256 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Amanda J
Amanda J
Følger: 11 Emner: 2 Svar: 1

London 2 valgmuligheder. London 2 valgmuligheder.

Jeg står her som 14 årig og vil vildt gerne vil afsted til London.
Jeg har på en måde 2 valgmuligheder og søger nogle råd. - Altså hvad i selv ville have gjort.

Min onkel har tilbudt, at tage med mig til London, da mine forældre ikke vil med. Det er også ganske fint, da vi har et fint forhold til hinanden - han kan også finde vej, hvilket er et STORT plus. Da jeg kan fare vild i en telefonboks. MEN mine forældre ( min mor ) synes jeg skal vente til, at jeg bliver ældre så jeg kan tage med nogle veninder, men jeg har det lidt sådan, at jeg jo evt. også ''bare'' kan tage afsted der så.

Så hvad havde I gjort?
1. Taget med sin onkel.
2. Ventet nogle år så man kunne tage med nogle veninder.

Det skal lige siges, at jeg selv betaler og at jeg nok også lige skal have snakket det lidt mere ordentligt igennem med mine forældre, alt efter hvad jeg vælger.

Det er nok omkring 4 dage, jeg gerne vil afsted. smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  London 2 valgmuligheder.
  • #1   26. dec 2015 Tag da med din onkel nu og hav en fed oplevelse, det er jo inden for den nærmeste fremtid at du gerne vil afsted, og en lille ferie i London er ikke helt så dyr at du ikke får muligheden igen alligevel! smiley

• Amanda J
    Amanda J Tilmeldt:
    dec 2015

Følger: 11 Emner: 2 Svar: 1
    #2   26. dec 2015 Det tænker jeg også! mange tak for svar! smiley

• #3   26. dec 2015 Ka ikke se, hvorfor 1. sku forhindre 2.
    Du ka ta afsted nu med onkel, og senere med veninder, hvis muligheden byder sig.
    Det ka være turen med veninderne sku gå til et helt andet sted.

• #4   26. dec 2015 hmm skal du bo hos onkel og hvad er der så med af mad hjemme hos ham

hmm jeg har hørt om meget billige fly billetter til London det var afbud de kostede vist 69 kroner hver vej
    dette kan så være løgn og det kan også være at hvis det var sandt så er det jo kun vejledene

og en 2000-3000 til mad og lidt spuviner det er det vores lærer siger der kan gå an i Dubai 6 dage og tror ikke London er dyrere end Dubai
    hvor vi selv skal betale middagsmad og aftensmad og oplevelser i fritid

så 4500 5000 så tror jeg godt du kan være godt stillet i London (hvis du bor hos onkel

• #5   26. dec 2015 De billige billetter er sikkert med Ryanair smiley
    De kan gøre det så billigt, da de ikke betaler/behandler deres personale ordentligt smiley så hellere betale mere og flyve med et selskab med ordentlig overenskomst smiley
    Mht om du skal gøre 1 eller 2, så synes jeg det kommer an på hvad du gerne vil i London. Hvis det er museer og arkitekturen der trækker, så tag endelig afsted med din onkel. Hvis det er mere byliv og fest, så vent og tag afsted med veninder smiley
    Regn med omkring 600 kr pr overnatning, og mad koster nogenlunde det samme som i Danmark smiley

• #6   26. dec 2015 600kr pr. Overnatning var godt nok billigt smiley jeg ville sige minimum 900kr pr. Overnatning og aftensmad osv udenom. Plus penge til bus/taxa osv. London er stort og nok temmelig dyrt også smiley jeg ville nu tage afsted med Onkel nu og kigge på serverdigheder, så pigerne om nogle år smiley

Mvh TT

• #7   26. dec 2015 Vis du vælger de billige fly billetter til 69 kr, skal du være opmærksom på at der IKKE er bagase med i prisen... Du må have okay meget med i håndbagase og det burde du kunne klarer dig med vis du skal være afsted i kort tid smiley
    Du kan læsse hvor meget vægt og hvor store dine tasker må være på ryanairs egen side, jeg har rejst med dem utallige gange, og jeg er meget tilfreds med det, dog for medarbejderene langt fra den højeste løn smiley
    De flyver meget pænt, lander og lettere ordenligt i forhold til mange af de andre flyselskaber smiley
    Jeg ville vælge at tage afsted nu med din onkel, der kommer sikkert en ferie du kan tae på med veninderne senere smiley

• #8   26. dec 2015 De 600 er på et vandrehjem, og udenfor sæsonen kan det sagtens lade sig gøre. Har været i London mange gange, og vi booker altid et dobbeltværelse på et vandrehjem, og for 1200kr pr værelse bor man meget fint og centralt smiley

• #9   26. dec 2015 Tag da med din onkel, for det forhindre jo ikke at du senere kan tage afsted med nogen veninder smiley

• #10   26. dec 2015 Du skal regne med at sådan en tur på 4 dage koster omkring 5.000 - var selv derovre i sommers i 4 dage smiley

Synes du skal tage af sted med din onkel, hvis pengene er der.
    Du kan altid tage til London igen eller et andet sted med nogle veninder en anden gang smiley

Kommentér på:
London 2 valgmuligheder.

Annonce