{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
738 visninger | Oprettet:

soulmate {{forumTopicSubject}}

Jeg er ved at være en gammel rotte inden for ridesporten og har haft mange heste i min varetægt gennem tiden, men har aldrig følt det jeg føler for min lille hingst. han er noget helt specielt en meget empatisk og givende hest, det er som om han kan læse hvad jeg vil før jeg gør noget. En gang jeg var ude og gå med ham blev han bange for noget og slap fra mig i fuld galop op mod vejen, men da jeg kaldte på ham stoppede han op og galoperede lige hen til mig, spørg lige om jeg var målløs. Jeg har altid holdt meget at mine heste, men ham her er noget helt specielt, glæder mig meget til vore fremtid sammen. Andre derud der har en soulmate, ikke en hest du elsker men en sand soulmate,

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  soulmate
  • #1   12. okt 2015 Det skal lige siges at han er en 1½ års hingst

profilbillede
  • #2   12. okt 2015 Hvor er han super smuk! Al held og lykke med ham i fremtiden. Ham skal du nok lære en masse af smiley

Min højtelskede soulmate igennem 7 år som var min allerførste pony er her desværre ikke mere, men jeg elsker ham stadig mere og mere for hver dag der går.. smiley smiley

profilbillede
  • #3   12. okt 2015 Fie synd han ikke er mere, men forstår godt hvad du mener

• #5   12. okt 2015 Heldigvis har jeg fået en anden pony jeg har haft i 3 år nu, som jeg elsker himmelhøjt også. smiley Men det vil aldrig blive det samme, som den ene kærlighed man har.

profilbillede
  • #8   12. okt 2015 Min gamle hest var bestemt min soulmate.. Han var noget helt specielt! Savner ham hver eneste dag! Han gav mig så utrolig meget..

profilbillede
  • #11   12. okt 2015 Hesteløs
    Må du ikke købe ham, eller hvordan?

• #14   12. okt 2015 Nå okay smiley

• #16   12. okt 2015 Han var min soulmate smiley kan ikke tro på, at jeg nogen sinde får et sådan bånd til en hest som jeg havde til ham dengang, men man har lov til at håbe. Dog har jeg fået en hest på prøve nu som minder meget om ham, både med personlighed og udtrykket i øjnene, men det er så bare båndet der mangler, håber det bliver godt en dag smiley

profilbillede
  • #17   12. okt 2015 Jeg har det lidt svært med ordet soulmate, men vil næsten bruge det i den her sammenhæng. Jeg har redet en hest i 10 måneder på min efterskole. Aldrig har jeg mødt en hest som har fyldt så meget i mit liv og stadig gør, selvom jeg ikke har set hende i snart 4 måneder smiley men hun fylder meget stadigvæk, da jeg kæmper en kamp for at overbevise mine (ikke heste) forældre om jeg har overskuddet til en hest i min hverdag.. Hun betyder alt får mig, så i for et billede med på vejen smiley

profilbillede
  • #18   12. okt 2015 jeg troede min guldpony var min soulmate, men må nu indrømme at min Røde dreng er noget helt særligt smiley haft ham i 4½ år, været en umådelig kamp at håndtere, og nu kan børnene i stalden trække med ham smiley helt sikkert min bedste ven, mit et og alt, og ikke mindst min soulmate smiley

profilbillede
  • #19   13. okt 2015 Jeg tror på at man kan finde flere soulmates. Både Spring og Jasmin var mine soulmates. Jeg har aldrig haft en så særlig kærlighed til en hest som Spring. Jeg tror det hel kom af at hun var selvavlet føl fra min helt fantastiske gamle hest, som kun ville lade mig ride på hende og vi voksede op sammen. I gården, i køkkenet, i stuen... Hun døde desværre før hun blev 5, og det er snart 6 år siden, men jeg græder stadig hver gang jeg tænker på hende.

Jeg har derimod aldrig følt mig så tryg, og følt at jeg har kendt en hest ud og ind, så når noget nyt kom, så overraskede det mig ikke, som ved Jasmin. Hun var altså bare helt fantastisk, og også den eneste som fik mig i gang til at ville ride og have ridehest igen efter 4 år (som var et halvt år, før det havde jeg sidst redet i 2007.

Hun kom forbi til undervisning og jeg stoppede op i fuld galop med åben mund og var bare helt forelsket i hende.. 3 dage efter var hun min smiley desværre er hun solgt nu, grundet jeg bor i Spanien og at hun ikke ville trives hernede, så jeg tog det bedste valg for hende og gav hende en dejlig ny familie. Savner hende hver dag og hun fik mig til at føle at jeg aldrig var alene eller havde brug for noget socialt liv...

Snøft smiley

• #20   13. okt 2015 Og så kan jeg mærke at jeg faktisk ikke rigtig har lyst til at omgås andre heste som sådan, og jeg føler mig slet ikke tryg. Det gør mig ikke noget kun at komme og klappe og strigle lidt hest et par gange om måneden, for jeg kan alligevel ikke komme længere. Jeg flyver simpelthen væk hvis hesten bare ryster sin krop for fluerne. Det savner jeg ved Jasmin, at jeg bare ikke havde en eneste frygt...

• #21   13. okt 2015 Min soulmate var helt klart min traver Kaliber, som jeg måtte lade aflive efter 1½ års kamp mod spat (senere har vi fundet ud af, at han også havde mus at kæmpe med), samt hovproblemer.... han var skadet/syg i 3 ud af 4 ben....

Han er helt klart den hest jeg elskede mere end hvad ord kunne beskrive... den hest, som jeg i dag, lidt over 2 år siden, stadig græder over... En sand soulmate...

I dag har jeg en 2½-årig irish cob/fjordheste plag... og det er bare ikke den samme forbindelse jeg har til ham.. jeg indrømmer helhjertet gerne, at hesteverden ikke er en brøkdel så fed og dejlig som før, med Kaliber... alt er forandret.. det er vildt hvad den ene, særlige, soulmate kan ændre, ved at forlade jorden fysisk...

profilbillede
Kommentér på:
soulmate

Annonce