{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.046 visninger | Oprettet:

Hanne  A
Hanne A
Følger: 24 Emner: 1 Svar: 30

Dårlig kæreste?? {{forumTopicSubject}}

Jeg har valgt at lave en ny profil, da jeg germe vil være anonym.. Det bliver nok lidt langt
Undskyld for det!:-)
Men jeg har den her kæreste vi har været sammen i næsten to år. Vi har boet sammen i nogle måneder, men jeg flyttet så til Kolding, med min mor da jeg var 16-17 år, og han var 20,
Og han haf altid været negativ anlagt, og været Van til at have min fulde opmærksomhed osv, men så fik jeg jo hest osv, og han begyndte ligeså langsomt at begrænse min tid med min hest, fordi han skulle i bad og lave mad osv, hvor jeg så begyndte at blive lidt sur over det... Men alt hvad jeg har gjort og min famile og andre JEG kender og fremmede gør "alt" forkert, enten er min mor en so, eller så er det ikke i orden at jeg tager ud til min søster hvert år for at bytte gaver, da han mener vi skulle skiftes, men det magter hun bare ikke, og når han så kører herned til Kolding eller bare kører så kører folk bare af helvedes til og bla bla, og din gamle sopik, osv... Og jeg er bare rigtig træt af det, og han brokker sig over at JEG skal ud og lukke heste ud osv om morgenen og at jeg bruger for meget tid med dem osv, hvad ville du gøre ??? Altså ville du slå op? For jeg er bare rigtigt meget i Tivlel

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dårlig kæreste??
  • #1   8. nov 2015 Når han får dig til at føle dig som en dårlig kæreste hele tiden, så ja, det er tid til at slå op. Du har ikke brug for hans negativitet, du har brug for hans støtte (hvilket han ikke lader til at give dig). Du er bedre tjent uden ham.
    Jeg ved det lyder barsk, men det er hvad jeg vil råde dig til.

• #2   8. nov 2015 Det ved du kun selv.....men sådan som du vælger at beskrive ham her, så ville jeg flygte langt væk. Ikke om jeg gad være sammen med een der var så negativ, og som ikke respekterer dem jeg elsker (familie og heste), og som ifølge din beskrivelse prioriterer egne ønsker over din lykke..... Nej tak smiley

• Hanne  A
    Hanne A Tilmeldt:
    nov 2015

#3   8. nov 2015 Okay, synes heller ikke han giver støtte udover det han har lyst til at støtte, men mange tak for dit svar, det er jeg rigtigt glad for du gad.

• #4   8. nov 2015 Jeg vil mene at han er rigtig unfair, at han ikke respekterer du har en interesse du går meget op i, og som kræver meget af din tid! Jeg ved ikke om du skal slå op med ham, det ved du bedst selv, men jeg ville klart starte med at tage en snak med ham, om at han altså skal begynde og være lidt mere positiv, og støtte dig lidt mere, for han negativitet smitter jo også af på dig. Håber du finder ud af det!

• Hanne  A
    Hanne A Tilmeldt:
    nov 2015

#5   8. nov 2015 Har snakket med ham om at han er meget negativ, men han ligeglad og giver mig skylden på en måde

• #6   8. nov 2015 Hvis han bare giver dig skylden for det, vil jeg være ærlig og sige ud med ham...

• Hanne  A
    Hanne A Tilmeldt:
    nov 2015

#7   8. nov 2015 Okay Regina t, er glad for dit svar, og det tror jeg også jeg vil gøre, skal bare være sikker på at jeg ikke var helt gal på den.

• #8   8. nov 2015 Det lyder ikke som et særligt givende forhold, jeg har lidt svært ved at læse din tekst ordentligt, men måden han snakker på med "so" og "din gamle sopik", det lyder som en rigtig negativ person at omgive sig med.

Vi kan jo ikke sige at du skal slå op med ham. Vi kender ingen af jer. Men som du beskriver det, så var jeg også smuttet for længst. Negativ og umoden opførsel fra ham.

• #9   8. nov 2015 Hold da fast et negativt løg du er rendt ind i. Beslutningen er din egen, men jeg kunne ikke holde det op

• Hanne  A
    Hanne A Tilmeldt:
    nov 2015

#10   8. nov 2015 Nej self kan i ikke det, men i kan sige det i ville have gjort. smiley og ja han er ret negativt

• Hanne  A
    Hanne A Tilmeldt:
    nov 2015

#11   8. nov 2015 Kan heller ikke holde det ud mere, derfor jeg skriver herinde, min mor er enig med mig, self, de har været oppe og skændes, hvor der blev sagt virkelige sindssyge ting, mest til min mor

• #12   8. nov 2015 Har han sagt at din mor er en so??

