{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når hesten bare er PÅ ;)
  • #1   24. maj 2014 Et closeup

profilbillede
  • #2   24. maj 2014 hæhæhæ.
    sådan en havde jeg med på tur i dag, altid en spændende oplevelse smiley

• #3   24. maj 2014 Sådan en har jeg lige sat på fold igen x3

Er lige kommet hjem fra tur på en yderst frisk madam, der mener hun ejer alt i verden og at alt i dag er farligt x3

Nogle dage vil jeg gerne vide hvad der går igennem knolden på hende, og hun er endda 22 og har været på mange ture i tærrenet, dog ikke lige med den hest hun skridtede med i dag, men alligevel x3

• #5   24. maj 2014 Han bliver da smukkere og smukkere Marie-Louise - sikke en fin hyp du har fået dig! Nu glæder jeg mig endnu mere til at få min unghest hjem på mandag smiley

• #6   24. maj 2014 Tak smiley

Jeg vil se om jeg kan få filmet det en af dagene smiley

• #7   25. maj 2014 Det udtryk kender jeg ALT for godt smiley Er du helt sikker på at det ikke er Tindur i en forklædning smiley Ha ha..Så sjovt at se der er andre end mig med en hest der kan sprænge i luften hvert sekund når man er udenfor ejendommen smiley
    Det gør min hverdag lidt bedre for så føler jeg ikke at jeg er den eneste smiley

Mvh TT

• #8   25. maj 2014 Hihi nej du er bestemt ikke alene smiley

Tror det der fuldblod er samlet i klumper ...

Nu er jeg rolig... NU ER JEG BARE KLAR TIL START.... Nu er jeg ro.. Nej JEG ER DA KLAR IGEN...
    Rolig.... Rolig... HVA VAR DET FOR EN LYD?!... Rolig...

• #9   25. maj 2014 LOL smiley Ja det høres ud som Tindur.... smiley Og igen..Nogle dage tror man at man har fået den forkerte hest med for så tager han det hele i stiv arm..Så når man at tænke..Hey..har han vokset og blevet lidt roligere... Så næste gang igen...Nu kan jeg godt kende dig...Hey..Lad dog være med at gå på mine fødder.. Du har dine egne..Den postkasse som ALTID har stået der vil heller ikke spise dig i dag smiley

• #10   25. maj 2014 hæhæ, ham jeg havde med på tur i dag var første gang uden trækker. Forestil jer lige en herre på 9 der ikke er blevet redet før, han har altså en del meninger om tingene og så kan han forresten ikke lide at blive taget væk fra flokke.
    Så er det altså ikke altid lige sjovt at være chauffør smiley

• #11   25. maj 2014 Tine - Det kan jeg godt forestille mig..Har redet en lignende hest.. Hele vejen ud skulle man drive og når man vendte næsen hjem skulle man holde tilbage.... smiley

• #12   25. maj 2014 I dag skal vi ud på vores ugentlige søndagstur smiley Vi må se hvor meget som er farligt.. smiley Men så længe han holder sig til at gå på egne ben så er jeg glad smiley Jeg prøver gang på gang at fortælle ham at det ikke er fair at han skal bruge mine ben også da han trods alt har 4 og jeg kun 2 smiley 6 ben burde ikke være nødvendigt... Men igen..Så løber han jo måske en lille smule hurtigere hvis der skulle komme nogle kødædende traktorer e.l. smiley

• #13   25. maj 2014 Det handler om at være konsekvent i ikke at tillade den kommer ind i dit personlige rum.

Den skal holde sig mindst 1 m væk fra dig til enhver tid.
    Du må gå hen til den, men den må ikke gå hen til dig med mindre du inviterer den.
    smiley

• #14   25. maj 2014 Marie Louise - Kan godt forstå han vil være tæt med mig og det får han lov til da han i andre situationer altid respekterer mit private rum. Når han er tryg søger han igen afstanden eller når jeg beder ham om det ved at prikke/skubbe til hans skulder. Når vi går ture så træner jeg ham i at jeg går ved hans skulder og er i berøring med hans krop da han skal vænnes til at jeg ikke er ved hans hoved men bagved/oppe på ham. Jeg tager også hensyn til ham og vælger at gå inderst forbi de steder hvor der er noget farligt... smiley På nogle områder må man gerne presse sin hest lidt men på andre områder skal man også støtte de og vise de at ting ikke er farligt smiley

Mvh TT

• #15   25. maj 2014 TT - åh ja det er en fornøjelse smiley

altså ud må jeg ærligt indrømme at jeg kæmpede mere for at blive på og rent faktisk at trække vejret for ikke at dø smiley en hest der vender i tide og utide, hopper rundt på benene ovs. Som så samtidig endnu ikke er helt styrbar er ikke den fedeste kombi smiley
    Da han begyndte at små stejle nåede jeg ligesom et punkt, hvor at enten var det frem NU, eller også var det hjem, for der var jeg ved at blive for nervøs. Jeg tog chancen næste gang han tumlede rundt, råbte ad ham og sparkede så til ham. Spørgsmålet var som om han ville gå eller eksplodere, HELDIGVIS så gik han smiley smiley

Kommentér på:
Når hesten bare er PÅ ;)

Annonce