{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
539 visninger | Oprettet:

Den rigtige mobil - hjælp {{forumTopicSubject}}

Hej HG smiley

Jeg er ved at rykke håret af mig selv i frustration, så håber I kan komme med lidt hjælp!
Min gamle tlf synger på sidste vers (når tastaturet kun vil skrive t og 5, så er den klar til begravelse...) så jeg leder efter en ny.

Krav:
- maks 4" skærm
- smartphone (vil helst undgå Iphone)
- ok billig (helst ikke over 500 - er ekspert i at drukne/kvase/smadre mine mobiler)

Ny eller brugt er ligegyldigt smiley

Nogen bud?

Hilsen Hass

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Den rigtige mobil - hjælp
  • #4   23. okt 2015 Tak for inspiration! Og mange tak for linket Celina, jeg har skrevet på den smiley

Gerne flere bud smiley

• #5   23. okt 2015
    Jeg er ekspert i at smadre mine moblier, computer, tøj, bil, ja alting - jeg behandler det ikke pænt, tager INTET hensyn overhovedet til noget som helst.

Så derfor har jeg en Samsung xcover - den holder til at jeg ikke tager nogen hensyn til den overhovedet og taber den flere gange om dagen, også i mudder, skriver med våde hænder, kaster med den, propper den i en lomme med godbidder osv.

Skal have den nye af den når jeg får råd :o). Den er dog dyrere end dit budget.

• #6   23. okt 2015 Men hvis den i det mindste så kan holde til lidt af hvert, så er jeg villig til at gå højere smiley Jeg læser lige lidt på den Krikken

Kommentér på:
Den rigtige mobil - hjælp

Annonce