Med det samme en af mine bekendte udtalte sig om at andre var en "so" eller en "sopik", så ville jeg kraftigt overveje det venskab. Måske er andre ligeglade med ord - men skal jeg være fuldkommen ærlig, så hører jeg kun sådanne vendinger fra folk, der selv kommer fra et skidt miljø eller er enormt negative og umodne smiley

• Hanne  A
    Hanne A Tilmeldt:
    nov 2015

#13   8. nov 2015 Ja og en masse andre ting, og præcis, har nemlig sluttet en masse venskaber hvor det var dårlig stemningen osv, så overvejer også forholdet...

• #14   8. nov 2015 Havde han sagt det om min mor så var han røget ud inden han kunne nå at få røven over dørtærsklen.

Sådan noget siger man IKKE og det lyder til, at han har nogle personlige problemer og måske ikke helt kommer fra et godt miljø? Ud med den kæresten!

• #15   8. nov 2015 jeg havde kylet ham ud hurtigere end man troede kunne lade sig gøre har været i et meget usundt og dårligt forhold og det startede sådan der og ente ud i slagsmål og store skænderier ikk sjovt og blev psykisk nedbrudt

• Hanne  A
    Hanne A Tilmeldt:
    nov 2015

#16   8. nov 2015 Ham kommer både og fra et godt og. Dårligt miljø, da San var de 15 år ca var det dårlig miljø osv, men nu er det et godt er han har, men han undskylder med at jeg misforstår ham og at han er rødhåret og så har man bare ret til at være sådan der, i går havde vi et kæmpe skænderi hvor han skrev til sidst, " du har heller ikke altid fået det af vide jeg gerne vil sige til dig for så ville du blive ked af det" valgte så ikke at svare og gå i seng, men nogle gange når vi skændtes for jeg bare så meget lyst til at skrive hold da din kæft og pis af, men gør det bare ikke ved ikke hvorfor..

• Hanne  A
    Hanne A Tilmeldt:
    nov 2015

#17   8. nov 2015 Diablo, kender godt til sådan er forehold, min mor og fars var sådan, men det lyder ikke sjovt for dig.. Og var bare meget usikker på om det var usundt osv men kan så høre at i andre ville have gjort det samme som der jeg har tænkt..

• Hanne  A
    Hanne A Tilmeldt:
    nov 2015

#18   8. nov 2015 Men frygter bare at sige det til ham, da han har gjort før hvor jeg ikke kunne komme ud af soveværelset osv, og det bringer bare dårlige minder fra min mors og fars forhold..

• #19   8. nov 2015 jeg kørte om natten drage min lejlighed og hjem til min familie min far var på arb og var parat til at køre op og hente mig hvis jeg ikk kørte hjem og skulle op dagen efter og hente noget hvor min søster kom med og min lejlighed stod for åben dør så han havde været der i nattens løb det hvertfald vigtigt man har folk omkring sig når det er

• Hanne  A
    Hanne A Tilmeldt:
    nov 2015

#20   8. nov 2015 Åh puha! Bliver virkelig sur og ked af det på dine vegne diablo!!:-(

• #21   8. nov 2015 ja en idiot så vil smutte det kan gå galt hurtigere end man tror og det var bare på 4 mdr

• #22   8. nov 2015 Du skal have hjælp til at komme ud af det her forhold nu. Om det så bare er fra din mor, så skal du væk. Først lød det bare til at være en negativ fyr, men går han rundt og siger at din mor er en so og spærrer døren så du ikke kan komme ud, så er det der forhold kraftigt på vej til noget der kan blive skadeligt - og lyder allerede dybt usundt nu.

Og nu ved jeg godt, at jeg siger noget helt andet end jeg gjorde først. Men det dér, det skal du ud af nu - inden han begynder at tage fat i DIG. Sådan som han opfører sig er ALDRIG (!) acceptabelt og du skal få fat i den hjælp du kan til at komme ud af det, inden det udvikler sig endnu mere! smiley

• Hanne  A
    Hanne A Tilmeldt:
    nov 2015

#23   8. nov 2015 Hold da op det vildt 4 mdr

• Hanne  A
    Hanne A Tilmeldt:
    nov 2015

#24   8. nov 2015 Okay, fünke, hvordan skal jeg gøre det ?:-/

• #25   8. nov 2015 ja så Sys hjælp til at komme ud af forholdet hav venner og familie til at hjælpe og støtte dig og der er masser af steder at få hjælp

