til dem der blev 10 det pågældende år...
    De troede det var mig xD
    og jeg bliver 15 her om lidt...

• #34   22. jan 2016 Når vi bliver 40 holder vi os knaldgodt smiley

• #35   22. jan 2016 ja, haha ! smiley smiley

• #38   22. jan 2016 1) Jeg samler på bøger. Jeg eeeelsker bøger, og har en masse - jeg har bare ikke fået læst så mange af dem smiley
    2) Jeg er kun 159 cm høj smiley
    3) Jeg bliver enormt hurtigt søsyg
    4) Jeg er B-menneske, no doubt!
    5) Jeg ELSKER tegnefilm, og hyler som regel til dem smiley

• #39   22. jan 2016 • Jeg jublede da jeg fik min første fine delle på mavsen (efter altid at have været undervægtig).
    • Jeg har en masse tolvtaller i bagagen, men har aldrig kunnet gennemføre en uddannelse pga. mit helbred.
    • Jeg kan godt lide at holde komplet telefon og internet fri - men jeg elsker også at nørde med min blog, game på pc og ps4 og tjekke vejrudsigten på mobilen.
    • Jeg elsker at lave mit eget udstyr og at male og tegne - stort set kun heste, nægter at tegne mennesker.
    • Føler mig mere sikker på min Tauras ryg end jeg gør på mine egne to ben.

• #40   22. jan 2016 - Når jeg er ude at shoppe, skal jeg røre ved tingene, før jeg ved, om jeg kan lide dem. Jeg kan kun lide bløde ting!
    - Jeg snakker altid i telefon med min kæreste, når jeg går med min hund og også ofte, når jeg er hos hesten.
    - Jeg er særligt sensitiv.
    - Jeg keder mig, når jeg bare er hjemme en hel dag, men jeg gider heller ikke arbejde smiley
    - Jeg vil have en greyhound, når jeg flytter hjemmefra!

• #41   22. jan 2016 1. Jeg er bange for edderkopper og mørke
    2. Jeg er god til at lære ting udenad
    3. Jeg kan næsten altid finde noget at have dårlig samvittighed over
    4. Jeg er klodset; vælter tit ting, taber dem eller går ind i noget
    5. Jeg snakker rigtig meget (kan sagtens have en længere monolog eller en samtale med mig selv, behøver ikke andres input for at fortsætte) og snakker også ofte så hurtigt at folk ikke kan forstå mig smiley

• #42   22. jan 2016 1. Utrolig bange for aber - jeg kan slet slet ikke lide chimpanser!
    2. Har aldrig drukket mig fuld og bryder mig ikke om alkohol
    3. Er vildt dårlig til matematik, men har det alligevel på A niveau smiley
    4. Jeg elsker kombinationen af sort og guld! Især i rideudstyr!
    5. Kan ikke fordrage telefonopkald - på arbejdet eller fra min mor åh gud jeg bliver faktisk grebet af en latterlig form for angst når en telefon ringer xD

• #44   22. jan 2016 5 random? tjaeh, lad os da se. smiley

1.) Jeg er psyskisk ustabil/sårbar, hvilket vil sige jeg aldrig ved hvordan jeg reagere på situationer. En lille ting, som at jeg får af vide at jeg har gjort noget forkert i en time, kan vælte hele min dag - og gøre at jeg sidder og tuder i klassen. Er indtil videre sket 2 gange i 1.G.

2.) Folk der ikke kender mig, ser mig som en meget positiv person. Dog når man lære mig at kende, opdager man at jeg faktisk er en meget negativ/pessimistisk person. Det er jeg pga. min fortid. smiley (Som så også er grunden til punkt nr 1.)

3.) Jeg elsker at se anime - min ynglings er Attack on titan. Ser dog mange, har også set Tokyo Ghoul, Death Note, 07-Ghost, Elfen Lied m.m
    * bonusinfo ang AOT; Min ynglingskarakter er Eren, men mit kælenavn er Levi, fordi at jeg hedder Liva, og jeg er mindre end ham, og ligeså negativ ^_^

4.) Jeg er kæmpe Harry Potter fan, og Disney-fan. Min kæreste sender tit billeder af en sangtekst, eller spørger mig om noget fra en disney film/serie. Det samme gør han med Harry Potter.
    Kan altid svare rigtig. smiley

5.) Jeg har meget svært ved at stole på folk - sådan, virkelig svært. Derfor har jeg en meget lille vennekreds. :c

