{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
878 visninger | Oprettet:

Kan man klage over det? (Tandsmerter) {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Kan man godt klage over for dårlig arbejde når man efter 2 lavede huller har gået med tandsmerter? Har med det ene hul gået med smerterne i over 3-4 måneder og det andet hul har jeg gået med i 2-3 måneder.

Har flere gange klaget over det, der sleb de bare mine tænder ned for at sikre sig at der ingen forhøjning var.

Sagen er jeg nu for 1 måned siden er blevet 18 og har simpelthen ikke råd til en tandlæge regning da jeg også har nogen ryg-og skuldersmerter jeg skal have en fysterapeut til at kigge på.

Det er bare blevet så slemt nu at jeg til tider har kæbesmerter og ikke kan spise hårde ting uden det gør ondt. Jeg har fået lavet 5 huller i alt (har ikke set en tandlæge i 3 år, og er dårlig til at passe mine tænder) og i højre side har jeg fået lavet de 3 og de er INGEN problemer! Det er kun i venstre side!!

Ved ikke om man kan kræve en billiger regning når det er tandlægens arbejde som har givet mig daglige smerter? Kan jeg det??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan man klage over det? (Tandsmerter)
  • #1   7. aug 2015 Jeg vil ikke tro du vil kunne få det billigere og tror ikke tandlægerne tager det på deres skuldre efter flere måneder.. De vil nok starte med at tage røntgen af dig.

• #2   7. aug 2015 nå, øv bøv. kan ikke komme til tandlæge før jeg har fået ordnet det med min ryg og skulder og muligvis også bækken så jeg må vel bare gå med smerter i et par måneder endnu... skide træls men sådan er livet sgu smiley

• #3   7. aug 2015 Ja. Tandlæger er en dyr beskæftigelse når man er fyld 18. Er du medlem af Danmark får du jo nogle af pengene retur.

• #4   8. aug 2015 Jeg oplevede præcis det samme; tandsmerter og var 3 gange hos tandlægen hvor hun hver gang sagde "plomben er alt for høj, vi sliber den ned" smiley
    4. gang gik jeg til en anden tandlæge, og han tog røntgen og konstaterede der var hul under plomben og jeg sikkert skulle have rodbehandling smiley
    Jeg vil tro at du kan klage over tandlægen, men tror desværre ikke det rent økonomisk hjælper smiley
    Prøv at søg på tandlæge+fejlbehandling eller klage og se hvad der dukker op.
    Held og lykke og god bedring smiley

• #5   8. aug 2015 Nu søgte jeg lige selv, og 1. link var dette;
    http://taenk.dk/gode-raad/tema/tryg-i-tandlaegestolen/tandlaeger-saadan-klager-du
    Håber det hjælper smiley

• #6   8. aug 2015 Gå ind til en anden tandlæge og få lavet et overslag til kommunen

• #7   8. aug 2015 hvis de huller du har fået lavet er meget dybe. det vil sige at der er boret næsten helt ned til naven så kan man godt blve ved md at ha ondt når man få kold varme eller anet på tanden. jeg ar selv brokked mig over noget min tandlæge havde lavet. for der var et lille hul i den fyldning hun havde lavet så3 mdr efter måtte den rodbehandles det fk jeg uden beregningfordi hun godt kunne se fejlen var hendes

en jeg tror det bliver rigtig svært for dig når det ikke er samme tandlæge du kommer til. for det er svært at bevise hvad der sker en ens mund

• #8   8. aug 2015 De var ikke dybe huller dem jeg har smerter i. Den anden side som var dybe huller har jeg slet ingen smerter ved. Undre mig at hun har lavet samme fejl 2 gange i samme side?? Ikke nogewt jeg skal gøre mig klog på men undre mig bare..

Jeg har tandlæge-skræk så det basker, har allerede 1 gang fået et angst-anfald derinde og får det psykisk og fysisk dårligt når jeg træder derind.
    Jeg skifter IKKE tandlæge! Jeg har ikke været til tandlæge i 3 år og da jeg så startede hos dem følte jeg mig for første gang lyttet til mens jeg sad i stolen. Så jeg ønsker ikke at skifte tandlæge. Ved ikke om i kender følelsen men nå man ligepludselig er blevet tryg et sted så ønsker man ikke at skifte når man ikke ved hvad der venter en smiley

• #9   8. aug 2015 jeg har selv tandlæge skræk. men har nu fået en god tandlæge der lytter til mig. og ikke køre den så langt ud at min krop bliver helt stiv af skræk og holder op med at trække vejret.

jeg har fået lov at afdrage min regning. har brugt 15.000 kr i år fordi jeg har knækket 3 tænder helt af så der kun var rod. pga rodbehandlning

• #10   8. aug 2015 Skifter stadig ikke tandlæge? smiley

• #11   8. aug 2015 jeg har aldrig sagt du sku skifte tandlæge. trode ikke man kunne ha den samme som tandlæge. trode man hørte under skole tandplejen nar man var under 18år

• #12   8. aug 2015 Jeg er ikke under 18....

• #13   8. aug 2015 prøv nu lige at læs hvad jeg skriver.

jeg trode de huller du har fået lavet var lavet ved en skole tandlæge så vit jeg ved kan du ikke ga til en skole tandlæge når du er 18 år og jeg har læst at du er bleven 18 år

Kommentér på:
Kan man klage over det? (Tandsmerter)

Annonce