{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
752 visninger | Oprettet:

Hvad er hun "værd" {{forumTopicSubject}}

Hej HG!
Jeg ville høre om i måske kan hjælpe mig da jeg går med overvejelser om at sælge min skønne hoppe på snart 7 måneder.
Grunden til jeg spørger er fordi jeg ikke rigtig ved så meget om hende.. Hun var et overraskelses føl, jeg fandt ud af det tre dage før moren folede.
Jeg kender ikke faren, og kommer heller ikke til at kunne finde ud af det. På kun blot de 7 måneder er hun allerede 120+ så jeg tænker hun bliver hest? Hun har et fantastisk sind, lidt bisset men det er føl jo. Hun har en skimmel mor og hun er 148.
Håber nogle kan lede mig lidt på vej, kan man sælge en hest man næsten ingenting ved om? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad er hun "værd"
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
    #1   4. nov 2015 Du kan stort set ikke få noget for hende, eftersom at du ikke ved hvad den ender ud i. smiley

• #2   4. nov 2015 Øv øv, har også gået med tankerne om at beholde hende til hun er de 3 år smiley så ved jeg da hvor høj hun bliver og hvordan hun er angående ridning osv smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
    #3   4. nov 2015 rie: du vil aldrigvkunne tjene pengene ind på de omkostninger du har på hende, men hendes pris vil automatisk stige fordi du så ca. kan fortælle hvad det er du sælger.

nu kan du jo ikke engang sige om det er en kommende hest eller pony du sælger smiley

• #4   4. nov 2015 Det ved jeg godt, men det er også bare svært at skille sig af med sådan en lille en der har været med fra starten, og slet ikke for en lille sjat penge. smiley

• #5   4. nov 2015 Hvis du vil hende det bedste, og har råd og mulighed, så behold hende til hun er nytilredet 3-4 års.

Plage af ukendt afstamning er bare ikke særlig meget værd, og jo billigere noget er, jo større er risikoen for at ende som kastebold.

Kan du beholde plagen til den har vist hvad ca str den ender på som 3-4 års, og hvis du tilrider den, så har den en værdi som ridedyr, og derved er chancen for at den får en ejer, der lige præsis ønsker den, meget større end ellers.

Skulle du sælge nu, så er vi nede i 3-5000 kr, da den helt sikkert ikke bliver speciel høj hest, men måske lige bliver for høj til at være pony.

Mvh Charlotte

• #6   4. nov 2015 Mange tak for rådet Charlotte! Det vil jeg helt bestemt tage til mig smiley

Kommentér på:
Hvad er hun "værd"

Annonce