{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når hesten bare er sej :D
  • #1   12. nov 2015 Min trak en første plads hjem i lørdags smiley Han legede racerhest, så han gik fantastisk flot, så vi fik et snit på 5,7 (højeste snit hele dagen) smiley
    Også sprang han 1 meter med rytter for første gang for en måneds tid siden (han er 141)

Min blev også klippet forleden, som han også bare tog i stiv arm smiley

• #2   12. nov 2015 Min blev klippet for en uge siden, for allerførste gang i hele sit liv!
    Hun er 5.

Der var INTET! Hesten stod bare og sov, også selvom det var på kæben, og resten af kroppen! smiley

Og i går gik hun HELT STILLE OG ROLIGT i spring, hvor hun plejer at spænde op og løbe lidt! Øj hun var sej, og sprang så godt!

profilbillede
  • #3   12. nov 2015 Ej hvor fedt! smiley tillykke med det smiley

Det er altså bare fedt når de er søde smiley
    Det er første gang nogensinde at Darcy er blevet klippet smiley

• #4   12. nov 2015 Cecilie; det er genialt når man tror at de skider i pelsen, og så bare er helt kold med det smiley

• #6   12. nov 2015 Løsarbejde!!
    Jeg kæmper for at få mere afstand på hende. Hun vil hele tiden klistre. Og igår fik jeg faktisk mellem 1 og 2 meters afstand.. Sej hyp. Og ville det stoppe med at regne så kunne det være vi snart kunne få noget galop på volte også.. smiley
    Hun er bare så meget på i løsarbejde.

Skulle forsøge at skrive ønskeseddel... Intet til hesten, for vi bruger efterhånden ingenting smiley

• #7   12. nov 2015 Jose; dejligt! smiley jeg plejer faktisk også at ride uden næsebånd, når jeg rider med bid, og det er også rart. Så er der heller ikke så mange spænder der skal samles smiley

Bettemus; heheh typen der helst vil være i din lomme? smiley men dejligt at det går fremad smiley
    Hihi er også mega glad for at vi har en lille hal at træne i smiley så slipper man for at få mudder fødder, og man kan lave meget mere smiley

• #8   12. nov 2015 vi har kun folden smiley

Men ja. Hun vil gerne være i lommen smiley
    Eller også gider hun ikke lege med. Idag gik hun flere gange.. Grr.. smiley

Kommentér på:
Når hesten bare er sej :D

Annonce