• #26   8. nov 2015 At du er bange for at slå op med ham er jo et klart tegn på, at det her er ved at gå slemt galt! Kør hjem til ham og få eventuelt et familiemedlem eller en bekendt til at stå udenfor, hvis du er bange for det. Find al den hjælp du kan til at komme ud af det her smiley

• Hanne  A
    Hanne A Tilmeldt:
    nov 2015

#27   8. nov 2015 Ja det er det vel, men skulle have gjort det noget før, åh hvor jeg dum altså! Blir helt sir på mig selv nu og der er over 200 km hjem til ham, fra mit hjem, og som min søster sagde jeg ved ikke helt om du skylder det, men vil helts tage hjem til ham, men tør ikke alene ihverfald

• #28   8. nov 2015 Allerede i det han kalder nogle en din famile en so, ringer nogle advarsels sinalger hos mig.
    Jeg ville helt klart havde gjordt det forbi, for længst. Da jeg er en meget stolt person der ikke vil finde sig i den slags respektløshed som din kæreste viser. Men jeg gør det også klart for alle, at mine heste er førte priotet og kommer før alt andet i mit liv.
    Syntes du skal sætte dig ned og snakke med ham om det en dag hvor han er i godt humør (hvis du self. vil forsætte forholdet) og snakke om, at du føler dig krænket i det han ikke respektere hvordan du gør tingende og hvordan du priotere din tid. Og ikke ønsker dig glad i det hans negative stemning heletiden går ind og påvirker dig. Og på den måde give ham et valg om at prøve at ændre sin tanke gang eller at det så ikke er lige jer der skal være sammen.
    For det er vigtigt at den man elsker også viser gensidig kærlighed gennem forståelse og respekt. For han behøver jo ikke gå ude i stalden med dig, eller havde noget med hest eller hesteveninderne at gøre bare han lader dig have dit ejet fri rum.

• Hanne  A
    Hanne A Tilmeldt:
    nov 2015

#29   8. nov 2015 Kan rigtigt meget godt fælge dig, i det du siger, har taget snakken, med ham, flere gange end jeg har skændtes med hesten, og det har hjulpet i ca to dage.. Også det det gamle igen. Han vil nok stadig gerne være sammen til vi er 1000 år.

• #30   8. nov 2015 Lad være med at slå dig selv oven i hovedet, bare du kommer ud af forholdet inden det bliver værre smiley jeg ville helt klart tage et familiemedlem med, som måske sidder i bilen udenfor, men jeg synes det er vigtigt du snakker med ham ansigt til ansigt og kan forklare det.

• Hanne  A
    Hanne A Tilmeldt:
    nov 2015

#31   8. nov 2015 Ja okay, må tage op til ham.

• #32   8. nov 2015 Væk med ham, han virker da som et fjols af rang, når han behandler dig på den måde og kalder både dig og din mor "so" og "sopik" (Seriøst, sopik? Hvor gammel er manden lige?)

I'm sorry, bruger han det faktum at han er rødhåret, som en undskyldning for hans dårlige opførsel? Herre Jemini... Skynd dig væk, han er da ikke værd at samle på.

• #33   8. nov 2015 Måske det ville være en ide at du så flytter ud en periode. For at vise ham at du rent faktisk mener det du siger om at hvis det ikke endre sig at det er slut.

• Hanne  A
    Hanne A Tilmeldt:
    nov 2015

#34   8. nov 2015 Jeg er flyttet, han bor ved Aalborg og jeg i Kolding, og ja det er hans undskyldning for mange ting

• #35   8. nov 2015 Kender lidt til den følelse og du skal ikke finde dig i noget
    men det er kun dig som kan traffe den rigtige beslutning men held og lykke med det hele

• Hanne  A
    Hanne A Tilmeldt:
    nov 2015

#36   8. nov 2015 Mange tak Camilla e !

• #37   8. nov 2015 Havde min kæreste kaldt min mor for so, så havde han været EKSkæreste med øjeblikkelig virkning!