• #45   22. jan 2016 1: Jeg skal helst have havregryn til morgenmad hvis jeg skal lave noget fysisk eller noget der kræver meget hjerne. Ellers er min mave helt færdig resten af dagen.
    2: På trods af at jeg hurtigt kan kede mig, så kan jeg alligevel underholde mig med de mindste ting som andre ikke synes er sjove. Lige for tiden er det små pelsbolde (til mikrofoner) som falder ud af æsker.
    3: Jeg er virkelig pernitten med apostroffer. Stavefejl er ok, men apostroffer skal bruges rigtigt - og det skal være rigtige apostroffer og ikke accenter.
    4: Jeg bryder mig ikke om at bo i midtbyen, så jeg glæder mig til at flytte i min nye lejlighed i udkanten af byen.
    5: Jeg kan nemt huske kortere talrækker, antal, hvordan ting skal være indstillet eller hvor de skal stå. Men jeg er konstant usikker på om jeg har ret, så tit må jeg tjekke efter bare for at konstatere at jeg godt kunne huske det.

• #48   22. jan 2016 1. Jeg elsker at sove! Går gerne tideligt i seng og sover stadig længe næste dag smiley
    2. Er vist lidt en biologi nørd smiley
    3. Som mange af jer andre, er jeg også helt tosset med Harry Potter smiley
    4. Jeg er faktisk ikke så vild med katte. Er langt mere et hunde menneske smiley
    5. Jeg ønsker mig helt vildt to rotter, og skal helt sikkert have nogle når jeg kommer til at bo i en lejlighed hvor det er tilladt :b

• #49   22. jan 2016 1. Arakmofobi
    2. Højdeskræk
    3. Alt for målbevidst
    4. Fuldstændig hestetosse
    5. Meget fokuseret på at få 8 timer søvn.

Mvh TT

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.680
    #50   22. jan 2016 1) jeg tager stor afstand til doping, og tager så stor afstand fra mennesker som benytter sig af dette at jeg intet vil have med dem at gøre.

2) jeg er totalt katte menneske, kunne leve med et hus fyldt op med katte.

3) jeg hader at have cowboybukser på, får næsten klaustrofobi, så går altid i sports tights. med mindre jeg skal noget særligt

4) jeg køber alt for mange lysestager

5) jeg har kunne skubbe mit knæ afledt, og sætte dét på plads uden at dét gør ondt smiley

• #51   22. jan 2016 Fact #6: har lige købt bøger for 900 kroner, åh, lykken smiley smiley

• #52   22. jan 2016 1: jeg gider ikke spise almindelige hvide kartofler
    2: jeg kan altid sove, undtagen når jeg bør sove
    3:jeg elsker storme
    4: jeg syntes iphones er opreklameret
    5:jeg griner meget højt

• #53   23. jan 2016 1: Jeg ELSKER svampe. (Rengørings svampe)
    2: jeg går helt amok hvis folk putter vand/mælk i en kop og derefter kommer kakao i.
    3: Jeg bliver arrig hvis folk rører/læner sig ind over min mad, og nægter at spise det.
    4: jeg er bange/hader pædagoger.
    5: min hest kommer i 1. Række. Uanset HVAD. xD smiley smiley

• #54   23. jan 2016 Kiki&Kelly

Hvordan kan man hade pædagoger? De er jo lige så forskellige som alle andre mennesker smiley

• #55   23. jan 2016 Ej Fünke, det har jeg også! Bare kun 2 bøger.. Til skolen.. For 900,- smiley smiley

1. Jeg har allergi for lidt af hvert, sådan hunde, heste, støv, halm.. Men min akilleshæl er marsvin - dém kan jeg bare slet ikke tåle, vi snakker hævede, røde øjne og kløende gane smiley
    2. Men jeg har alligevel en hund - en allergivenlig bomuldshund
    3. Én af mine forreste tænder i overmunden er roteret 90 grader, hvorfor jeg også endelig er blevet henvist til tandlægehøjskolen i Aarhus, fordi fejlen kun er kosmetisk
    4. Desuden mangler jeg en af de store kindtænder, og kommer nok til at miste den tilsvarende tand i anden side, da jeg har aplasi, hvor nogle mælketænder ikke erstattes af voksentænder, da de simpelthen ikke er der
    5. Er 20 år, 157 cm høj og bruger str. 35 i sko smiley

• #56   23. jan 2016 Wauw Fünke!

