Øv {{forumTopicSubject}}
Beklager den skøre overskrift men det er lige hvad min hjerne kan finde på.
Er jeg den eneste der syntes det er så surt at flere og flere ponybloggere laver giveaways hvor de skriver "stem på mig i den her konkurrence og du er måske den heldige vinder af 5 kg godbidder" (eksempel) jeg ved at en bank har en konkurrence i gang hvor man kan vinde et ophold i en ridelejr hvis man får stemmer nok. Det er super fint og må være fedt at vinde Men det er altså lidt halv forkert at de der pony og hestebloggere får mange af deres flere tusinde følgerne til at stemme på dem og så kan én af dem vinde 5 kg godbidder eller noget i den stil...
Måtte lige dele det med jer HG'ere, undskylder på forhånd for stave komma grammatik og alt sådan noget pjat fejl :))))
aug 2013
Følger: 22 Følgere: 14 Emner: 7 Svar: 57
nov 2009
Følger: 118 Følgere: 216 Heste: 9 Emner: 100 Svar: 1.832
jan 2012
Følger: 49 Følgere: 48 Heste: 4 Emner: 90 Svar: 757
Blogger
Følger: 944 Følgere: 3037 Heste: 16 Emner: 296 Svar: 7.798
Men helt ærligt? Så havde alle gjort det hvis man havde muligheden. I kan simpelthen ikke bilde mig andet ind. Og jeg kan mere end godt forstå det.
Hvor i består forskellen om folk tigger stemmer via deres sider, frem for folk der bare sådan beder folk stemme ?
Beder du måske ikke også dine venner om at stemme på dig? Skal man så vende den om og sige: hvad med dem der ingen venner har? Så er det jo også snyd osv.
Begge dele er tiggeri og konkurrencen handler trods alt om at få flest stemmer. Så er det logik at dem med muligheden, benytter sig af den.
Jeg syntes også det er skide træls, hvis jeg gerne vil vinde noget og folk bare har flere tusinde venner de kan tagge, end jeg. Men thats life. Det er hvad man må tage med, når man deltager i konkurrencer der handler om at få flest stemmer.
Og hvis i selv beder nogen stemme på jer, via jeres normale facebook profil, venner, familie osv, så er i altså ikke et huk bedre.
Øv