• Hanne  A
    Hanne A Tilmeldt:
    nov 2015

#38   8. nov 2015 Okay ja det forstår jeg godt

• #39   8. nov 2015 Du ung og har livet foran dig. Spil ikke mere tid på ham. Han lyder ikke til hverken at bringe dig glæde eller lys fremtid. Du da så meget mere værd. Har du noget af værdi hos ham? Hvis ikke bed ham smide din tandbørste ud og afskriv de par småting. Han trækker dig ned, og det er ikke dit problem. Det er noget han skal arbejde med og på. På ingen måde ok, og når han omtaler din mor på den måde... Ved ikke hvordan i normalt taler sammen, men da skræmmende læsning. Kom id af det hutigst muligt. Og find dig istedet en sød fyr, som du kan vokse sammen med, som giver dig plads ros og glæde. Følesen af forelskelse og glæde det hvad du bør have i din alder smiley ikke ondt i maven og vilde diskusioner om uretfærdighed om der brugt en time mere eller mindre på din hobby. smiley held og lykke og find støtte ved familie og venner veninder. Sikker på de alle er enige, men måske de ikke alle har turde sige det højt. I frygt for at du ville vælge dem fra for kæresten.

smiley super aT du nu er så langt fea ham

• Hanne  A
    Hanne A Tilmeldt:
    nov 2015

#40   8. nov 2015 Mange tak Tina c men jeg har noget til 12.000 liggende ved ham, desværre som han har "glemt" at tage med herned, så jeg har beholdt hans "gamle" mobil iPhone 5, jeg vil prøve at komme ud af det her, kan godt se at det ikke er sundt at leve sådan her.

• #41   8. nov 2015 Jeg var smuttet, promte.

• Hanne  A
    Hanne A Tilmeldt:
    nov 2015

#42   8. nov 2015 Okay, kan høre mange ville have gjort det før, men forstår ikke hvorfor jeg ikke gjorde det smiley

• #43   8. nov 2015 Kærlighed gør blind, er det ikke det man siger? Man bliver så "vant" til at blive nedgjort/undertrykt/holdt tilbage m.m. at man ikke ser hvor galt det er eller hvor slemt det kan blive.

• Hanne  A
    Hanne A Tilmeldt:
    nov 2015

#44   8. nov 2015 Jo lige præcis desværre, og ja.. Det noget lort for at sige det pænt!

• #45   8. nov 2015 Det er det virkelig. Skynd dig ud af det ven :).

• Hanne  A
    Hanne A Tilmeldt:
    nov 2015

#46   8. nov 2015 Det vil jeg gøre !:-)

• #47   8. nov 2015 I stedet for at slå dig selv oven i hvoed med hvad du ikke fik gjort - så se på hvad du nu kan gøre. Held og lykke smiley

• Hanne  A
    Hanne A Tilmeldt:
    nov 2015

#48   8. nov 2015 Ja, kan jo se fremad, og tænke på hvad man kan få smiley haha

• #49   8. nov 2015 Præcis smiley

• #50   8. nov 2015 Jeg ville slå op. Han virker ikke særlig venlig. Og det er jo trist at være den stille kæreste der står stille ved siden af hver gang han skælder ud.

• #51   8. nov 2015 Det lyder som om dit forhold minder meget om dine forældres forhold. Vi lærer fra en tidlig alder hvad der er normal og acceptabel adfærd i omgang med andre mennesker. Hvis du vælger at forlade ham - hvilket JEG personligt havde gjort - så vær meget opmærksom på (og få gerne hjælp med) at det er et mønster du risikerer at falde i igen. Held og lykke, jeg håber du finder den rigtige løsning for dig smiley

• Hanne  A
    Hanne A Tilmeldt:
    nov 2015

#52   8. nov 2015 Ja og får på en måde allerede den hjælp.. Men mange tak!

• #53   9. nov 2015 Du skal ikke slå dig selv i hovedet, vi kan alle være naive og tro på det bedste i folk, selvom vi godt ved, at de folk ikke vil os det bedste.
    Du skal ud af det forhold. man skal ikke have det skidt i et forhold, og det lyder ærligtalt ikke til, at din kæreste respektere dig eller din familie.. Så ja. Ud af det. Held og lykke!

• Hanne  A
    Hanne A Tilmeldt:
    nov 2015

#54   9. nov 2015 Mange tak vil prøve at komme ud af det om så det ender godt eller skidt med ham!

