{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp små dyr!
  • #2   30. jul 2015 Tror det er det forkerte forum at spørge i smiley

• #3   30. jul 2015 Tænkte bare at det også godt kunne være noget det fandtes hos heste, eller udenfor. - Også kan det vel ikke skade noget at spørge, det kunne jo være der var én der vidste det smiley

• #4   30. jul 2015 Du kan sagtens spørge herinde smiley nu er heste jo ikke nødvendigvis folks eneste interesse.

Oh well ... Jeg ved virkelig ikke, hvad det er ... Men er dine marsvin bemærket af dem? Klør de sig?

• #5   30. jul 2015 Var nu ikke negativt ment, tror bare der er størrere chance for et svar et andet sted end her smiley

• #6   30. jul 2015 Tjek evt fodret (altså selve kassen/posen), jeg har nogle gange oplevet små dyr, i nogle foderblandinger til mine hamstere (dog ikke lige som dem). smiley
    Ellers smut ned til nærmeste dyrehandler og/dyrlæge og hør dem ad. smiley

• #7   30. jul 2015 Jeg fik renset resten af burene, og de var kun i det ene. Meget mystisk!
    Jeg tror jeg har fundet ud af at det er en klannerlarve af en eller anden form.

De er ikke hverken i maden, høet eller noget. Jeg har smattet nogle af dem ud og der var ikke blod i, så de lader ikke til at have siddet på marsvinene. Jeg har selvfølgelig også kigget dem igennem, og der var intet at se. De klør sig heller ikke, de to som gik i det bur hvor de var.
    Så det er MEGET mystisk, har haft marsvin i mange år - men har godt nok aldrig set sådan nogle før :o!

Men puha, sikke en forstrækkelse jeg fik mig da jeg først fik øje på dem!

• #8   30. jul 2015 Føj smiley !!

Somme tider kan man putte stalosan f i burets bund for at komme af med de der snask-snask tingester. Ved ikke, om det dur mod sådanne tingester der dog ....

• #9   30. jul 2015 Tak det vil jeg helt sikkert prøve!

Kommentér på:
Hjælp små dyr!

Annonce