soulmate {{forumTopicSubject}}
ja det er inspireret af en tråd fra hundegalleri om at ens hund er ens bedste ven.
jeg har det så sådan at det faktisk er min hest der er min soulmate her. min bedste ven (min ene hund) blev aflivet i august og det var ham der virkelig betød noget for mig af hundene. den anden hund jeg har (som jeg er så heldig stadig at ha) betyder rigtig meget for mig og ville ikk ku undvære ham, men hvis der er en der går lige i hjertet på mig, så er det min hest. er så glad når jeg har været ude hos ham og ka stå i jeg ved ikk hvor lang tid bare at se på ham eller bare at nusse ham. han er bare HESTEN for mig!
ville hører om der er andre der har det på samme måde? eller er det bare mig der er " bidt af en gal hest"
mar 2006
Følger: 136 Følgere: 142 Heste: 4 Emner: 316 Svar: 3.198
- men jeg havde 2 soulmates.. min kat bamse, var virkelig også min soulmate.. han døde desværre i oktober, og ja jeg sidder helt med tårer i øjnene bare ved at tænke på ham
okt 2008
Følger: 100 Følgere: 91 Heste: 3 Emner: 239 Svar: 1.359
Kan virkelig ikke beskrive ham!
Vil vove og påstå vores forhold var HELT unikt!
Kan ikke sige han var min bedste ven.. For han var MEGET mere end det! :')
Hvis der fandtes et stærkere udtryk for Soulmate, så havde jeg brugt det (':
Han er desværre gået bort her i Marts måned :'|
R.I.P.
apr 2008
Følger: 28 Følgere: 27 Heste: 1 Emner: 120 Svar: 2.327
Jeg kunne slet ikke undvære min dejlige tossehest, selvom hun ikke kan det helt store og selv om hun er en speciel dame, som tiltider bliver en stor mundfuld - er hun bare min øjesten, og det levende væsen jeg vender mig mod, når jeg har for meget modgang.
Jeg har været igennem nogle lidt trælse ting - og uden Katla er jeg ikke sikker på, hvor jeg ville have været i dag. Der er intet der heler som en tur ud til hesten, og når alt går i hårdknude, er hun der stadig og er lige så dejlig eller lige så strid som hun plejer og være. Jeg er (næsten) altid glad og har mere "ro i sindet" når jeg kommer hjem derudefra. Jeg kunne slet ikke undvære hende, og bare tanken om at der kommer en dag hvor hun ikke er her mere er ubærlig. Hun er virkelig også HESTEN for mig..
apr 2008
Følger: 71 Følgere: 71 Heste: 3 Emner: 154 Svar: 1.946
soulmate