• #55   9. nov 2015 Det vist på tide du kommer videre og får noget positivt ind i dit liv.!
    husk livet er forkort til at spilde tiden.!
    der mange andre søde fyre i livet som godt kan være positive selvom du har hest smiley

• Hanne  A
    Hanne A Tilmeldt:
    nov 2015

#56   9. nov 2015 Ja der er nok mange smiley

• Hanne  A
    Hanne A Tilmeldt:
    nov 2015

#57   9. nov 2015 Jeg siger mange tak for alle jeres svar!<3 det er jeg rigtigt glad for, jeg sletter denne bruger om lidt smiley

• #58   9. nov 2015 Hanne du mangler noget selvrespekt, du mangler at passe godt på Hanne, og så længe du ikke passer på hende så tillader du andre at træde på dig.
    Lad være at se tilbage og dunke dig selv i hovedet, for ikke at passe på dig, du er nu en erfaring rigere, du er blevet så meget klogere, og nu er du klar til at passe på Hanne.
    Den fyr udviser ingen respekt, og han lære ikke at udvise respekt, han ændre sig ikke til det bedre over for dig.
    Pas godt på Hanne og tag hende i hånden, og kom væk fra sådan en fyr. du fortjener bedre.
    i din situation ville jeg faktisk ikke en gang forsøge at gøre det ordentligt, jeg ville kort og godt sende ham en sms, med en meget kort besked.
    "jeg vil ikke være kæreste med dig mere" og der efter lukke al kontakt til ham, uanset hvor meget han skriver og ringer.
    har du noget der tilhøre ham, så send det med posten.

pas på dig selv !

• Hanne  A
    Hanne A Tilmeldt:
    nov 2015

#59   9. nov 2015 Mange tak, det er rart at hører. Nogle sige det, og hvorfor ville du kun SMS ham?

• #60   9. nov 2015 Fordi jeg vil undgå direkte kontakt til ham, nå han kan find på at spærre dig vejen, lyder han som en farlig fyr, du er i sikkerhed ved at blive hjemme, og bare gøre det på skrift. Det er under normale omstændigheder en fej ting at gøre, men der er intet normalt i hans måde at opføre sig på. og du skal passe på dig.
    Han skal ingen forklaring have, han skal bare have besked.

• Hanne  A
    Hanne A Tilmeldt:
    nov 2015

#61   9. nov 2015 Okay, jeg har ikke slået op endnu, og overvejer stadig hvordan jeg vil gøre det

• #62   9. nov 2015 Jeg forstår ikke at der skal tænkes så meget over det.
    selvfølgelig oplever ale forhold perioder hvor det er svært og man har krise, man kan ikke være forelsket hele livet.
    Men selvom der er krise, så skal man stadig vise hinanden respekt og tale ordentligt sammen.
    kom min kæreste og kaldte mig eller min mor en SO så havde han kun fået en chance. han ville meet tydeligt få at vide at den slags på ingen måde er acceptabelt, og hvis han ikke kan finde ud af at vise respekt og tale ordenligt så er det ud.
    En kæreste skal være ens bedste ven, det er ham/hende man tør fortælle alt, man tør dele alt med. Det der man skal føle sig tryg, og som sig selv, det er der man skal slappe af, og nyde at være også selv om der er krise i forholdet.
    sammen med din kæreste skal du føle dig lækker og smuk, og som et godt menneske, der skal være plads til dig og dine interesse lige som der skal være plads til ham og hans. man skal kunne vokse og sole sig i hinanden og sammen.

• #63   9. nov 2015 Ud fra hvad jeg kan læse, virker det som om du allerede har truffet beslutningen om at gære det forbi.
    Hvilket jeg sagtens kan forstå, jeg ville ikke kunne være i et forhold hvor min kæreste satte begrænsninger for mig.

Men gør det forbi på en ordentlig måde, og endelig ikke over mobilen. Og husk uanset hvor sur han bliver, eller hvor grimt han taler - så bevar roen og forklar tingene på en pæn måde med en rolig tone smiley

• #64   9. nov 2015 Jeg synes egentlig det er SÅ vigtigt, med én der måske grænser til det voldelige (?), at afslutte det på en ordentlig måde. At give en forklaring og se, at han accepterer det. Det er næsten oplagt at gå galt hvis man gør det i en SMS.

• #65   9. nov 2015 med den erfaring jeg har slog jeg ikk op over face to face med flygtede bogstavelig fra min egen lejlighed og hjem til mine forældre havde jeg gjort det face to face var jeg nok ikk hel kommer jo an på om han kun har det i sin mund eller om ham tyer til vold vil jeg mene man skal ikk sætte dig selv i fare for en stodder

• #66   10. nov 2015 ud med ham!
    og det kan kun gå for langsomt.
    dump ham på SMS eller ring til ham, han lyder ikke som typen man skal slå op med face to face

• #67   13. nov 2015 Er der nyt i sagen, trådstarter?

Kommentér på:
Dårlig kæreste??

Annonce