{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
813 visninger | Oprettet:

Sociopaten UPDATE (DET RIGTIGE!!) {{forumTopicSubject}}

Ligesom min noget ældre end mig, veninde troede at mareridtet var slut for en tid, er det ikke slut alligevel! I går rendte vi så ind i ham alligevel, til salsa!

Lad os starte ved starten!

I 2001 flyttede han, JR, fra England til Danmark. Han skulle være gæsteforelæser og forsker, på Aalborg universitet hvor min veninde også var. De mødte hinanden til salsa. Begynder at snakke sammen, flink som min veninde er, tilbyder hun sin hjælp når han spørger efter den. (Hun har selv været udstationeret pænt gange, for virksomhederne hun har arbejdet for før, så hun ved hvor svært det er at være ny i et land i et stykke tid!!)

Omkring august 2001, vil JR være lidt mere end kærester med min veninde. Hun afslår ham. Januar 2002 har han det med at ringe hver aften og hyle igennem. Hun holder bla fødselsdag for ham, selvom hun ikke har lyst til, at gøre det. Hun opdager ham ofte forskellige steder, han handler "tilfældigvis" ind samme steder som hun, selvom hun ingen faste rutiner har på det tidspunkt.

Der er altid en eller anden der generer hende med hemmeligt nummer, både på mobil og fastnet. Hun hiver alle stikkene ud, HVER aften for at kunne få lov til, at sove om natten.

Stille og roligt, opdager hun så at han følger efter hende. Altså ALTID!

Han sender ækle breve rundt, skrevet og underskrevet af ham, som han senere giver hende skylden for at have skrevet!

Han anmelder hende til politiet, for de særeste ting. Bla at hun skulle have skåret hans bils dæk op osv. Oftest var hun i den anden ende af landet, når det skete. Politiet gav hende oftest besked så sent, at hun ikke fik fundet vidner der kunne bevidne hendes uskyld.

Han får politiet til at udstede et polititilhold, efter at have anklaget hende for at bla være psykisk ustabil, kappe hans telefonforbindelse osv osv osv. Dvs. hun pludselig kun får 1/3 af de arbejdsopgaver hun plejer (da hun er timelønnet er det jo noget L*rt!!)

Hans chikane fortsætter. På det tidspunkt har hun danser salsa på eliteniveau i to år. En dag kommer hun så til dans, og han træder ind i salen. Han har været til optagelsesprøve og er optaget på holdet! Dvs., at nu er det slut med at danse, hendes største lidenskab! Han forsøger at løbe efter hende, da hun nærmest stikker af. Nogen af dem ringer til hende og finder ud af hvad der sker.

Sådan fortsætter det. Der er så sindssygt mange ting, hun ender med at flytte herned til Århusområdet... Hun er i fred, begynder at komme sig. Men hun er stadigvæk meget, meget bange. Hun var endelig ved at falde til ro

I går var vi så inde i studenterhuset til salsa. Absolut begyndersalsa! Jeg skulle danse salsa, hun skulle danse argentinsk tango. Hun var stoppet med at danse, 100 %, for at slippe for ham (Forestil dig at skulle opgive ridningen for ALTID. Ikke så meget som at kunne nærme dig en hest, for det er simpelthen for farligt!)

Pludselig hiver en eller anden fat i mig, jeg vender mig rundt og det er en angst veninde. "Han er her, han er her" er alt hun kan sige. Det er 6 år siden hun sidst har danset offentligt, så vi havde glædet og til denne aften. Desuden skulle vi være sammen med Janne, og min venindes tangopartner Peter dukkede også op. Det var så sjovt, indtil han viste sig. Hun vil danse videre, det tør jeg ikke. Håber det er tilfældigt, jeg vil kun alde hende danse, hvis jeg må holde øje med hende resten af aftenen. Vi beslutter at tage afsted. Jeg holder øje med sociopate (Jeremy) sammen med Peter, mens min veninde pakker vores ting.

Vi kommer udenfor, jeg opdager jeg har glemt min trøje. Ind igen. Da jeg kommer ud, gemmer min veninde sig. Hun er bange. Vi småløber hen til bilen, springer ind og låser. Hun er bange, græder lidt. Vi kører hjem, Janne og Peter holder øje med ham. Sikrer sig at han ikke følger efter os. Vi kommer hjem. Hun er bange, hun ved godt at freden er slut. Omkring to års fred fik hun. Nu er det startet igen. Han har sandsynligvis fulgt efter hende at par dage, måske mere?

Og nej, man kan ikke bede ham stoppe. På dette link kan i læse mere om sociopati da.wikipedia.org/wiki/Sociopat

Det er ikke let at forstå. Man KAN ikke forstå en psykopat/sociopat. Deres tankegang er ikke logisk og ikke som vores... Hun er virkelig på skideren nu!

Vil bare advare imod ham. Han kommer fra Aalborg, skriv PB hvis du vil vide hvem han er!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sociopaten UPDATE (DET RIGTIGE!!)
Kommentér på:
Sociopaten UPDATE (DET RIGTIGE!!)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce