{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.061 visninger | Oprettet:

SRP - emne?!? {{forumTopicSubject}}

Sagen er den at jeg meget meget snart skal igang med SRP, og derfor skal jeg have valgt fagkombination og selvfølgelig også emne smiley

Min studieretning er bioteknologi A, matematik A og fysik B.
Fysik er udelukket, da jeg for det første hader det fag, og for det andet er det på B-niveau, og det af vores studieretningsfag vi vælger, skal være på A-niveau smiley

Jeg kunne utrolig godt tænke mig at skrive i tysk A, men det skal så kobles sammen med enten bioteknologi A eller matematik A.

Jeg har ikke rigtig nogen idé om hvad i alverden jeg kunne vælge af emne smiley

Så, har I nogle gode idéer er I mere end velkomne til at byde ind smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SRP - emne?!?
  • #1   14. sep 2015 Hvis du vil skrive i bioteknologi og tysk skal du skrive om GMO og pesticider,med udgangspunkt i det tysker firma Beyer smiley

• #2   14. sep 2015 Det lød jo meget interessant, Marie-Louise, det havde jeg da aldrig selv tænkt på, tak! smiley

Den tager jeg i hvert fald lige videre med mine lærere smiley

• #3   14. sep 2015 Det tror jeg ihvertfald det kunne komme en rigtig god opgave ud af, hvis man er lidt kreativ smiley

• #4   14. sep 2015 Det tænker jeg også, og det lyder også meget spændende smiley

• #5   14. sep 2015 Du må gerne vælge to studieretningsfag..
    Jeg ville klart skrive i bioteknologi også evt. samfundsfag eller historie.. smiley

Jeg skrev selv i samfundsfag A og biologi A omkring ebola smiley

• #6   14. sep 2015 Jeg har kun haft samfundsfag på C niveau, så det må jeg ikke vælge smiley
    Og så hader jeg også samfundsfag smiley
    Og med de to studieretningsfag, så er valget mellem matematik A eller bioteknologi A lidt valget mellem pest eller kolera, så at kombinere dem er ikke noget jeg har lyst til + dette var hvad jeg skulle i SRO sidste år, som bestemt ikke skal gentages! smiley

• #7   14. sep 2015 Jeg ville klart vælge noget Biotek kombineret med et eller andet.
    Jeg selv vil gerne være sygeplejerske og intresserer mig for sygdomme / diagnoser. Jeg skrev selv om stress - Biologi A - Samfundsfag A, med fokus på kortisol og adrenalin, samt stress fra en samfundsfaglig vinkel.
    Jeg syntes det var super spændende.

Men ud over det, så må man da godt kombinerer et studieretningsfag med et ganske alm C fag, må man ikke? smiley

• #8   14. sep 2015 Nej, der står følgende på den seddel vi skal udfylde:

Valg af fag: mindst ét studieretningsfag på A-niveau og andet fag på mindst B-niveau smiley

• #9   14. sep 2015 Du kan vist godt skrive i et c fag - det skal der bare søges om, og chancen for at man får et nej er ret stor smiley Det kan dog kun være fag som matematik, biologi, samfundsfag og lignende. Vores vejleder siger, at det ikke kan lade sig gøre at skrive i old eller religion.

Min veninde skrev vist i bioteknologi A og tysk A - hun skrev om hestesporten i tyskland. Kan dog ikke huske hendes vinkel smiley

• #10   14. sep 2015 Ævs, skulle jeg skrive i et C-fag ville det nemlig have været old smiley
    Lige old og tysk er klart mine favoritfag (latin er nu også vældig spændende), men ja, jeg har jo valgt en naturvidenskabelig linje, så er jo lidt bundet af de fag smiley

Kommentér på:
SRP - emne?!?

Annonce