2.061 visninger
|
Oprettet:
SRP - emne?!? {{forumTopicSubject}}
Sagen er den at jeg meget meget snart skal igang med SRP, og derfor skal jeg have valgt fagkombination og selvfølgelig også emne
Min studieretning er bioteknologi A, matematik A og fysik B.
Fysik er udelukket, da jeg for det første hader det fag, og for det andet er det på B-niveau, og det af vores studieretningsfag vi vælger, skal være på A-niveau
Jeg kunne utrolig godt tænke mig at skrive i tysk A, men det skal så kobles sammen med enten bioteknologi A eller matematik A.
Jeg har ikke rigtig nogen idé om hvad i alverden jeg kunne vælge af emne
Så, har I nogle gode idéer er I mere end velkomne til at byde ind
sep 2012
Følger: 1 Følgere: 6 Heste: 3 Svar: 293
nov 2009
Følger: 87 Følgere: 99 Heste: 9 Emner: 225 Svar: 5.305
Den tager jeg i hvert fald lige videre med mine lærere
sep 2012
Følger: 1 Følgere: 6 Heste: 3 Svar: 293
nov 2009
nov 2006
Følger: 91 Følgere: 92 Heste: 9 Emner: 78 Svar: 1.929
Jeg ville klart skrive i bioteknologi også evt. samfundsfag eller historie..
Jeg skrev selv i samfundsfag A og biologi A omkring ebola
nov 2009
Og så hader jeg også samfundsfag
Og med de to studieretningsfag, så er valget mellem matematik A eller bioteknologi A lidt valget mellem pest eller kolera, så at kombinere dem er ikke noget jeg har lyst til + dette var hvad jeg skulle i SRO sidste år, som bestemt ikke skal gentages!
okt 2006
Følger: 46 Følgere: 104 Heste: 6 Emner: 236 Svar: 5.172
Jeg selv vil gerne være sygeplejerske og intresserer mig for sygdomme / diagnoser. Jeg skrev selv om stress - Biologi A - Samfundsfag A, med fokus på kortisol og adrenalin, samt stress fra en samfundsfaglig vinkel.
Jeg syntes det var super spændende.
Men ud over det, så må man da godt kombinerer et studieretningsfag med et ganske alm C fag, må man ikke?
nov 2009
Valg af fag: mindst ét studieretningsfag på A-niveau og andet fag på mindst B-niveau
nov 2008
Følger: 69 Følgere: 65 Heste: 4 Svar: 2.349
Min veninde skrev vist i bioteknologi A og tysk A - hun skrev om hestesporten i tyskland. Kan dog ikke huske hendes vinkel
nov 2009
Lige old og tysk er klart mine favoritfag (latin er nu også vældig spændende), men ja, jeg har jo valgt en naturvidenskabelig linje, så er jo lidt bundet af de fag
SRP - emne?!?