• #57   23. jan 2016 Haha Just! Vi har også hund, kat og kanin selvom min mor er allergisk. Tror også jeg er ved at udvikle allergi, synes min gane klør rimelig tit..-.-

• #58   23. jan 2016 Jo: Kan bare ikke klare dem. Aner virkelig ikke hvad jeg fejler xD

• #59   23. jan 2016 Kiki - første gang jeg har "mødt" nogle der hader/er bange for mig uden at de overhovedet har snakket med mig.. smiley jeg er altså ikke farlig/ond eller noget.. Så ser jeg sådan ud ca 80% af tiden..
    Er du stadig bange/hader mig?
    Hvad tænker du og hvilke følelser dukker der op?
    Du må meget gerne svare i pb smiley

Mvh TT

profilbillede
  • #61   23. jan 2016 Åh haha Just 4 Fun, glæden ved dyre fagbøger... eller...
    Jeg synes det er et stort beløb at bruge men kom til at tænke på, at stort set alle herinde bruger mindst 1000 kr på deres hobby - hesten - endda hver måned, og så var det ikke så slemt smiley
    Og hey jeg kan da sige det samme igen! Min ene tand, ved siden af fortænderne, er også roteret. Min tandlæge vil så gerne lægge noget plastik på den..

• #62   23. jan 2016 Ååh Sacha, kan huske da jeg begyndte at få allergi, det var simpelthen forfærdeligt - troede det var mine veninders hunde som jeg reagerede på, men det var faktisk deres marsvin, har jeg senere kunnet konkludere smiley

Fünke: syntes i hvert fald det var ret galt, når man knap har 1000,- til sig selv i måneden smiley måtte endda droppe at købe én af de nødvendige bøger, men den er heldigvis blevet scannet ind, tilgængeligt for andre elever af en ældre studerende
    Og hvor sjovt! Kender faktisk ikke til andre som har en roteret tand smiley min er også den ved siden af fortænderne, i venstre side smiley

• #63   23. jan 2016 Jeg burde også få det undersøgt, men jeg giiiider ikke. Er næsten 100 på svaret bliver at jeg ikke kan tåle hest eller sådan noget xD.

• #64   23. jan 2016 1. Jeg er særlig sensitiv

2. Jeg drømmer ofte om skildpadder og har gjort hele mit liv

3. Jeg kan huske ting tilbage fra jeg var helt lille og lå i barnevogn

4. Har fotografisk hukommelse

5. Jeg har 27 dyr smiley

• #65   23. jan 2016 1. Jeg glemmer alt og meget hurtigt. men tal kan jeg huske i flere år. f.eks min fastnet telefon nr som vi ikke har haft de sidste 6 år smiley

2. Jeg er ordensmenneskene men alt omkring mig er rodet, i skulle se mit værelse ahahaha!

3. jeg er psykisk syg og skammer mig ikke længere over det! smiley

4. jeg er bange for medicin

5. drinks med appelsinjuice giver mig kvalme og opkast..

• #67   23. jan 2016 Sjovt Anja. Jeg hader børn, men de elsker mig xD

• #68   24. jan 2016 1. Jeg eeeelsker kirsebær! smiley
    2. Kan læse i timevis (dagevis, hvis muligt), hvis jeg ikke skal andet..
    3. Jeg er helt vildt stille, hvis jeg er sammen med nye mennesker eller i store forsamlinger, men mine nærmeste venner og familie vil nok beskrive mig som alt andet end stille xD
    4. Min yndlings film er Det vandrende slot eller Bambi (fantastiske kunstværker begge to) smiley
    5. Jeg kan rulle min tunge smiley

• #69   26. jan 2016 1. Jeg hader hader hader skumgummi. Instant kvalme og fysisk ubehag ved synet af fx en skumgummisvamp (iiiirk! :s).
    2. Jeg elsker at følge med i årstiderne. At se de første blomster titte op af den frosne jord i det tidlige forår, nyde den vilde tordenen om efteråret, se den første sne om vinteren. Hver sæson er smuk og fantastisk på lige netop deres måde.
    3. Jeg elsker at køre på arbejde. Grunden hertil er, at jeg kører mod øst og ofte ser solen stige op i et fantastisk farvespil.
    4. Jeg bryder mig ikke om børn og regner heller ikke med at skulle have nogen (det er SÅ træls at være 30 år og have det på den måde. Jeg skal hele tiden høre på folk sige "ej hvorfor ikke?" "du ændre nok snart mening" bla bla bla. Børn er ikke for alle, så luk og bland jer uden om, nå!)
    5. Jeg drømmer om at blive frivillig pindsvineplejer når vi er blevet færdige med at renovere vores hus smiley har en svaghed for de små pindstikker smiley

• #71   27. jan 2016 1. Jeg er højrehåndet, men har altid kniven i venstre, når jeg spiser.
    2. Er født 3 måneder for tidligt.
    3. Har omtrent verdens korteste ben.
    4. Er født med dybe brune øjne, men alderen er det blevet mere og mere grønne.
    5. Jeg er virkelig ubeslutsom - det er irriterende, både for mig og dem omkring mig.

