329 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Ide'er til Lalandia Rødby? Ide'er til Lalandia Rødby?

Vi er en gruppe fra 8 klasse som skal lave et projekt i entreprenørskab hvor vi har fået til opgave at finde på en ny 'aktivitet' til Lalandia Rødby. Vi er lidt lost fra ideer så i må meget gerne komme med nogle vis i har noget i synes er fedt?... Det skal gerne være noget der ikke rigtig er set før i danmark. Det skal være noget som 12-17 årige har lyst til at lave smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Samling af MARTINSEN GAS GRILL model 160 002 476 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ide'er til Lalandia Rødby?
  • #1   20. okt 2015 hmm sidst jeg var der så var der noget spille hal område hvor man gamer på alle mulige spille områder

DROP det

gangene før havde de noget støb selv lys FÅ DET igen

• #2   20. okt 2015 få lidt flere resturenter henvendt til middagsmad

da jeg var der sidst var der gamle slidte omklædningsrum få det opdateret

deres huler i vandlandet var fjernet (i deres mener 150 bassin der havde de nogle huler hvor man kunne sidde det var så hyggeligt de var væk da jeg var der)

mere varme på i badebassinet

lidt mere fremvisning hvor de fx laver noget med gederne eller hvor der måske er turridning på stranden (dog er rigning noget af en klassiker)

lys i vand rutsjebanerne

en ''guide'' ved vand rutsjebanerne så man kan vide lidt mere om hvordan de køre rundt og hvor vildt det er (det kunne jeg huske at det var svært at finde ud af for børn i 10 års alderen selv)

• #3   20. okt 2015 hmm måske giv mulighed for at leje cykler fordi der er så fucking langt fra hus til center eller omvendt efter man en hel dag har været ude at svømme

en bedre oversigt i hvor helved man er henne når man går til og fra husene for seriøst man fare vild der ude (man skal igen huske på det er børne familier som skal bo der og det kunne jo være hyggeligt hvis børnene selv lige kunne gå hen til gederne selv eller lige selv købe lidt fredags slik i brugsen men det kan de ikke for de fare sgu vild inden de når hjørnet af gaden fordi der ingen nem guide er

så vil jeg sige det måske kunne være fedt hvis de delte op i nogle ''afdelinger'' så der var huse med gul og så en afdeling hvor husene er røde mm. det kunne hjælpe med at folk kan finde rundt for når de så ved at de er i gul afdeling så skal de gå 2 rækker mere ned for at komme til blå (lige nu står husene bare hulter til bulter i farve ''orden''

okay alt det her var måske bare forbedringer det kan i måske ikke bruge så meget til

• #6   20. okt 2015 Det i Billund bliver aldrig et rigtigt lalandia og vil aldrig støtte op om det.

Benytter mig kun af vandland i lalandia og der syns jeg det er fint

• #7   20. okt 2015 Vand disko. Altså om aftenen nat belysning lys i vandet hygge som endnu flere palmer afstress musik. Ved ikke om i kan se det for jer smiley behøver ikke være som druk party nat fest. Kunne være som hygge afstress nat arrangementer. Der noget med vand og ro aften nat. Som er en kontrast til skrigene bærn og larm i dagstimerne.

Kommentér på:
Ide'er til Lalandia Rødby?

Annonce