991 visninger
|
Oprettet:
****Christina og Sunna****
9. jul 2010 Følger: 62 Følgere: 51 Heste: 7 Emner: 139 Svar: 983
9. jul 2010 Følger: 62 Følgere: 51 Heste: 7 Emner: 139 Svar: 983
så træt af alting... {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen ...
jeg sidder her og er så træt af at mit højtelskede videoprogram ikke virker.
Kender i følelsen af at man bare har brug for at redigere en video? sådan har jeg det lige nu. men det er umuligt.
Undskyld skulle bare lige ud med det.
nov 2013
Følger: 7 Følgere: 6 Heste: 2 Emner: 153 Svar: 1.858
Blogger
Følger: 23 Følgere: 2124 Heste: 7 Emner: 339 Svar: 11.517
Nej, kender ikke lige dit problem.. Men kender du det, at du ikke ved om din hest skal aflives pga. vedvarende problemer med kolik.? Og man så oveni måske snart skal sige farvel til sin hund, fordi den muligvis har fået et problem i hjernen.........
jun 2010
Følger: 2 Følgere: 8 Heste: 1 Emner: 46 Svar: 1.584
Jeg ser ikke TS skrive at det er hendes største problem (endsige verdens), men tror vi alle kender det at elektronik driller og man har brug for at komme af med frustrationen.
Jeg kender ikke dit problem med videoredigering, men har da råbt noget af mit powerpoint da jeg skulle lave en præsentation i tirsdags
sep 2015
Følger: 1 Følgere: 1 Heste: 2 Emner: 1 Svar: 108
Formoder du bruger filmredigering til at få det bedre. Så er det træls, at det ikke virker.
Jeg håber du kommer ovenpå igen og at du får programmet til at virke + de andre ting der nok er galt, også løser sig
Og at råbe af elektronik, virker altid. Om ikke andet, får man det lidt bedre. Eller føler sig fjollet. Begge dele er win.
feb 2008
Følger: 95 Følgere: 118 Heste: 4 Emner: 232 Svar: 5.256
Nej, det kan godt være hendes problem ikke er ligeså stort som jeres - OG HVAD SÅ! Der skal være plads til alle.
TS: Kender godt de kære elektroniske problemer, og gud hvor er det irriterende jeg sidder selv med en computer, der skal være PERFEKT til skolebrug - men der er bare ikke andet end problemer med den, det er til at blive gråhåret af før tid. Hold nu da op. Håber du får løst til problem snart og lad være med at lyde til de andre, de er super trælse at høre på
nov 2011
Følger: 22 Følgere: 144 Heste: 3 Emner: 124 Svar: 5.762
så træt af alting...