• #72   27. jan 2016 Sanned: Sjovt! Det har jeg også! smiley

• #73   27. jan 2016 Hippie & Ishæææsten: Hvad for noget af det, har du også? smiley

• #74   27. jan 2016 Den første af dem. Jeg spiser også med kniven i den gale hånd smiley

• #75   27. jan 2016 Me2 xD

• #76   27. jan 2016 Jeg er endelig med i klubben smiley

Mvh TT

• #77   27. jan 2016 Har altid fået af vide jeg aldrig kunne spise med dronningen af min farmor da jeg var mindre, men der var min plan også at blive prinsesse så øvede mig i at spise rigtigt xD

• #78   27. jan 2016 Forstår slet ikke man kan gøre det anderledes smiley

• #79   27. jan 2016 Jeg sidder med albuerne over i sidemanden og rammer sjælendt munden hvis jeg skal spise rigtigt xD

• #80   27. jan 2016 Haha Emilie, jeg kan slet ikke heller ikke styre gaflen med venstre, tror det er finmotorikken den er helt gal med smiley

• #81   27. jan 2016 Jeg kan til nøds når jeg skal "være fin" smiley men det er øvelse i voksen alder der har gjort det smiley dog kan der godt komme til at ryge noget af hvis man har fået godt med vin og det er noget vablete/vaklende noget smiley

Mvh TT

• #82   27. jan 2016 Hahaha TT!

• #83   27. jan 2016 Sanned, min fin motorik er heller intet jeg kan prale af smiley

• #84   27. jan 2016 1. Jeg elsker at ligge mig på sofaen med en dyne, og falder gerne i søvn kl 20 på den måde.

2. Jeg elsker at rende rundt med min kærestes tøj.

3. Jeg læser sjældent bøger, men elsker at læse fan fiction. Det sluger jeg til gengæld i én mundfuld.

4. Jeg ved altid PRÆCIS hvor meget mad jeg har spist i løbet af en dag.

5. Jeg kan løse en normal 3*3*3 rubiks cube på 45 sekunder.

• #85   27. jan 2016 1: Jeg sover ALT FOR MEGET xD

2: Jeg elsker en mad med nutella og ost (Ja sammen! :D)

3: Går gerne i bad når det er mørkt for så har vandet en mere beroligne følelse på mig

4: Jeg drømmer ofte de mærkeligste ting

5: Jeg HADER at såre eller svigte andre smiley

• #86   28. jan 2016 1. Jeg kan ikke rulle med tungen (fx hvis du skal rulle på R'erne)
    2. Jeg spiller violin
    3. Jeg kan (ligesom nogle andre herinde) godt lide Studio Ghibli/ Hayao Miyazaki film
    4. Jeg har et dårligt immunforsvar
    5. Jeg har lidt over 100 kusiner og fætre smiley

• #87   28. jan 2016 Louise - hvordan kan man have så mange kusiner og fætre :O???

• #88   28. jan 2016 Tja min mors har 16 søskende såå... smiley det er lidt underligt smiley

• #89   28. jan 2016 *mor

• #90   28. jan 2016 Vildt smiley

• #91   28. jan 2016 Ja, haha xD

• #92   28. jan 2016 1. Jeg er et rigtigt vane og rutine menneske, så jeg har det ret stramt med impulsive ting, fordi jeg ikke kan nå at forberede mig i ordenlig tid.

2. Jeg eeeelsker gyser og slasher film! Det bliver ikke sygt nok til mig.

3. Jeg er nok altid lettere irriteret på alle i min nærhed, især hvis de stopper op foran mig. Får simpelthen lyst til at give dem en knytter i nakken. Ja, også børn. Eller.. Især børn..

4. Jeg hører meget forskelligt musik, men er meget glad for breakcore, ambient, rock og powernoise.

5. Jeg har tendens til at bære nag.. Rigtig meget. Det er ikke sikkert at jeg siger noget, men hvis du pisser mig af, så glemmer jeg det aldrig.

Kommentér på:
Fem random facts om dig?

Annonce