245 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Hestevenner søges i Silkeborg Hestevenner søges i Silkeborg

Hej alle smiley

Jeg er 21 år og flyttede for kort tid siden til Silkeborg. Jeg pendler 3-5 dage om ugen til Århus, hvor jeg studerer kommunikation og tysk på første semester. Jeg har været tosset med heste siden jeg sad i klapvogn og red "pony-træk" på markedspladser, men startede først min "karrierer" som rytter da jeg var 8-9 år gammel. Heste har siden da fyldt meget i mit liv, idet jeg har haft min egen hest og derudover et par halvparter.

Som mit liv ser ud nu, har jeg hverken tid eller råd til rideundervisning og halvparter. Men jeg SAVNER at se, røre og snakke om heste!

Desuden kunne jeg godt tænke mig at få en omgangskreds i Silkeborg, og ved at skrive herinde, kunne jeg måske slå to fluer med et smæk smiley

Som person er jeg meget stille og rolig. Jeg er meget snaksalig, især når det handler om heste, men der ud over interesserer jeg mig også for musik, kunst og natur. Jeg vil meget gerne hjælpe, hvis fx du mangler en til at køre med til stævne, filme din ridning, muge ud i dine 5 hestes bokse eller hvad det nu måtte være. Jeg vil også gerne være selskabelig, hvis du nu bare synes det er hyggeligt at snakke med nogle mens du ordner boks og hest osv smiley

Egentlig er det lige så meget mennesker som heste jeg søger. Og jeg vil lige gøre opmærksom på, at det kun er i weekenderne(fredag-søndag) jeg er har rigtig tid - derfor er part ikke særlig relevant for mig! smiley

Knus og kram
Sandra

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Min tørretumbler skal tilsluttes en kontakt. Den skal løftes ned af vaskemaskinen og løftes op igen. 800 kr.
  • Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hestevenner søges i Silkeborg
Kommentér på:
Hestevenner søges i Silkeborg

Annonce